Iemand ervaring met de combiwagen van de Hema?

Hallo dames,

Ik zag gisteren online bij de Hema dat ze een combiwagen verkopen voor maar 149 euro. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft?

Ik zie iig geen aparte reiswieg. Dus de reiswieg wordt omgezet in een buggygedeelte. Op zichzelf wel handig. Ik heb hem vanochtend ook gezien in de winkel en is heel makkelijk in en uit elkaar te halen. Maar 1 ding er zit geen matrasje in de reiswieg. Dat kan ik natuurlijk altijd wel apart kopen. Want de onderkant is hetzelfde als de buggygedeelte. Is wel stevig op zichzelf.

[/url]http://www.hema.nl/SITE/HEMA-NL/BABY/Product/ProductLabel/xp/ProductID.33534510/ProductVariantID.33534510/default.aspx?SelQty=0 [url]

Lijkt me een leuke wagen… niet mijn ding, maar goed, als deze in je budget past, zou ik het gewoon doen hoor. Het lijkt me alleen dat er al een wat dikkere bekleding in het zitje gemaakt is… dus lijkt me een apart matrasje niet nodig. Als je het zelf wilt moet je het natuurlijk gewoon doen… Ter vergelijking, in mijn kinderwagen(mutsaerts) zit ook maar een matrasje van 1.5 cm dik… evenals in mijn oude wagen, een bebe confort…

Ok bedankt. Maar normaal heb je in de reiswieg een plankje en een matrasje en bij deze beide niet nl. Ik wil zeker iets in mijn budget maar ook iets wat het ruggetje goed ondersteun nl.

Hm denk je dat je de bak er af kan tillen? Zou handig zijn.

Groetjes,

Femke

De bak is ook de buggy. Dus 2 in 1 is het nl. Je kan de reiswieg omzetten tot buggy dus is het wel heel handig.

OH ja en je kan het online bestellen dan wordt het gratis thuisgestuurd. En als het niet bevalt mag je het altijd terugbrengen.

Ja ok maar ik bedoel kan de buggy / bak er af? Sorry als ik niet duidelijk ben. Ik zou nl een trap op moeten en dan is het fijn als je eerst de bak met baby mee naar boven kan nemen zodat hij kan blijven slapen, en dan het onderstel daarna pas sjouwen zegmaar.

Verder ziet hij er namelijk ideaal uit vind ik (nou ja voor ons dan).

Groetjes,

Femke

Ja ik heb het geprobeerd en het gaat eraf. Is heel makkelijk zoals de bugaboo van mijn vriendin. 1 klik en bak is eraf. Ik zag net nog dat er online nog maar 4 te koop waren dus ik zou niet lang wachten als je het wilt.

En je kan het altijd terugbrengen als het niet bevalt.

Oh super, dank!

Nu mijn man nog overhalen!!

Groetjes,

Femke

Nou we hebben hem besteld. Een klein beetje een gok, want we kunnen hem niet uittesten (wonen in Spanje). Maar voor 149 een nieuwe wagen… Anders gebruiken we hem wel als we in nl. zijn ofzo.

Er zijn er nog drie, dus wie ook nog wil moet wel opschieten denk ik…

In elk geval superbedankt voor de tip!!!

Groetjes,

Femke

Ik heb het gisteren besteld en vannochtend binnengekregen. En hij is echt super! Heel makkelijk in elkaar te zetten. Rijdt soepel.

De rugleuning is ook stevig alleen ga ik wel als de baby in de reiswieg ligt, schuim kopen voor het ruggetje dat het wat zachter ligt.

Oh ja er zitten 2 gaten in de reiswieg (zeg maar waar hoofdje bij ligt) maar dat hoort erbij. Ik heb gebeld en dat hadden ze allemaal maar wat het is weten ze niet. Dus het niet gescheurd of zo.

Fijn te horen dat hij goed is!!! En die gaten, ach ja dat lucht lekker door :wink:

Ben erg benieuwd naar de onze. Enneh, is hij nou donkerblauw? Dat konden we niet goed zien…

Groetjes,

Femke

Nee is zwart.

Ja die 2 gaten zijn volgens mij ventilatie of zo aha maar ik heb er heel hard op geduwd en is echt niet door te scheuren.

Heel makkelijk in gebruik, hij is net zo makkelijk als de bugaboo van mijn vriendin. 1 klik en hij is los.

Je kan de wieg/buggy van je af of naar je toe zetten dus beide kanten. Rem is makkelijk. Je kan de voorwielen vastzetten of zwenkwielen van maken. Boodschappenmand is heel groot. Invouwen is zo gepiept.

Ik ben echt super blij mee, de bak is ook heel groot en breed. Alleen schuim kopen voor ruggetje in het begin, zou ik wel doen maar dat is spotgoedkoop op de markt.

Jeetje dat klinkt echt goed! En dat voor 149 euro haha. Echt super! En ook enorm bedankt voor al je tips/uitleg! Kan niet wachten tot ik er zelf mee kan gaan ‘spelen’ (ga in april pas weer naar Nederland).

:thumbup: & THANX!!

Groetjes,

Femke

Uit navraag is gebleken dat de twee gaten bedoeld zijn voor de schouderbandjes.

Op deze combiwagen staat 1 jaar garantie en de onderdelen kunt u bestellen via de klantenservices van onze filialen.

Helaas is het niet mogelijk om een maxi cosi op de combiwagen te plaatsen.

Wij vertrouwen u hiermee geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

HEMA Consumentenservice

Ik dacht post het hier ook dan weet je het ook.

Ik vandaag schuim gekocht van 4 cm voor in de reiswieg en het kostte maar 4 euro dan ligt de baby iig wel wat zachter.

op de site van heMa staat dat hij momenteel niet leverbaar is.

Missthing, goed om te weten! Dank voor het posten! Bij ons (mijn schoonouders) is hij nog niet bezorgd… morgen dan (hopelijk).

Rijstkorrel, klopt. Tijdelijk niet leverbaar, en de aanbieding is ook van de hoofdbabypagina (zegmaar) afgehaald. Dus ik vrees dat de actie wel eens voorbij zou kunnen zijn…

Groetjes,

Femke

@rijstkorrel: vandaag in rotterdam centrum geweest en daar stonden 5 dozen nog. Dus je kan misschien informeren bij jou in de buurt en misschien laten afleveren naar jouw filiaal.

bij V&D ook kinderwagen te koop!

misschien een idee voor sommigen? :slight_smile:

hallo,

wij hebben vanmiddag de kinderwagen van de Hema gekocht… voor 149,- euro. hij rijdt echt goed…

alleen hebben wij een vraag. de gespen die in de bak/zit gedeelte van de buggy zitten kunnen deze ook weg als je er een bedje van maakt?

lijkt mij raar dat de baby hierboven op ligt.

gr

ward

Ik krijg ze ook niet weg. Maar ik heb op de markt een stuk schuim gekocht van 4 cm en dat op maat laten maken en dat zet ik erboven op. En ik doe de gespen ook aan de zijkant. Dus dan voelt de baby dat ook niet.