Iemand aub tips???!!!

hey tamara…

lief dat je ernaar vraagt.

T gaat stukken beter met m, hij heeft super geslapen…en vanmorgen zelfs zonder te huilen een hele fles van 180cc leeggedronken.

Hij is ook weer vrolijk en lekker beweeglijk…lang leve de pcm en de AB-kuur. :dance: :dance:

:-*

Hoe bevalt t trouwens om na zo’n lange tijd weer een beebje in huis te hebben en hoe vind grote zus t eigenlijk?

Savannah heb ik op mijn 17de gekregen, ik heb daarna altijd nog heel graag een tweede gewild, maar om redenen hadden we eigenlijk besloten om het bij een te houden.

Tot dat ik in december 2007 erachter kwam dat ik zwanger was, dat was effe schrikken, maar in vergelijking met mijn eerste zwangerschap was dit echt een makkie.

Toen Jana er eenmaal was was Savannah meteen verliefd, als ze kan helpen met iets doet ze het meteen, zelfs als Jana snachts wakker word kruipt ze wel eens uit bed om ook even te komen kijken.

IN het begin was het heel vreemd, maar meer dat ik niet meer goed wist hoe en wat, maar verder was ik meteen aan haar gewend, ik had wat ik eigenlijk altijd zo graag heb gewild eindelijk toch nog gekregen :wink:

:dance: Odin lekker weer het mannetje!

Tamara :inlove: wat leuk om te lezen dan Jana een heel gewenst cadeautje is :-*

Tamara wat leuk om te lezen dat Savannah dol is op d’r kleine zusje :inlove: …ze heeft wel een jonge hippe moeder he :mrgreen: :wink:

heerlijk zeg…Jana was dus een zeer aangename verrassing hihi.

Gaat alles goed met de kleine?

Fijn dat het beter gaat met Odin :smiley: .

Late reactie van mij :oops:

Met Jana gaat alles goed ja, groeit als kool en heeft eergisteren voor t eerst zelf een liga mogen eten ( lees sabbelen). Leek wel als of ze ervarings deskundige was, die liga ging meteen richting mond :mrgreen:

Hoe gaat t nu met Odin ?? Is al weer beter ??

heey Tamara…

Heey wat leuk zeg d’r 1ste Liga :inlove: dat gaat goed zeg…ze heeft al een goed richtingsgevoel hihi.

Met odin gaat t super, is weer ons vrolijk en tevreden manneke :mrgreen:

Fijn om te horen dat ie weer beter is !! :dance:

Jana met haar eerste liga :mrgreen:

achhhhhhhh wat een poepie zeg :inlove: :inlove:

Ik zal ook ff een foto van mijn ventje plaatsen.

deze week is de thuiskapper hier geweest…

hij heeft nu weer een lekker kort koppie :slight_smile:

Aaaah ook al zo een mooie blauwe kijkers :inlove: :inlove:

Lekker kereltje hoor !! :inlove:

Dank je :slight_smile: die kijkers heeft die van zijn vader :slight_smile: