hulp nodig

@femmie wrote:

Wow meis, wat goed dat je zoveel reacties krijgt. Ik ben bang dat ik je helaas niet kan helpen. Denk (als ik het zo inschat) dat ik niet veel beter ben dan jij met pc’s.

Hoop en ben benieuwd of iemand je hier uiteindelijk weet te helpen. Zou wel leuk zijn, dan heb je een uniek kaartje :inlove:

Het gaat m.n. om mijn tekenkunst :oops: in combinatie met die pc kwaliteiten :roll:

wil je alleen het hoofd of helemaal ?

*we zijn bezig :angel:

Ik heb je een mail gestuurd!

@Guusje wrote:

wil je alleen het hoofd of helemaal ?

*we zijn bezig :angel:

Het was de bedoeling helemaal, maar Woeshi heeft alleen het hoofd gedaan en dat is ook wel were heel leuk. Ik word hier zo mega blij van. :mrgreen:

@Woeshi wrote:

Ik heb je een mail gestuurd!

Je hebt mail terug.

Meiden en aanhang, jullie zijn zoooooooooooooooooooo enorm super!

Ik laat sowieso foto’s met de afbeeldingen afdrukken voor in het baby-album. :mrgreen:

dus het hoeft niet meer :think:

@Guusje wrote:

dus het hoeft niet meer :think:

Jawel jawel jawel, Woeshi is ook nog bezig. Ik vind het juist fijn als er meerdere meiden iets maken, dan kunnen we kijken wat manlief en ik beide het mooiste vinden. Na al die geboorteboeken is dit zo’n verademing. Woeshi had 4 bestanden gestuurd.

Ik voel me bijna schuldig om al jullie werk :-* . Maar ik wil heel graag je plaatjes ontvangen Guusje :mrgreen:

Mag ik mee in de jury om te beoordelen welke inzending gewonnen heeft? :mrgreen:

@femmie wrote:

Mag ik mee in de jury om te beoordelen welke inzending gewonnen heeft? :mrgreen:

uhmmmmmmmmmm, ik wil het eigenlijk wel met iemand delen.

Zullen we over een paar weekjes even mailen :mrgreen:

als je het plaatje (toch) gebruikt ons wel ff zeggen he :wink:

(het blijft copyright :P)

als je een ander plaatje wilt moet je het zeggen…we begrepen echt niet wat je wilde :oops: en dit was gewoon een eerste poging .

:-*

@Guusje wrote:

als je het plaatje (toch) gebruikt ons wel ff zeggen he :wink:

(het blijft copyright :P)

als je een ander plaatje wilt moet je het zeggen…we begrepen echt niet wat je wilde :oops: en dit was gewoon een eerste poging .

:-*

Ik heb een mailtje terug gestuurd met een voorbeeld van de stijl.

Enne tuurlijk laat ik het weten :mrgreen: . Het is zo moeilijk uit te leggen wat ik in mijn hoofd heb :lol: :lol:

ja is ook, het was gewoon mijn man die wat begon te krassen terwijl hij de mail las :wink:

het kan ook anders :angel: 8)

hij zal de mail wel zien :thumbup:

momentje…

kaartje tom :inlove: door ons zelf ontworpen en gemaakt :thumbup:

-drukker hoefde alleen maar cd te openen :wink:

de beren op de achterkant waren de voorkant van de trouwkaart, maar had zij een sluier en hij en hoge hoed en strik :lol:

als je wilt kan ik je nog wel meer voorbeelden laten zien…we hebben ook cd hoesjes gemaakt enzo :shifty:

Lief hoor. Laat maar van alles zien, maar niet ons ontwerp he? Want er leest een vriendin mee :mrgreen:

Zo, das een mooie kaart!

Ik ben trouwens bijna klaar met mijn aanpassingen, morgenavond mail ik ze. Wou het eigenlijk vandaag doen, maar ik kwam er dus achter dat het bestand verkeerd opgeslagen was, waardoor ik een hoop weer overnieuw kon doen voordat ik het aan kon passen :? .

Computers zijn vaak heel makkelijk, maar soms…

Maargoed, morgenavond krijg je dus mail :mrgreen:

@Woeshi wrote:

Zo, das een mooie kaart!

Ik ben trouwens bijna klaar met mijn aanpassingen, morgenavond mail ik ze. Wou het eigenlijk vandaag doen, maar ik kwam er dus achter dat het bestand verkeerd opgeslagen was, waardoor ik een hoop weer overnieuw kon doen voordat ik het aan kon passen :? .

Computers zijn vaak heel makkelijk, maar soms…

Maargoed, morgenavond krijg je dus mail :mrgreen:

Nou zit ik dus de hele dag in spanning :mrgreen: . Vandaag weer twee blanco kaartenboeken gehaald. Ik zie het al helemaal voor me :mrgreen:

Woeshi, je hebt weer mail terug :mrgreen: