humor van de kids

Tigo zegt iets tegen mij en tot 2x toe kan ik hem niet goed verstaan (rumoerig tijdens omkleden zwemles) zegt tigo opeens:

“Mama jij hebt een bril nodig maar dan voor je oren”

:smiley:

Hahaha heerlijk die logica.

Ik zei van de week tegen de oudste dat hij zijn kamer moest opruimen omdat het net lijkt of er een bom is ontploft waarop hij antwoordde:

dat valt best mee hoor mamma maar omdat jij een bril hebt zie je beter en daardoor lijkt het rommeliger :mrgreen:

Onze kinderen zaten gisteren allemaal op te noemen wat ze graag nog voor speelgoed zouden willen hebben (schommel, klimhuis, lego, nintendo etc.). Mijn man werd het zat en zei: tja, ik wil ook wel eens wat. Een mooie vrouw bijvoorbeeld. Ik:"nou, die heb je gelukkig al, want ik ben tenslotte een heel mooie vrouw :angel: "

Middelste van 5: ja pap, en je hebt ook nog eens een beeldschone dochter :lol: :lol:

Indy maakte een grapje en zei: “Ik ben een olifant want ik slurf mijn toetje van de lepel”

:smiley: :smiley: :smiley:

Laila en Miriam gingen afgelopen zondag shoppen voor nieuwe schoenen. Laila wilde Lelli kelly laarzen, maar Miriam vond die erg duur. Op een gegeven moment liepen ze richting de schoenen reus, zegt Laila: “Mama, ik wil dezelfde schoenen als Lelli kelly maar dan goedkoper!”

Laatst waren Miriam en ik vroeg wakker en al beneden toen Laila wakker werd. Miriams haar zat nog helemaal in de war van het slapen. Laila kijkt haar aan en zegt: “Mama, je haar zit lelijk.”

Twee dagen later zegt Laila ineens: “Mama, je haar zit nu wel weer mooi”.

Een kennis van mij, ruim veertig jaar, was onverwacht zwanger geraakt. Ze vertelde dit aan haar negen jaar jonge zoon en het enige wat die zei was: goh, zet je de maxi-cosi dan straks op je rollator???

@Shirenmir wrote:

Laila en Miriam gingen afgelopen zondag shoppen voor nieuwe schoenen. Laila wilde Lelli kelly laarzen, maar Miriam vond die erg duur. Op een gegeven moment liepen ze richting de schoenen reus, zegt Laila: “Mama, ik wil dezelfde schoenen als Lelli kelly maar dan goedkoper!”

Laatst waren Miriam en ik vroeg wakker en al beneden toen Laila wakker werd. Miriams haar zat nog helemaal in de war van het slapen. Laila kijkt haar aan en zegt: “Mama, je haar zit lelijk.”

Twee dagen later zegt Laila ineens: “Mama, je haar zit nu wel weer mooi”.

heerlijke humor :slight_smile: Lekker eerlijk zijn kids hee

@marloes vip wrote:

Een kennis van mij, ruim veertig jaar, was onverwacht zwanger geraakt. Ze vertelde dit aan haar negen jaar jonge zoon en het enige wat die zei was: goh, zet je de maxi-cosi dan straks op je rollator???

hahahahahha LOL

Laatst op visite bij mijn ouders.

Ik: Laila had gisteren zo’n mooie opmerking, maar ik ben hem vergeten.

Laila: Oh maar ik kan wel nog een mooie opmerking maken hoor!

Laila 's avonds op de bank tegen me aan.

Laila: Jij ben verliefd op mijn mama he?

Ik: Ja

Laila: Ben je ook een beetje verliefd op mij? (Kijkt me heel lief aan)

Ik: Ehh…nou vooruit, een beetje wel dan.

Laila: Oh, ik ook op jou hoor! En ik ben verliefd op Stan

Ik: Wie is dat?

Laila: Een lekker ding uit m’n klas.

Waar ze dat nou weer vandaan heeft… Ze is 6 :stuck_out_tongue:

Op een dag zouden we naar de cross gaan en ik moest me nog opmaken, komt damien naar boven en zegt: waarom wil jij de mooiste zijn en maak jij je op, die andere vrouwen zijn toch ook lelijk.

En Jeremy stond pas voor me in de badkamer en aaide een keer over mijn buik en zei “mmm je hebt best een klodder”

ja bedankt voor het compliment kindje.

Zo denkt Jeremy dat hij en zijn vriendinnetje later ook een tweeling krijgen

" ik heb namelijk ook twee eitjes onder mijn piemeltje, dus…"

Zo lachwekkend soms he.

hahaha ook 2 eitjes

geniaal !!

Elise vanmorgen o o wat een Drama

we liepen richting de tuin en ze zag haar eigen spiegelbeed in een raam

mama ik vindt me haar zoo stom zo

en dan een blik erbij whahaha

Dus ik uitgelegt neeh meis…je haar zit echt heel leuk

en we moeten nu naar school

Tussen de middag thuis…mama T. vond me haar zo mooi

dus ik knik bevestigend is toch ook leuk

Knikt ze driftig neeh…mijn kapsel is zoo echt niet leuk

ik wil me vlecht wel,.maar je moet de knotten eruit halen…

Had t dus uitgelegt nee…we gaan broodje eten en zo moet je naar school

gaat ze driftig op de trap zitten…

dus ik vraag ben je sagerijnig

neeh mama gewoon Boos…want ik vindt me Kapsel niet mooi

Nou ik lag hellemaal in een deuk…wat een drama

hahaha

Ben benuwd of we zo nog een deel 3 krijgen van t kapsel verhaal

@tweelingmoeder32 wrote:

Op een dag zouden we naar de cross gaan en ik moest me nog opmaken, komt damien naar boven en zegt: waarom wil jij de mooiste zijn en maak jij je op, die andere vrouwen zijn toch ook lelijk.

:shock: :shock: :shock: Wat een opmerking. En bedankt… Als hij gaat trouwen zou ik overal posters hangen van hem als baby als wraak! :mrgreen:

Ik sta voor groep 3,

Jongetje uit mijn klas aait over mijn buik en zegt ik hoop dat Joris (mijn zoontje) een meisje krijgt :smiley:

Begin januari halen we een kapoentje van het gordijn. Miriam wil hem buiten gaan zetten.

Laila: Nee niet doen! Het is koud, dat is zielig! Hij zit toch niet voor niks binnen?

Broes: ‘mama, weet jij wel dat jij zwart haar hebt?’

Ik: ‘hihi, ja natuurlijk weet ik dat jongen’

Broes denkt na: ‘Aaah ja, omdat je in de spiegel hebt gekeken!’

:mrgreen:

Ik vertel Broes dat ik met Mischa, onze border collie, binnenkort ga schapen drijven.

‘Wat?’ zegt hij, ‘schapen dweilen?!’

:lol:

Ik ben naar de kapper geweest en heb mijn haar donker laten verven (was eerst blond)

Komt mijn dochter (4 jaar) naar mij toe. Mama wat heb jij gedaan? Nou ik ben naar de kapper geweest. Vind je het niet mooi?

Zegt ze: Mama zet eens af! :lol: :lol:

denk dat ze het niet zo heeeeel mooi vind!

Geweldig, zet eens af. :mrgreen:

Emma is blij dat ik dik ben, want haar tante is slank en als ze die knuffelt dan voelt ze haar botten en dat doet pijn. Ik ben lekker zacht :inlove:

Ruben en Minke mogen nu door voor diploma B en volgens Ruben moeten ze dan de hunk-sprong gaan leren :mrgreen: