Vergeet buggaboo bekleding niet Cell, die maakte jij toch ook zelf?
Op mp zie ik vaak aanbieders van zelfgemaakte kappen, meestal er fleurig en kleurrijk, er schijnt toch markt voor te zijn.
Ik heb mijn wieg voor Yari gekocht bij een bedrijf die ook verhuurt.
Ik zal eens ze eens opzoeken, en dan pb ik het webadres wel even, dan kan je misschien een beetje inspiratie opdoen en prijzen vergelijken.
Want naar mijn mening zit je met de verkoop van een wieg echt wel te laag hoor.
De mijne koste toen inclusief matras en bekleding maar zonder beddegoed 125 euro.
Dus dan is die 90 euro die jij in gedachte had nog een schijntje.
@maantje wrote:
Veel mensen willen wel een wieg maar als er geen in de familie aanwezig is om te gebruiken vinden ze een aanschaf vaak toch te duur!
Of als er een lelijke wieg in de familie is :silenced:
Cell 1 klant heb je tzt sowieso. Mijn wieg wil ik ooit een keer wit hebben net als de jouwe was en niet perse nieuwe bekleding maar ‘aangepast’ op geslacht met een lint boven door de hemel en evt een rand langs de wieg.
als ik voor 90 euro een complete wieg bij jou zou kunnen kopen hell yeah dat ik dat zou doen de meesten die nu op marktplaats staan zit zo veel werk in dat ik zoiets heb van laat maar of zijn 100en euro’s
ik ben niet meer zo crea
haal het het liefst kant en klaar omdat ik het anders gewoon niet meer zie
het enige wat ik het allerliefst nog zou willen is de bekleding van mn jurk om laten zetten naar de bekleding en hemel van een wiegje maar dat is pas onbetaalbaar
maar dat snap ik ook wel want het is natuurlijk wel een trouwjurk waar je het over hebt
maar ook wat ik lees over tripp trapps opgeknapt en andere dingen ik denk dat je best een markt opentrekt voor jezelf je moet alleen oppassen dat het hobby blijft en geen complete baan naast je kids want als je werkelijk zo goed ben als ik lees dan loop je dat risico wel
Klinkt trouwens wel alsof ik giga mazzel had met mijn tweedehands wieg voor 75 euro…ok was wel al bijna 5 jaar geleden. Maar was met alles erbij, matras, bekleding en hoes over de matras.
Goeie ideeen Cell! Succes ermee!
@Cell wrote:
Ik vind het geweldig om wiegjes op te knappen en te bekleden… onder andere :mrgreen: doe nog wel meer, maar dit is iets wat ik regelmatig doe.
Nou riep ik jolig dat ik best wel een zooi wiegjes zou willen opknappen en herstofferen om ze dan te verhuren. Er zijn tegenwoordig zoveel ouders die alleen een wiegje zouden willen voor de kraamtijd of een paar weken en dan besluiten maar helemaal geen wieg te doen omdat het te duur is voor zo kort of ze geen bergruimte hebben voor het stallen erna.
Het lijkt mij dus leuk wiegjes te gaan verhuren voor een aantal periode mogelijkheden zoals 10 dagen kraamtijd, 6 weken, 3 maanden… zoiets.
Uiteraard tegen een schappelijke prijs, dat je niet denkt, kan ik net zo goed kopen.
Maar zou daar belangstelling voor zijn? :think:
Had je dat nou niet een paar weken eerder kunnen bedenken??? :mrgreen:
Nu staat er al een wiegje klaar…

In ieder geval heel veel succes ermee! Niet geschoten is altijd mis he!!
:thumbup:
hahaha, cell, ik voel de kriebels in je buik
gewoon doen :thumbup:
Ik zou zeggen gewoon doen
Stel het slaat niet aan kun je ze toch gewoon verkopen
Probeer het anders gewoon met 1 of 2 wiegjes
Mag ik vast een wiegje ‘bestellen’ voor de maand juli???
Kan ik dan ook kiezen uit een paar modellen / stofjes enzo?? Moet natuurlijk wel bij onze slaapkamer passen… En kom je ze ook brengen? Halen?
Maar echt, t komt als geroepen! We gaan op zolder slapen en ik wil zo graag de kleine de eerste weken bij ons hebben.
PB je me voor meer info?
Groetjes,
Douwine
Ik vind het een superleuk idee. Het belangrijkste is denk ik wel dat de lakentjes en bekleding er elke keer fris en nieuw uitzien en dat je dat dus ook benadrukt. Je weet hoe dat gaat met aanstaande moeders en nestdrang.
Maar het is een geweldig plan.