Hyves is zo slecht nog niet!

@Renee74 wrote:

@Elka wrote:
Ha Faizaa, ik snap ook geen donder van hyves :mrgreen:


Ik snapte er ook niks van, daarom juist heb ik me aangemeld. Kon het niet uitstaan dat ik het niet snapte :slight_smile: .



.






Hihi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: eigenwijs… :inlove:

Ik snapte de lol er eerst ook niet van (of ik wou het gewoon niet snappen :think: ). Maar nu ik mn vriendin heb terug gevonden ben ik helemaal overstag!

We waren elkaar uit het oog verloren, ik had ook geen idee waar zij nu woonde…



Oh, ik heb haar en haar familie zo gemist!!!

En ooh :drool: mag ik binnenkort misschien weer eens genieten van hun lekkere (Irakese) eten :dance: .

ik wilde er ook niet aan maar ben nu helemaal fantiek aan het worden :oops: :lol:

Net maar eens mijn vroegere buurmeisje en een oude schoolvriendin opgezocht. Ben benieuwd of ze me nog willen kennen :mrgreen: .



Fai, ik eigenwijs :angel: ?

Jaaaaa, leuk Hyves!!

Binnenkort hebben we een reunie van onze klas van de MAVO.

En er zit ook een reunie aan te komen van onze klas van het MBO.

Errug leuk.



Dat trage, daar heb ik geen last van eerlijkgezegd.

Ik stoor me er in ieder geval niet aan.

ik heb ook hyves, maar alleen voor mijn contacten van nu! vroegere contacten heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.

ik ben uiteindelijk in mijn verlof overstag gegaan…en nu heb ik een gepimpte pagina met gadgets en foto’s van mijn meisje 8)



en ik ben normaal helemaal niet handig met de computer, maar dit is wel errug geinig!

Ik heb a.s. zaterdag een reunie :angel:

Basisschool :shifty: dus zo’n 26 jaar geleden :shifty:

Ben zo benieuwd :angel:

Hyves is errug leuk :lol: , ik heb ook heel veel oude vrienden weer gevonden echt super.

Hyves is zeker leuk! Toch altijd leuk om te weten wat iedereen nu doet!

super leuk :smiley: en je kunt heel attent zijn naar mensen :wink: hihi omdat je dingen leest op hun pagina. :wink:

en je wordt ook nog eens herinnerd aan verjaardagen :thumbup: :mrgreen:



heb mijn oude vriendin en buurmeisje inmiddels al weer 2x lang gezien

en het is net als vanouds, zo grappig! (misschien wel beter, omdat we nu wijzer zijn kuch)

Ik ben superblij met Hyves!!!

Iedereen van vroeger die ik terug vind das echt helemaal te wauw!!!

Heel leuk vind ik het. Zo heb ik weer mn ouder vriendinnen er weer opstaan. Vind het leuk om te doen. Mn tweede verslaving hahahaha na KOK.

Ik heb via Hyves een oude vriendin teruggevonden, t/m met mijn 15e mijn beste vriendin en daarna elkaar door een verhuizing uit het oog verloren. Sinds juni vorig jaar hebben we weer contact en het is weer als vanouds. Erg leuk! Verder nog wat mensen van de basis-en middelbare school gevonden, oude buurmeisjes, enz. Dus ik vind Hyves super! :thumbup: