bedankt!!
die gedachte had ik ook al om te doen maar je weet maar nooit of iemand een ander idee heeft…
zaterdag dus ff naar de markt wat schuim ophalen…
bedankt!
Hebben jullie de wagen in elkaar gezet al? Ik merkte wel dat als ik de reiswieg aanraakt dat hij wel heen en weer beweegt (een beetje). Hij zit dus niet muurvast zeg maar. Is dat bij jullie ook zo?
Ik denk niet dat het heel erg is maar ik wil weten hoe het bij jullie zit.
ja, wij hebben de wagen direct in mekaar gezet om te bekijken of deze wel compleet en niet beschadigd is geleverd… heb deze nml telefonisch besteld en het was de laatste bij de hema in Hengelo. we dachten zelf dat dit de demo versie zou kunnen zijn maar dit is gelukkig niet het geval…
voor zover ik weet heb ik er geen speling in zitten…
heb ook de kinderwagen van de blokker gehad voor 139,- euro… daar zit veel meer speling in dan deze… heb deze dus ook retour gebracht…
Mmm vreemd want ik heb dus wel speling in mijn wagen. Ik heb nu op reiswieg stand dus niet in de buggystand.
Kan je het anders voor mij checken want anders moet ik het terugbrengen voor een nieuwe :?
Ik ben zojuist naar de Hema geweest en model die daar stond had ook speling. Het is niet heel erg veel maar toch een beetje. En als het in buggystand is dan valt het wel mee.
De originele bugaboo heeft ook speling hoor Er zitten nu eenmaal veel beweegbare delen aan. Kan meestal geen kwaad, zolang het maar niet mega gammel-ik-val-uit-elkaar achtig is
Bedankt voor je antwoord. Nee het valt niet uit elkaar, het is een beetje