Huwelijk Frans Bauer

mooooiiii!

(maar wat is ze duuuunnn zeg)

kijkt verdrietig naar buikje

Ben geen Bauers fan maar vind het wel een leuke vent. Hij lacht altijd zo grappig en volgens mij is hij echt gewoon gebleven (en dat kunnen veel BN’ers wel zeggen, maar zijn dat niet).

Ik vind het echt een leuk gezinnetje, het had gewoon iemand hier uit de straat kunnen zijn.

En volgens mij vindt hij het leuk om het te delen met zijn fans, zonder verdere bijbedoelingen. Hij vindt gewoon dat zijn fans dat verdienen omdat hij zonder ze nergens zou zijn. Dat is volgens mij zijn instelling.

Ach…en ik kijk ook wel even, al is het inderdaad maar om te zien hoe ze er uit zien.

Nou heb ik het toch helemaal gemist :oops: Maar ze ziet er mooi uit en wat een geluk met het weer.

Ik had haar jurk wel wat bloter verwacht… en dat zou ook wel lekkerder zijn geweest met dit weer volgens mij :wink:

Wel een beetje sneu voor die kinderen van hun, met die warme kleren aan zo. Het ziet er leuk uit, maar wat zullen ze het warm hebben met zo’n pak met colbertje

@mayo28 wrote:

mooooiiii!

(maar wat is ze duuuunnn zeg)

kijkt verdrietig naar buikje

Idd :shock: Wat een lijntje heeft ze! :thumbup:

ja zeker als je ziet hoe zwaar ze was na haar 1ste zwangerschap

Ik vind het leuk dat zij nu ook eindelijk “haar” dag heeft :smiley:

Ik wist niet eens dat het vandaag was… :oops:

Ophef had niet gehoeven wat mij betreft, maar nu ik die plaatjes zie vind ik het wel leuk (net als dat ik het ook altijd leuk vind om foto’s van pasgetrouwde KOKkers te zien haha)

zo ophef vind ik ook niet nodig maar vind het stiekem wel leuk om te zien :mrgreen:

leuk stel en mariska ziet er mooi uit

Zien er zeker weten mooi uit !

En vanavond mag ik ook maar gaan feesten, mijn dinneke trouwt vandaag ook ! Maar vanwege mijn man die last heeft van buikklachten wat onderzocht wordt gaan we vanavond even langs (het is helaas niet in de buurt dus hele dag kan hij niet aan en wil hem natuurlijk meenemen).

In het wit trouwen met drie kids :?

En inderdaad die ziet eruit of ze een maand alleen maar op water geleefd heeft.

Vind het persoonlijk allemaal wel wat veel ophef hoor met een wel erg lange aanloop tijd.

Verder geen tv aangehad gisteren dus het is wat aan me voorbij gegaan.

@Bella wrote:

In het wit trouwen met drie kids :?

.
Dat maakt toch niets uit, ik ben ook in het maagdelijk wit getrouwd en wat dat ook niet meer hoor :stuck_out_tongue: :wink:

@Bella wrote:

In het wit trouwen met drie kids :? .

En dat kan niet volgens jou?

We leven niet meer in de middeleeuwen dat we maagd het huwelijk in moeten! :mrgreen:

Ik snap die ophef ook niet.

Na zoveel jaar nog trouwen, beetje vreemd.

En hij sliep ook nog bij zijn moeder, de nacht ervoor wat een overdreven gedoe.

Ik deed dat ook, maar had dan ook nog niet samen gewoond met mijn man… :inlove:

wat ik nou wel weer bijzonder vind is dat volgens mij iedereen die hier schrijft over “overdreven ophef”… het kennelijk wel dusdanig belangrijk vind om er een mening over te hebben.

ik bedoel… Het feit dat je zo’n topic start, is dan toch ook ophef over iets dat je ophef vindt???

maar goed…

heb er niets van gezien… maar vindt het hartstikke leuk voor ze… Ze zijn gelukkig… en ja… natuuuuurlijk komt de pers erbij… of je nu wilt of niet… hij heeft meer fans dan maxima en alex denk ik.

@preggie wrote:

wat ik nou wel weer bijzonder vind is dat volgens mij iedereen die hier schrijft over “overdreven ophef”… het kennelijk wel dusdanig belangrijk vind om er een mening over te hebben.

ik bedoel… Het feit dat je zo’n topic start, is dan toch ook ophef over iets dat je ophef vindt???

maar goed…

heb er niets van gezien… maar vindt het hartstikke leuk voor ze… Ze zijn gelukkig… en ja… natuuuuurlijk komt de pers erbij… of je nu wilt of niet… hij heeft meer fans dan maxima en alex denk ik.

Zo dacht ik ook een beetje…

En ik heb gister op omroep brabant een stukkie gezien en vond het heel mooi en leuk voor hun :thumbup:

Enne, volgens mij is Mariska niet de enige die geen maagd meer is en in het wit trouwt

@Anita-1982 wrote:

Ik snap die ophef ook niet.

En hij sliep ook nog bij zijn moeder, de nacht ervoor wat een overdreven gedoe.

Ik deed dat ook, maar had dan ook nog niet samen gewoond met mijn man… :inlove:

Ik vind dat niet vreemd hoor.

Wij hadden toen dan geen kinderen en en heb dan niet bij mijn moeder geslapen. Maar mn man heeft me wel heel vroeg naar mn ouderlijk huis gebracht . En ben ook uit huis gegaan. Maar ook al heb je kinderen en ook al heb je lang een relatie is toch niet raar om uit je ouderlijk huis te trouwen. In mijn omgeving gebeurt dat bijna altijd de broer van mn vriendin heeft ook eerst bij zijn moeder geslapen. En die wonen ook al een tijd samen.

En waarom is het raar om na zoveel jaar pas te gaan trouwen wie weet waren ze of hij of zij er niet aan toe en zagen eerst niks in een huwelijk. Later wel. Dat kan. Je moet er toch 100 % achter staan achter een huwelijk. Zoiets doe je niet zomaar. Ik vind het wel romantisch.

@Anita-1982 wrote:

Oooooh dat is nou balen dan... Ik en Glenn zijn ook al 8 jaar bij elkaar en trouwen zullen we pas over een jaar of 5 doen denk ik....
Dat is dus vreemd?

:mrgreen:

Ik ben geen fan van zijn muziek maar vind het een spontane aardige kerel en ik vond ze er prachtig uitzien :inlove:

Ik zou normaal ook zoiets hebben van “wat een ophef”. Maar omdat het Frans is kan ik het wel hebben (lekker met twee maten meten :D). Ik ben geen fan van zijn muziek maar het lijkt me zó’n leuke vent… zijn spontaniteit is echt, en hij lijkt me zo lekker nuchter… ik gun ze het allerbeste!

En waarom niet trouwen… wij zijn al tien jaar bij elkaar, hebben ook drie kids maar zijn niet getrouwd… maar ik sluit niet uit dat dat in de toekomst toch nog gaat gebeuren… niets mis mee toch? :wink: