humor van de kids

er is nu een liedje voor op jetix

jan deze vind jij toch zo leuk ?

ja zegt jan want dan zie je zijn onderbroek,… :mrgreen:

Heerlijk hè? Zo vindt Isa Chin Chan zo leuk. Om z’n blote billen… :slight_smile:

vanmorgen ging de telefoon en jan nam op (ik lag nog even op bed en was niet snel genoeg hihi)

ze zouden naar mijn zus gaan, of ze onderweg nog aardappels voor ons mee moest nemen

zegt jan; ik kijk wel even beppe (oma)

neem maar mee hoor beppe, er liggen er nog,… 17 :inlove:

haaaaaaaa geweldig , lieffffffffffff



mijn oppaskindje neemt de telefoon opmet



hallooooooooooo met PAPA



:inlove:



wendy trouwens gewoon met wendy :mrgreen:

Mijn dochter is net 8 geworden maar heeft nog steeds woorden…

  • bijvoorbeeld is verboorbeeld
  • die van jou is joune

    en ik krijg het er niet uit :mrgreen: hebben jullie kids dat ook?

Emma moest zwemmen vandaag en toen ik de kleedkamer in kwam was ze zich al aan het afdrogen. ( normaal zit ik nog een poos te wachten tot ze eens onder de douche uitkomt)

dus ik zeg heee… meid wat goed…

zegt :“ja ik wilde mama wel eens versteld laten staan… eehh of was het nou voor paal?” :smiley:

joune zeg ik ook nog :oops: of jouwes…

jan afgelopen weekend; beppe wat wil jij voor je verjaardag?

beppe; geen idee, ik hoef niks joh.

jan: dat zeggen vrouwen nou altijd als ze verrast willen worden,…

Whahahaaaaaaaaaaaaaa… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Jan is er snel bij! Dat gaat goed komen! :mrgreen:

heeee waar haald hij die wijsheid vandaan :inlove:

nou uhm,… op jetix is een tekenfilm carl2

en die zei dat :shifty:

vandaag dus gespeeld in het speelbos in joure… kids rennen klimmen etc…

zitten we in de auto terug zegt emma:

pfffff ik ben nog heter dan een flesje tabasco!!! :shock: ik lag echt dubbel achter het stuur… waar ze het vandaan heeft geen idee want ik gebruik zelfs nooit tabasco. :smiley:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

geweldig he :inlove: sil die had vanochtend de opmerking: mama ? wat is jouw’n lievelingsvorm?

ikke: huh… rond denk ik…

hij : ooooooh zeker omdat ik zo’n mooi rond koppie heb?





hoezo eigendunk hahahaha :mrgreen:

zo met dat zelfvertrouwen zit het wel goed hahaha

jan kwam tussen de middag niet thuis eten

hij ging bij zijn neef thuis eten

hij belde vanaf school

ik vroeg; hoe bel je mij nu dan ?

had hij de vader van een vriendinnetje gevraagd of hij zijn mobiel even mocht lenen



:eh: :shock: :shifty: :oops: :inlove:

Wij hebben een tijdje een vreemde kat in de buurt gehad die altijd bij ons in de tuin poepte en later ook in het hok, terwijl wij zelf ook twee katten hebben, maar die doen dat nooit. Op een gegeven moment konden we de kids niet naar buiten laten gaan zonder eerst poepinspectie te houden, want anders kwam er gegarandeerd iemand onder de poep binnen. En stinken die bende, veel erger dan normaal. Dus dat waren we zat. De kat is gevangen en weggebracht. Dat is nu dik een half jaar geleden. Maar dat heeft heel veel indruk gemaakt op de jongste die toen 2 1/2 was. Hij heeft het nog steeds over de vieze gore rotkat (in het fries klinkt het iets minder grof moet ik zeggen). Op het moment is het “modewoord” hier stommerik. En om aan te geven hoe stom Hedzer die kat vindt zegt hij nu steeds; die vieze gore rotkat is een stommerik pik pik pik… Wel erg stom dus!

emma had het warm vandaag… ik zweet net zo erg als een kip… dus ik zeg zweten kippen dan… jaaa als het heel erg warm is dan verliezen ze hun veren en zweten… of ze gaan zonnebaden…

ik moest heel erg lachen… zag zo’n kale kip al helemaal liggen!!!

hihihihih en dan zeker in haar strandstoeltje met parasolletje en een koel drankje ernaast :mrgreen: :mrgreen:

soms … logica… ver te zoeken



jan kwam vandaag thuis na 2 dagen logeren

hij is wat verkouden ( al vermoed ik nu dat het allergie reactie is op de kat van mn ouders want elke keer komt hij verkouden terug)

meneer hoest dus



wil op ons bed slapen want ons gemist, weer wennen,… blablabla

oke dat mag dus duikt hij ons bed in

komt ie er weer uit;

hoe ik ook mn best doe om te slapen, het hoesten houdt mij wakker

dus ik zeg; pak je het tweede kussen van heitie, leg je dat onder je eigen kussen

dan lig je wat hoger en hoest je minder



jan gaat weer op bed,

ga ik net even kijken

meneer heeft idd dat kussen onder eigen kussen gelegd

en is gaan liggen slapen op mijn lageren kussen :wall: