@babsje wrote:
jaaaaaaaaa gelukt!!!
Wel meninkjes graag he![]()
Ik mag nog niet kijken, moet nog geduld hebben

@babsje wrote:
jaaaaaaaaa gelukt!!!
Wel meninkjes graag he![]()
Jaaaaaaaa gezellig, k om d’r bij
heb ook ff toestemming gevraagd!
Hyven is kewl, kei cool! haha
ook toegevoegd
:dance: Het wordt nog druk :dance:
ja leuk he! Ik flits van het ene naar het andere scherm.
Leuk nieuw speledingetje :dance:
he babsje, je krijgt het er wel lekker druk mee zo. :lol:
groetjes jessica
Nou ja, misschien krijg ik dan ooit nog eens een felbegeerde laptop! Nu zit ik boven enne als manlief liever heeft dat ik aanwezig ben in de woonkamer, moet er toch echt een laptopje komen he :dance:
Truste, ik ga slapen. Mocht het zo zijn dat morgenochtend zich kokkers aanmelden op de KOK-hyve, als ik uitgeslapen ben, kan ik toevoegen
Wat leuks zeg een KOk Hyves (stiekem heb ik wel eens goeie ideeën )
Ik heb me ook aangemeld.
Leuk, leuk. Ik ben ook een hyver. Maar ik klik steeds op: ‘toestemming vragen’ maar dan gebeurd er niets. Normaal krijg je dan een venster waar je iets erbij kan zetten aan degenen die je moet accepteren.
@Danielle_M wrote:
Leuk, leuk. Ik ben ook een hyver. Maar ik klik steeds op: ‘toestemming vragen’ maar dan gebeurd er niets. Normaal krijg je dan een venster waar je iets erbij kan zetten aan degenen die je moet accepteren.
Goedemorgen,
Leuk idee, die KOK Hyves. Ik heb me aangemeld. Tis nog een beetje vroeg, dus ik zie vanmiddag wel als ik geaccepteerd ben. Ga nu eerst naar m’n werk.
Bye, fijne zondag allemaal!!!
Iemand een idee hoe ik mijn hyve openbaar kan maken???
Jouw eigen Hyve bedoel je? Volgens mij kun je dat gewoon via de instellingen doen van de Hyve
ik heb ook toestemming gevraagd ben kruimel84(sabrina)
heb ook toestemming gevraagd (mirandamol)
maar zie je iets als de aanvraag binnen is?
groetjes
Miranda
Ik heb ook toestemming gevraagd, maar zag ook niks. Ik ben benieuwd, het kan inderdaad zijn dat je mijn aanvraag een aantal keer hebt… :oops: :mrgreen:
Ik heet daar gewoon Stephanie, of misschien wel stephiesteph…
even geduld hebben tot babsje weer achter de pc zit, die moet jullie accepteren. je krijgt volgens mij een mailtje van hyves als je toegang hebt.
groetjes jessica
Volgens mij krijg je geen mail hoor,tenminste ik heb gister niets gekregen en ben wel lid nu :think: