Hyves-vraagje

@Viragootje wrote:

Ik hoorde zojuist dat je Kwekker dan downloaden, zodat je net als bij MSN kan zien wie er online is.








Bij mij lijkt dat er sinds 1 januariu standaard vanzelf in geslopen te zijn.

Ineens zie ik mensen online springen…terwijl ik niets heb geinstalleerd.

@Viragootje wrote:

Ik hoorde zojuist dat je Kwekker dan downloaden, zodat je net als bij MSN kan zien wie er online is. Nu heb ik dat gedownload, maar ik zie geen lijst met mensen die online of offline zijn. Wel kreeg ik even in beeld dat iemand online kwam, maar ik zie haar nu nergens in een lijstje met online personen staan. Hoe krijg ik dat lijstje zodat ik kan zien wie er online zijn???



Groetjes,



Viratine




Ik ben net zelf ook eens gaan kijken en op mijn menubalkje bovenaan (van links naar rechts in beeld) staat als laatste chat en toen ik daar op klikte kwam ik ergens waar na een paar sec verscheen wie nu online zijn. En als ik op die naam klikte kon ik gaan chatten met die persoon leek het (niet geprobeert)



Geprobeert dat kwekken te downloaden maar dat lukte niet heb ook geen windows xp of 2000 op pc wel op laptop.



Gr Caroline

Nou van dat kwekker weet ik nu.

Ik gebruik de kwekker alleen om te kijken of ik krabbels heb gekregen, of berichten in mijn inbox…Scheelt weer mailtjes in mijn hotmail :mrgreen: