`hyven` hier ook mensen? Kok Hyves!!

Dus jij kan wel meer zien

ik nu alleen netwerk, daar sta ik wel tuseen :think:

nou dan wachten we tot babs weer achter de pc zit :mrgreen:

ja babsje zit weer achter de pc, diegenen die aangevraagd hebben zijn toegelaten. Ik kijk zo vaak als ik kan :slight_smile:

Maar moet straks wel naar mijn moeder op visite :frowning: (vind ik niet zo leuk, maar das wat anders) Dusseh… dan ben ik ook even weg :smiley:

Heb me aangemeld onder Vickinthehouse :mrgreen:

Iemand heeft mijn naam al gebruikt :cry:

Ja maar je staat er nu gewoon tussen toch? Onder Victoria en je sitenaam is idd vickinthehouse. Leuk!

Oja ik zie het, ga ff foto aanpassen :mrgreen:

De KOK hyves wordt al aardig druk bezocht.

Lynda wrote:
De KOK hyves wordt al aardig druk bezocht.

Leuk hoor, om nu eens de mama's eerst te zien en dan de kindjes.

Hier ook een Hyver :mrgreen: :mrgreen:

Heb ook even toestemming gevraagd …

allemaal toegevoegd! Er kan nog meeeeeeeeer bij :dance:

Gezellig zeg! Erg leuk!

Hoe moet je je aanmelden bij kok hyves dan?

Thanks! Nu maar wachten tot ik toestemming krijg :stuck_out_tongue:

huh, ik druk op toestemming vragen, maar zie niks gebeuren, klopt dat??? Ik wil ook meedoen??? wheeeeeeeeeee :cry:

ow lekker bijdehand… dat hebben jullie ook allemaal gehad… oeh ben benieuwd wanner babsje weer terug is!!! :dance:

jaja ben er weer :smiley: En weer nieuwen toegevoegd, leuk leuk leuk!

Leuk ik ben ook toegevoegd. :smiley:

En wat is het al druk met KOK’ers. Ik had hyves ook al een keer aangekaart bij de december 2005 mama’s, maar die hadden geloof ik geen idee waar ik het over had. :?

Meiden, ik heb hulp nodig!!!

Nog steeds wilt hij mijn foto’s niet accepteren, maakt niet uit hoe groot of klein ik ze maak. Ik ben een beetje wanhopig aan het worden :cry: :cry: :wall: :wall:

Heb ook om toestemming gevraagt :smiley:

http://www.vanesjes.hyves.nl

Nou heb er met pijn en moeite een profielfoto op gekregen maar vraag me niet hoe… de rest lukt me niet maar ja, morgen weer een dag 8)