Ik zie op het nieuws nu dat er nogal groots word uitgepakt
voor Frans Bauer en zijn Mariska…
Snap ook niet dat er zo’n poespas (ophef) van gemaakt word, het lijkt wel een koninginnedag!
Of is dit nou echt zo’n groot nieuws dat er een uitzending speciaal daarvoor moet komen?
Ik bedoel, ik mag Frans graag hoor, en vind het te gek dat hij eindelijk na al deze tijd gaat trouwen met de moeder van zijn kinderen! :-*
daar ben ik het nou helemaal mee eens… wat een ophef!!!
Ik zie het ook niet zo hoor, laat die mensen toch… zo spectaculair is het nou toch ook weer niet dat twee mensen trouwen?? Zal op die zelfde dag wel 100 zo niet 1000 keer vaker gebeuren
@mv2kids wrote:
zo spectaculair is het nou toch ook weer niet dat twee mensen trouwen??
Nee precies dat bedoel ik dus…
sja ik ben daar heel simpel in hoor… het zijn ook gewoon twee mensen, sja hij zingt toevallig… so what… ze moeten ook gewoon naar de wc, slapen ook gewoon in een bed, en worden 's morgens ook wel eens chago wakker.
Nee ik kan daar af en toe gewoon niet bij… (maar ook zo’n shownieuws ofzo… die heeft ruzie met die… ja en? Die heeft een relatie met die… leuk voor ze… en zo kan ik nog wel ff doorgaan)
ik las in de krant dat omroep barabant vanaf 07.00 uur op de radio live-verslag brengt, en de tv heeft vanaf 13.00 uur extra nieuwsuitzendingen…
:shock: WAT EEN ONZIN :shock:
laat die mensen toch lekker trouwen omringt door vrienden en familie…
(ik ben alleen nieuwsgierig naar de jurk :mrgreen: , maar dat ben ik bij ALLE bruidjes)
Oudenbosch is ook alleen maar binnendoor te bereiken dus ik ben bang dat het in Etten-Leur en Hoeven erg druk gaat worden met verkeer :roll: Ben blij dat ik vandaag niet die kant op hoef
En vanavond heeft shownieuws een reportage :roll: (net als toen bij rafael van der vaart en sylvie meis)
@mayo28 wrote:
laat die mensen toch lekker trouwen omringt door vrienden en familie…
Dat komt ook wel een beetje door hun zelf denk ik, de eisen die ze stellen enzo.
Maar neemt niet weg dat ik ze al het geluk in de wereld toewens! :mrgreen:
Ik heb er zelf ook helemaal niks mee en vind het idd onzin dat er zo’n ophef gemaakt wordt. MAAR ik bedenk me ook net: Fransje is natuurlijk wel erg populair bij de oudjes zeg maar, dus misschien is het voor al die oude dametjes in het bejaardentehuis wel leuk om er een verslag van te zien Kunnen ze lekker zwijmelen :lol: en aan de goede oude tijd terugdenken
('t is niet kwetsend bedoeld :-* )
Ook ik vind het onzin dat er zo’n ophef over wordt gemaakt, maar dat doet Frans zelf! Hij nodigt iedereen uit, dus ik vind het niet fair om te zeggen dat de media er zo’n ophef over maakt. :naughty:
daar heb je wel gelijk in ja :think:
als 'ie niet in de publiciteit wil, had 'ie ook in het geheim in Italië ofzo kunnen trouwen.
(zo had ik het nog niet bekeken :mrgreen: )
Maar ja, dan had mijn oma vandaag geen topdag gehad hahahaha
@Claudia wrote:
Ook ik vind het onzin dat er zo’n ophef over wordt gemaakt, maar dat doet Frans zelf! Hij nodigt iedereen uit, dus ik vind het niet fair om te zeggen dat de media er zo’n ophef over maakt. :naughty:
Nee dat bedoel ik, dat schreef ik dus ook al dat het aan hunzelf ligt, de eisen die ze stellen.

moet zeggen dat ik af en toe wel eventjes op omroep brabant kijk gewoon checken wat ze aanheeft enz.
En trouwen in de basiliek das wel gaaf dies echt zo mooi.
ps. bijna 2 jaar geleden tijdens de bevalling van mijn zoontje dachten ze dat ik mariska was :lol: aangezien mijn zoontje fransje heet :lol:
nee das al een minstens 9 generaties traditie en staat totaal los van frans bouwer :lol:
vind ik ook wat een ophef zeg!! als ze dat met alle zangers doen zijn ze nog wel even bezig maar fijn dat ze gaan trouwen hoor maar ik ga het niet volgen
ophef…tja wat hete ophef. Hij heeft ook zijn realitity soep bij sbs gehad. Hij schijnt echt een mens van het volk te zijn, dus vanuit zijn denkwijze begrijp ik dit wel hoor. Laat ze toch lekker, voor hun voelt t goed
Voor mij hoeft die ophef ook niet, nee, maar ik vind het dan wel weer leuk om naar te kijken :D. Ik zal vanavond zeker even naar Shownieuws kijken. Al is het maar om de jurk goed te zien :mrgreen:! Hier alvast een plaatje!
ik vind het ook maar ophef… de hele tv is er dalijk gewijd aan… bleghhh …
ze ziet er mooi uit :thumbup: :thumbup: :thumbup: …hertsel, ze zien er mooi uit
Ik vind het ook een ophef. Ik vind ze wel een leuk stel.
Ze zien er idd erg mooi uit.
Ze hebben er heel mooi weer bij.
Mooi plaatje idd! :dance: