Hyves-vraagje

Ik hoorde zojuist dat je Kwekker dan downloaden, zodat je net als bij MSN kan zien wie er online is. Nu heb ik dat gedownload, maar ik zie geen lijst met mensen die online of offline zijn. Wel kreeg ik even in beeld dat iemand online kwam, maar ik zie haar nu nergens in een lijstje met online personen staan. Hoe krijg ik dat lijstje zodat ik kan zien wie er online zijn???



Groetjes,



Viratine

staat er een zielig geel poppetje in je balkje rechtsonder?

daar op klikken.

Ik heb geen balk en ook zie ik geen zielig geel poppetje… Misschien iets niet goed gedaan met downloaden??



Groetjes,



Viratine

dat weet ik niet ik heb er verder geen verstand van sorry :frowning:

Hallo

KIjk even in je taakbalk of startbalk,daar moet kwekker staan.(een eendje of een treurige smilie)

Zo niet,dan is ie dus niet goed gedownload.(gebeurt wel vaker bij hyves)

Dan moet je even opnieuw downloaden

Succes ermee!

Ik heb soorten smiley’s, een gele, rode en blauwe. Maar als ik daar op druk, krijg ik geen lijst met mensen die online zijn…

Ik denk toch dat je een gedeelte van kwekker mist,het beste is even deze eraf te halen en op nieuw proberen.

of even opnieuw starten…soms moet dat ff na iets nieuws downloaden :shifty:

Ik vraag me dat ook al af. Ik kan nergens zien wie er online is. Terwijl dat wel kan. Ik zit te zoeken en ik zie wel dat en een vierkant hokje rechtsonderin is wat popupt wie er online is. Dat wel. Maar dat zie ik net voor het eerst.



Hoe kan je normaal zien als iemand online is?

bij mij start hyves kwekker automatische op als ik de computer aan zet.

heb je een droevig gezichtje? dat betekend dat het niet goed gelukt is



Eventjes verwijderen en weer een nieuwe downloaden

Ik had hetzelfde probleem maar nu heb ik het opnieuw gedaan en heb ik een lachend gezichtje en de namen :thumbup: succes :thumbup:

huh :? hier ook een droevig gezichtje en hij doet het prima :think:

oohh :think: ik had eerst een :frowning: en nu heb ik deze :smiley: maar dan met chineesogen

ik denk dat dat met aanmelden te maken heeft dat hij zo zielig kijkt.

Ik gebruik de kwekker eigenlijk nooit. :think:

@W&ndy wrote:

Ik gebruik de kwekker eigenlijk nooit. :think:




haha ik ook niet daarom kijkt hij ook zo zielig :mrgreen:

@monique wrote:

@W&ndy wrote:
Ik gebruik de kwekker eigenlijk nooit. :think:




haha ik ook niet daarom kijkt hij ook zo zielig :mrgreen:
:lol: arme kwekker.

Ik vraag me nog steeds af wat een kwekker is. :oops:

@karin wrote:

Ik vraag me nog steeds af wat een kwekker is. :oops:
dat is een chatroom.

Ok. Ik weet dat je kan chatten daar. Maar hoe weet ik nou dat iemand online is op Hyves zelf? Welke van je vrienden gewoon ingelogt is?