Ik heb precies in mijn hoofd wat ik wil voor een geboortekaartje. Wie is er heel goed in tekenen en kan goed overweg met computers? Ik wil graag een ontwerp hebben voor de voorkant. Ik krijg het alleen niet voor mekaar om het digitaal aan te leveren bij de drukkerij. Graag mijn uitleg via PB, want ik vind het niet leuk als iedereen al weet wat ik wil
Ey, als je me pb’t met wat je wilt dan kan ik zeggen of ik je erbij kan helpen.
@Woeshi wrote:
Ey, als je me pb’t met wat je wilt dan kan ik zeggen of ik je erbij kan helpen.
Ik ga je nu PB-en :-*
Je hebt mail. Ik hoop dat het je lukt. Ik wil zo graag mijn idee en manlief ziet het niet zo zitten. Die vindt het idee leuk, maar de uitvoering niet :oops:
…
Wauw wat lief, dat er al twee zijn die mee willen denken. :mrgreen: Je hebt PB terug
Ik sluit me als derde aan in de rij…
Je hebt een PB van me!
ehm… ik zal m’n diensten maar niet aanbieden, daar word je niet vrolijk van denk ik :lol: :lol:
Ik word hier juist helemaal hieper de pieper van. Ik zoek iets wat niet te vinden is. Dus ik vind alle hulp geweldig :mrgreen: Ik hoop dat iemand het beeld in mijn hoofd digitaal op “papier” kan zetten :mrgreen:
Hoi, ik las net je PB, voel me vereerd hoor!!!
Weet niet of ik je kan helpen, misschien kan je me uitleggen via PB wat je wil? Ik weet trouwens dat Danielle_M ook werkzaam is als ontwerpster bij een reclamebureau, die heeft ook vast alle benodigde programma’s beschikbaar!?
@Anne-marie wrote:
Hoi, ik las net je PB, voel me vereerd hoor!!!
Weet niet of ik je kan helpen, misschien kan je me uitleggen via PB wat je wil? Ik weet trouwens dat Danielle_M ook werkzaam is als ontwerpster bij een reclamebureau, die heeft ook vast alle benodigde programma’s beschikbaar!?
Daan is vorige week net geopereerd aan haar cyste op haar eierstok. Ze heeft nog niet op KOK laten weten hoe het met haar is, dus ik wil haar nu daarmee niet lastig vallen :-* . Snappie?
Ik heb echt iemand nodig die goed kan tekenen.
DannySan schreef het volgende:
ik heb even naar de plaatjes gekeken, maar het hele kleine plaatje is echt te klein om als basis te hebben als zebra-tje…
Dat wordt niet mooi als ik dat ga vergroten (ik heb er de programmatuur wel voor), maar dat wordt dan heel blokkerig…
Dus pleassssssssssse, wie kan goed tekenen?
pb :-*
@Wawa wrote:
Dus pleassssssssssse, wie kan goed tekenen?
Ik denk dat ik dat wel kan, als het alleen de tekening beetje duidelijk maken is. Maar ik heb maar een huis tuin en keuken scanner en geen goede digitale mogelijkheden. Ik maak ook alleen doekjes en geen geboortekaartjes
Ik kan redelijk tekenen (vanaf het plaatje moet het wel lukken) en vanavond heb ik een scanner tot mijn beschikking. Dus dan kan ik je laten zien wat ik ervan gebrouwen heb .
Als iemand anders een tekening heeft, maar hem niet digitaal kan bewerken dan kan ik dat ook proberen, heb wel een goed programma.
Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt maar misschien kun je een plaatje (kopen)/vinden dat wel groot genoeg i, en dat gebruiken. Stuur mij maar een pb als je een paar handige internetlinks wilt.
@Woeshi wrote:
Ik kan redelijk tekenen (vanaf het plaatje moet het wel lukken) en vanavond heb ik een scanner tot mijn beschikking. Dus dan kan ik je laten zien wat ik ervan gebrouwen heb .
Als iemand anders een tekening heeft, maar hem niet digitaal kan bewerken dan kan ik dat ook proberen, heb wel een goed programma.
Ohhh, ik duim heel erg hard :-*
Tekening staat op de computer, nu nog even bewerken en dan ben ik erg benieuwd wat je van mn eerste poging vind .
@Woeshi wrote:
Tekening staat op de computer, nu nog even bewerken en dan ben ik erg benieuwd wat je van mn eerste poging vind .
Leuk leuk, ik wacht rustig af :mrgreen:
Wow meis, wat goed dat je zoveel reacties krijgt. Ik ben bang dat ik je helaas niet kan helpen. Denk (als ik het zo inschat) dat ik niet veel beter ben dan jij met pc’s.
Hoop en ben benieuwd of iemand je hier uiteindelijk weet te helpen. Zou wel leuk zijn, dan heb je een uniek kaartje :inlove: