humor van de kids

:mrgreen:



Yoni is niet zo’n opruimer, een vreselijke chaoot eigenlijk. Die komt thuis en gooit haar jas en tas neer waar ze langs komt. Je kan altijd precies zien waar ze langs is gelopen :wink: Ook haar kamer ziet er soms niet uit. Daar zijn wij het niet mee eens, dat begrijp je. Al onze maatregelen hebben tot nu toe nog niet veel geholpen. Het is zelfs al zo dat Anyk haar spullen opruimt. Die haalt keurig het broodtrommeltje uit haar tas, zet het op het aanrecht en ruimt de tas op :think: :inlove: Zo leert ze het dus nooit :roll:



Afijn, het maakt blijkbaar toch wel indruk. Een paar dagen geleden kwam ze naar me toe (ik had haar kamer nog niet gezien :mrgreen: ). Zegt ze: “Mam, ik heb allemaal verbindingen in mijn hoofd. Alleen de verbinding van opruimen is bij mij onderbroken.”

:mrgreen:

whahaha wat een wijsneuzen allemaal

die verbinding!!! :mrgreen:

hahahaa



ik was gisteren met de meiden aan het shoppen, ze moesten broeken dus zelf kiezen etc… mocht deze keer…

komt emma naar me toe, mam heb een hele leuke broek voor je gezien, die moet je gewoon even passen echt…

dus ik pas m en hij is idd leuk enzo… zegt ze… hij staat geweldig mam en je lijkt er ook zo jong in!! je lijkt gewoon wel 36 ( ben 37) :mrgreen:

Hahaha :mrgreen: van je kind moet je het maar hebben :mrgreen:



Yoni is nogal nuchter. Veel kinderen vinden het maar zielig dat er dieren geslacht worden en dat wij het dan ook nog eten. Yoni ziet daar het probleem niet zo van in. Maar laatst was ze toch wel geschrokken. Ze had gezien dat de dieren hun leven lang in een hokje zitten. Dat vond ze wel erg. Niet dat ze daarna naar de slacht gingen. Maar “mama, dan hebben ze tijdens hun leven niet eens buiten kunnen spelen!”



Dus verkondigde ze gisteren tijdens het eten dat we in 't vervolg maar ‘biologisch vlees’ moesten kopen.

Vanmorgen had mijn zoontje (zoals wel vaker) het over kinderen uit zijn klas die nog niet zo goed kunnen schrijven.



Hij: ‘sommige kinderen hebben dat nog niet achter de rug!’

Ik: ‘je bedoelt onder de knie denk ik’

Hij: ‘oja, onder de knie…maar ik heb het al boven de knie!’



:mrgreen:

:mrgreen:

Nienke van 6: Mama waarom is het buiten misselijk ???



Ja… het was inderdaad mistig buiten.



Petri

:mrgreen:

Dochter zag mijn buik in de douche die na de bevalling nog gerimpeld is en nog steeds een bruine streep heeft.



Zegt ze, gatsie mama doe niet zo vies doe je kleren aan ik word misselijk van je buik :shock: :oops:

:o Dat is niet echt leuk om te horen :?



Mijn zoon vind tegenwoordig alle blote billen ‘gatsie!’ ook als je net uit de douche komt :wink:



Gisteren zag hij een reclame voor een of andere film of serie waarin flink werd geschud met billen die een string aanhadden en toen mocht ie van mij wel ‘gatsie!’ zeggen :wink:



savonds in bed had hij het er nog een keer over, dat je dan je onderbroek tussen je billen moest trekken. Ik legde uit dat ze die onderbroeken gewoon zo verkochten, en dat dat een string heet en dat het zo tussen je billen hoort te zitten :roll: Hahaha daar had ie nou nog nooit van gehoord en hij kon ook absoluut niet begrijpen waarom mensen dat aan wilden trekken :lol:



Waar ze al niet mee bezig zijn :shifty:

gisteren in de tuin, zo uit het niets:



Mama, vermoeiend he, 2 kinderen.





??

Yannick is nogal van de computerspelletjes, op de NSO hebben ze een play station.

En zijn vriendje Rene heeft een Game Boy.



Wat zegt Yannick dus bij binnenkomst:

“mag ik met jouw Play boy spelen” :mrgreen:

play boy :mrgreen:





vanmiddag was Willem-Alexander op tv vanwege de Spelen.

Dus ik: Kijk dat wordt onze koning later.



Zegt ze: Dat kun je wel zien want hij is al zo dik :shock:

:lol: :lol: :lol:

Pak ik gisterenavond een Jip en Janneke van de plank om voor te lezen. Tigo pakt hem over en bestudeert de kaft een minuut lang, vraagt ie opeens: mama, welke AVI is dit??? :smiley:

@Frank@ wrote:

Pak ik gisterenavond een Jip en Janneke van de plank om voor te lezen. Tigo pakt hem over en bestudeert de kaft een minuut lang, vraagt ie opeens: mama, welke AVI is dit??? :smiley:




Oh ja, zoo herkenbaar!

@Frank@ wrote:

Pak ik gisterenavond een Jip en Janneke van de plank om voor te lezen. Tigo pakt hem over en bestudeert de kaft een minuut lang, vraagt ie opeens: mama, welke AVI is dit??? :smiley:




wat zei je, avi1, ga maar lekker lezen :angel:



??

Ja inderdaad. En toen kwam ie erachter dat ik wel eens andere woorden gebruik omdat sommige woorden zoooo ouderwets zijn dat ik bijna niet meer weet wat ze betekenen :wink:

Deze kon ik jullie toch niet onthouden :wink:



Michael maakte net nog een briljante opmerking. Er was reclame op, en

die van libresse kwam langs. Die bood bescherming binnen de lijntjes werd

gezegd. Vraagt Michael: “Waarom binnen de lijntjes?” Dus ik zat al OMG

wat moet ik nu zeggen. Had hij zelf al een antwoord: “Oh ja, dat is voor

het kleuren, dan kunnen ze dat netjes binnen de lijntjes doen”