HUlp! Mijn kind is geen 4 maand en wilt alleen mama!!!!

Dag lieve meiden!



Sinds een paar weken is Phebe erg eenkennig geworden! Ze wilt mij en mij alleen! Ze is een erg sociaal baby, ze lacht naar iedereen en speelt graag alleen of met onbekende, maar allen als ik in haar buurt ben, als ze merkt dat ik weg ben, begint ze heel hard te wenen!



Ik dacht dat ze het normaal hebben na 7 maanden! Maar ze heeft het nu al!



ZIjn er nog mensen die dit aan de hand hebben? In november voor 4 weken moet ik 4/5 gaan werken en ik zie het niet zitten, als ze zo hard moet wenen…



Dank u voor jullie hulp!



Laura

hoi laura



het komt wel voor hoor dat het al met 4 maanden gebeurt hebben wij ook erg gehad met felicity



ook vienna heeft al deze neiging maar is iets minder erg



als je moet gaan werken zal het ff slikken zijn voor diegene die op past maar met een aantal dagen went ze er wel aan dus daar geen zorgen om maken

laat ze maar ff huilen tis moeilijk maar komt goed :-*



gr maurice

Dank u Maurice, iedereen zegt tegen mij dat veel te vrieg is nu… :? :cry:

het is wat vroeg maar ieder kind is anders en wij hebben het zelf al meegemaakt



felicity wilde ook nergens slapen en nu nog niet :frowning:

Ik hoop dat bij Phebe gaat verbeteren…Ik zou liever geen verlegen, eenkennig kind willen, want ik ben zelf iemand die erg zelfstandig is; en ook als ik aan babysitten was had ik graag sociale kindjes!ie zijn veel contenter bij iedereen en als ouder moet je niet altijd schuldig voelen als je gata werken of ook een avondje uit met je partner!

ach felicity is er ook boven op gekomen

dat ze slecht slaapt bij een ander hebben meer kinderen last van

maar kwa eenkennigheid komt het allemaal weer goed zeker als je ze een beetje achterlaat bij anderen dan is er geen andere keus en wennen ze er sneller aan

Het hoort ook een beetje bij die sprong waar ze in zit Andromaca… Tijdens die sprongen klampen ze zich letterlijk vast aan mama…

Het kan dus goed zijn Yolanda! Gaat het dan sneller over, of gaat ze met 7 maanden weer hebben?

De ECHTE eenkennigheid (die van 9 maanden tot ongeveer 18 maanden) komt nog… En geloof me… Die is veeeeeel erger dan de aanhankelijkheid die ze nu laat zien… :mrgreen:



Die sprongen komen nog een paar keer trouwens… En ze kenmerken zich allemaal door hangerigheid… :wink:

awh ok! Ik hoop dat alles goed gaat!Tegen dan zal Phebe al een tijdje bij de onthaalkmoeder geweest zijn (een maand of 3)…en normaal zou ze al wat gewend zijn hoop ik!!Ik vind het zo zielig, ik kan er niet tegen…Ze zijn zo verdrietig en toch je kunt niet altijd bij hun zijn eh!

nee klopt het geeft een naar gevoel maar je weet idd dat je er mniet altijd kunt zijn en dalijk zie je dat na een paar keer je kleine meid al gewend raakt aan het nieuwe gezicht van de oppas :-

hier was het niet anders ,het gezicht van opa die toch iedere week ff kwam,daar was ze ff niet van gediend en begon soms ineens ze huilen ,naar voor opa ook maar ze groeien er echt overheen meid



groetjes ursula :-

Stein wil nu op het moment ook alleen maar bij mij zitten. Geeft me een rot gevoel als ik naar mijn werk ga en hij gaat gillen.

Als ik dan op mijn werk ben dan bel ik gelijk en dan is hij al stil. Alleen het rot gevoel blijft wel.



Vandaag op het feest willde stein alleen bij mij of in de wagenbak…



Dus ik herken je gevoel wel Laura

Dank u lieve Ursula :-*

Erg eh Jannige! Hoe lang ben je al aan werken eigenlijk?En hoeveel dagen/uren?

ik werk sind anderhalve week. 4 dagen in de week (ook avonden en nachten)Dat is in totaal 32 uur

Erg eh?ik zal zo moeten werken voor 4 weken, erg geonoeg, maar ja…we moeten werken eh?Niks aan te doen! Mij hebben ze parttime gegeven vanaf januari op voorwarde dat ik in julie terug FULLTIME ga werken! Niet gemakkelijk eh! Ik ben van plan dan om woesdag altijd vrij te vragen!..ik heb geen onthaal moeder op woensdag en mijnn schoonmoeder heeft op woensdag namiddag alle pleegkinderen thuis (4 !!!) en ik wil het haar niet nog drukker maken! En dat lijkt mij een goede verhouding, zo een 2dagen werken, een bij Phebe, nog 2 werken en dan 2 dagen weekend! Dat ze niet 10 uren per dag een hele week moet mij missen! Ik zal dan moeten proberen te onderhandelen ook weet ik al dat mijn baas erg teleurgesteld gaat zijn…

Jeetje Laura, da’s balen dat ze je hebben gedwongen weer fulltime te gaan werken in de toekomst. Da’s niks. Sterkte met de onderhandelingen.

Ik werk nu 3 dagen en dat bevalt me prima.

Gelukkig heeft Dylan het op het KDV prima naar zijn zin en vind ik het ook niet moeilijk hem daar achter te laten. De meiden zijn zo lief voor de kinders daar.



Ik merk trouwens ook dat Dylan heel erg naar mij gericht is. Hij volgt mama altijd de hele kamer door. Als hij maar weet waar mama is dan is het goed lijkt het wel.

Mijn man is dan wel eens een beetje jaloers. Maar hij probeert het weer recht te breien op zijn “papa-dag” op maandag (dan heeft hij weekend).

Hey Marjon, Phebe is altijd erg blij bij papa, maar soms als hij met hara bezig is en ik sta op van de zetel en ga weg, dan trekt ze onmiddelijk haar lipke naar benden :cry: Ik vind het zo erg zielig! Ze is nog zo klein en ze begrijpt het niet, ze ziet mij weggaan!



Ook als ik ze bij mijn schoonmama laat, is ze blij en speelt, maar als ik weg ben ze begint mij te zoeken en als ze mij niet ziet, dan begint ze heel zielig te huile!n



Nu ook bij schoonbroer en schoonzus! ik heb ze daar een paar keer gelaten en alles was prima, maar nu ineens als ze hun ziet dan weent ze heel zielig, ze is bang dat ik haar achter laat! is het niet te vroeg daarvoor? :cry: :?

Of het te vroeg daarvoor is zou ik niet durven zeggen.

Phebe is duidelijk erg gek op jou, omdat ze jou toch het vaakst ziet.

En misschien maakt ze ook wel een soort groeisprongetje door op dit moment. Ik kan me voorstellen dat het af en toe best moeilijk is voor je. Je wilt je kindje het liefst helemaal blij en gelukkig zien met een stralende lach.



Als mijn man Dylan op schoot heeft en ik sta op volgt hij mij altijd als ik door de kamer loop. (andersom gebeurt dat niet zo vaak).

Je kan in ieder geval merken dat hij toch het meest op mij gericht is. Net als Phebe bij jou.



Toen Dylan 4 maanden was had hij het niet zo op vreemde mensen en als die boven hem gingen hangen trok hij gelijk een enorme pruillip en soms begon hij te huilen. Als hij mij dan zag naast een vreemde dan was het opeens weer goed. Best lief eigenlijk.

ik vind het ook heel lief :inlove: