Ik kan me niet aanmelden voor de hyves van kok?
babsje, je hoeft er niet op te wachten hoor tot de foto ge-upload is. als je een email notoficatie aangeeft, kun je gewoon verder gaan met andere dingen.
m@@ike, heb je wel de goede. je moet die van de topic start hebben.
jessica
Die van Babsje toch?
@M@@ike wrote:
Die van Babsje toch?
ja die ja http://kokforum.hyves.nl/
Ik weet niet of jullie het nodig vinden dat het een besloten Hyves is, op zich maakt het me niet heel veel uit hoor
@jeanwi wrote:
babsje, je hoeft er niet op te wachten hoor tot de foto ge-upload is. als je een email notoficatie aangeeft, kun je gewoon verder gaan met andere dingen.
Ja maar zelfs dat gaat niet :(
Ik heb me alvast aangemeld als KOK vriendje :mrgreen:
Nog een herkansing gedaan, er KOMT een leuk plaatje voor die KOK hyve, al wordt het nachtwerk :twisted:
Meiden, ik kan nog steeds geen foto erop zetten, ik geloof echt dat ik iets fouts doet maar wat???
@TaMa wrote:
Meiden, ik kan nog steeds geen foto erop zetten, ik geloof echt dat ik iets fouts doet maar wat???
Volgens mij ligt het aan Hyves hoor, het lukt mij ook niet

lees net op hyves dat ze een storing hebben gehad waardoor alles heel traag gaat. ze hopen dat in de loop van vandaag nog opgelost te hebben. ze hadden een probleem met de hosting server.
jessica
Ow oke, dank je wel! Dan moeten we het nog even met dat standaarplaatje doen
Da’s wel een nadeel van Hyves, er is best wel vaak storing daar.
Ik heb me ook aangemeld voor de KOK-Hyves, leuk om te weten welke KOK-kers er allemaal hyven en zo krijg ik mijn vriendenboekje misschien wel lekker vol (als jullie me accepteren), maar verder weet ik niet wat het inhoudt, want ik zie het niet als vervanging voor dit forum, misschien alleen voor het huiskamergedeelte ofzo.
Ik hyve zo op zn tijd als ik even forummoe ben ,dus ja dan is er TOCH nog een stukje kok :mrgreen:
foto’s toevoegen lukt hier weer
jessica
YESSSSs ik ga meteen een poging doen!! (kvinnumzoleuknamelijk )
jaaaaaaaaa gelukt!!!
Wel meninkjes graag he
Hij is megacute
ja lieffie he :inlove:
superschetig :inlove: :inlove:
jessica
Heb toestemming gevraagd :dance:
Mag er vast wel in hè