Hyves is zo slecht nog niet!

YES!

Ik heb net via hyves mijn beste vriendin van mn middelbareschool tijd terug gevonden! Ik heb haar jaren niet gesproken en ik heb haar ontzettend gemist, en zij mij ook!

Ze woont nu in Amsterdam, is getrouwd en hoog zwanger (deze week uitgerekend!). Ik vind het echt zo leuk!!!



Hebben jullie al oude vrienden terug gevonden dankzij hyves?

ja!

ook mijn beste vriendin van toen!

20 jaar niet gesproken



en mijn buurmeisje (even oud als ik)



binnenkort gaan we elkaar weer zien

(en ben best nerveus, stom he)

jaaa hyves is 8)

Ik heb ook oude vriendinnen van toen ik 9 jaar was op de camping terug gevonden.

Echt zo leuk :dance:

Hier ook mijn beste vriendin terug gevonden, via haar zusje die op hyves stond. Geweldig!

En ook zo leuk dat ik haar nu tegen kom, vlak voor ze moet bevallen 8) !

Dat wordt op kraambezoek gaan(hoop ik!). En grappig, schelen de kids een jaar met elkaar! :inlove:



Alleen wonen we beetje ver van elkaar: Amsterdam - Noord Drenthe :think: .

Jep! Ik werd gevonden. Echt superleuk!

Ik snap geen zak van Hyves… en ik vind het traaaag… (of ligt het aan mijn pc :think: )

nee dat ligt niet aan jouw pc

het is inderdaad erg traag

mailen of een forum is makkelijker en zorgt voor minder irritaties

Weet je dat dat het enige is wat mij tegenhoudt om te hyven… dat het zoooo irritant traag is… het maakt me gek… :mrgreen: echt… sluit hem vaak van pure ergernis af… :silenced: want het lijkt me best leuk… :frowning:

soms gaat ie traag

en soms gaat ie normaal



ik wilde eigenlijk helemaal niet

maar nu ik eenmaal overstag ben gegaan is het wel verslavend

Ik kan me er ook zo aan doodergeren, die traagheid!

Hyves lijkt me leuk,maar ik ben nogal snel verslaafd en ben bang dat ik er dan weer een verslaving bij heb!

Dus ik heb de stap nog steeds niet genomen om me daar aan te melden.

Ha Faizaa, ik snap ook geen donder van hyves :mrgreen:

Hyves is gaaf!

Ik heb echt van die vlagen dat ik er heel actief mee bezig ben. (nu bijvoorbeeld, hahaha!) En ja, het is enorm traag, maar als de pagina staat te laden, lees ik in een ander scherm gewoon op KoK, dat maakt de wachttijd een stuk gezelliger… :mrgreen:

@Elka wrote:

Ha Faizaa, ik snap ook geen donder van hyves :mrgreen:




misschien WILLEN we dat gewoon niet…



en wat die traagheid betreft… ik moet gewoon kunnen klik klik klikken en hup hup hoppaaaa… de pc moet net zo snel gaan als mijn gedachten :snooty:

Ja hyves is leuk he!

Heb ook alweer wat contacten gevonden. Nu woon ik aan de andere kant van nederland en hyves is dan een leuke manier om toch met elkaar te blijven praten.

Ik heb eigenlijk helemaal geen last ermee dat de site traag is :think:

@faizaa wrote:

en wat die traagheid betreft… ik moet gewoon kunnen klik klik klikken en hup hup hoppaaaa… de pc moet net zo snel gaan als mijn gedachten :snooty:




Niets is zo snel als mijn gedachten, ik kan zelfs niet eens zo snel praten als mijn gedachten… :mrgreen:

Ook ik heb al veel oude bekenden via hyves teruggevonden.

Traag, ja afentoe maar ik stoor me er niet aan.

Ik begin er niet aan…krijg de ene uitnodiging na de andere…en sommigen van mijn vriendinnen hebben wel 200 vrienden daar…pfff…

Heb het zo al druk zat met mijn gewone vrienden en msn…nee hoor…laat maar…

@Elka wrote:

Ha Faizaa, ik snap ook geen donder van hyves :mrgreen:


Ik snapte er ook niks van, daarom juist heb ik me aangemeld. Kon het niet uitstaan dat ik het niet snapte :slight_smile: .



Ik zit er pas net op, dus ik heb nog niet zoveel hyves-vrienden, maar ik word af en toe wel gevonden door ‘oude bekenden’. Ik weet nog niet of ik het leuk genoeg vind om er mee door te gaan. Ben er ook niet actief genoeg mee bezig.