Huwelijk Frans Bauer

Ik heb er verder niks van gezien, maar ik vind het hartstikke leuk voor ze.

Volgens mij zouden ze al eerder trouwen, maar is dat toen uitgesteld omdat het broertje van Mariska is overleden.

Ik vond het ook wel erg overdreven. Een uitzending van een uur bij shownieuws enzo. Wat ik wel weer leuk vind van Frans, is dat hij op zijn huwelijksdag nog tijd neemt om de pers te woord te staan. Ik ben geen Bauerfan, maar vindt dat hij zo lekker “gewoon” is gebleven.

haha wij waren exact 10 jaar bij elkaar en een dochter van 2,5 jaar rijk op de dag dat we gingen trouwen…oeoeoe en in het wit :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

@Rooike wrote:

@Bella wrote:
In het wit trouwen met drie kids :? .

En dat kan niet volgens jou?

We leven niet meer in de middeleeuwen dat we maagd het huwelijk in moeten! :mrgreen:

Je hoeft niet als maagd het huwelijk in maar ik dacht wel dat wit voor maagdelijkheid stond - dus het gaat meer over de kleur van trouwjurk :mrgreen:

Hier spreekt een Frans Bauerfan, en dan eentje van geen 80 jaar hoor!

Van die voetballer ( of tennisser, wat was het ook al weer?) Vond ik het ook overdreven, maar ik geef niks om die sporten.

Maar nu “onze” Frans gaat trouwen zit ik op tijd voor de buis om zeker niks te missen.

Enne: als jullie het zo’n ophef vinden, waarom dan een heel topic over de ophef en waarom dan zoveel (prachtige) foto’s van het mooie bruidspaar? :inlove: :inlove: