Wow meis, wat goed dat je zoveel reacties krijgt. Ik ben bang dat ik je helaas niet kan helpen. Denk (als ik het zo inschat) dat ik niet veel beter ben dan jij met pc’s.
Hoop en ben benieuwd of iemand je hier uiteindelijk weet te helpen. Zou wel leuk zijn, dan heb je een uniek kaartje :inlove:
Het gaat m.n. om mijn tekenkunst :oops: in combinatie met die pc kwaliteiten :roll:
Jawel jawel jawel, Woeshi is ook nog bezig. Ik vind het juist fijn als er meerdere meiden iets maken, dan kunnen we kijken wat manlief en ik beide het mooiste vinden. Na al die geboorteboeken is dit zo’n verademing. Woeshi had 4 bestanden gestuurd.
Ik voel me bijna schuldig om al jullie werk :-* . Maar ik wil heel graag je plaatjes ontvangen Guusje :mrgreen:
Ik ben trouwens bijna klaar met mijn aanpassingen, morgenavond mail ik ze. Wou het eigenlijk vandaag doen, maar ik kwam er dus achter dat het bestand verkeerd opgeslagen was, waardoor ik een hoop weer overnieuw kon doen voordat ik het aan kon passen :? .
Ik ben trouwens bijna klaar met mijn aanpassingen, morgenavond mail ik ze. Wou het eigenlijk vandaag doen, maar ik kwam er dus achter dat het bestand verkeerd opgeslagen was, waardoor ik een hoop weer overnieuw kon doen voordat ik het aan kon passen :? .
Computers zijn vaak heel makkelijk, maar soms…
Maargoed, morgenavond krijg je dus mail :mrgreen:
Nou zit ik dus de hele dag in spanning :mrgreen: . Vandaag weer twee blanco kaartenboeken gehaald. Ik zie het al helemaal voor me :mrgreen: