Hulp bij foto bewerken!?

Wie kan mij helpen…

Ik wil een kerstkaart maken…uiteraard van mijn kiddies 8)

Maar de foto die ik het leukste vind hebben ze én rode ogen én de flits maakt Celies wel erg bleek…

Wie kan mij helpen :angel:

:-*

(^&)(!@&)!(*@& Die rode ogen heb ik zo weg… Maar het lukt me niet om het (UUUUUUBERKJOETE) koppie van Celies donkerder te krijgen… grmbl…

Mar…uitsnijden, als aparte foto iets donkerder maken…en terugplakken??



(geen idee hoe dat pcies moet hoor…ik krijg het meestal na lang prutsen wel voor elkaar,

maar weet nooit meer hoe ik het gedaan heb :lol: )

Als ik straks thuis ben, wil ik het wel even voor je doen… ( als niemand me voor is geweest )

Waarom maak je niet een nieuwe foto die wel goed belicht is? Als je een digitale camera hebt kun je net zo lang door gaan tot je het goed hebt, toch?

Ik zou proberen een mix te maken van daglicht en flitslicht, is minder plat dan alleen flitslicht. Meestal zit er wel zo’n stand op de camera. (Hier schijnt de zon, dus licht genoeg van buiten).

En de kinderen niet te dicht bij de camera, dan worden de koppies ook overbelicht door de flits!



ps ik bedenk me dat de kinderen nu wellicht niet thuis zijn…

ps2 of maak hem vanavond, lichtjes in de boom aan en kaarslicht (kids kaarsje in de hand), camera op statief o.i.d vanwege lange sluitertijd (geen flits), moeten de kids wel stilzitten!

Mag ~Marion~ de oogjes doen! :angel:





maar als je wilt printen werkt dit toch niet dan is de kwaliteit te laag en moet je het org gebruiken.

Dan krijg je dit, vind ik niet zo mooi…

@ruud wrote:

Mag ~Marion~ de oogjes doen! :angel:





maar als je wilt printen werkt dit toch niet dan is de kwaliteit te laag en moet je het org gebruiken.






question isss, hoe doe je dit dan?

Hmm… zit ook een rare grijze vlek op zie ik…

iemand even het origineel mailen?



ik zou je wel willen helpen, maar ik ben vanavond nog druk met allerlei andere dingen, die ik te regelen heb en moet nog naar school voor een info avond van Myrna haar klasje…morgen heb ik meer tijd

en ik ga nu naar mijn werk :thumbup:

rode oogjes is niet zo moeilijk… maar de kleur, echt geen idee…

:think:



Ik heb hem gespiegeld???



Nog een keer… :mrgreen:

Probleem is altijd om de huidskleur echt te houden/krijgen.



Weinig tijd nu veel verder dan dit kom ik nu even niet. :wink:

nope dit gaat hem niet worden of je moet met ongeveer 3+ layer masks gaan werken en dat kost veel tijd … (op ongeveer 3 á 4 'dieptes’de boel gaan uitsnijden… kleur levels aanpassen en samen voegen …)



Pak die camera weer … kleed de kiddo’s weer aan … zorg voor veel licht… en neem er gerust een uurtje of 2 de tijd voor …

Als je geen studio licht hebt kun je het trucje met de zelfontspanner toepassen.



Camera neerleggen (goed mikken) kids plaatsen. camera instellen op zelfontspanner met de flits uit. Dan kan de camera een wat langere belichtingstijd nemen en krijg je en mooie foto zonder die harde flits. :wink:

jaaa !!!



wat ruud zegt !

Ooooooooooooooooooooooooooooooh wat zijn jullie allemaal lief :mrgreen:

Maar uhhhhhh Mint :eh: kinderen zitten dus NIET stil voor een foto :lol: en na een keer of 3,4 roepen blijf eens staan gaan ze janken 8)

En kaarsjes in de hand :shock: nee hoor…dan staat mijn huis in de hens :wink:

En ik heb een vreselijk trage huistuinenkeuken digicamera dus nope…dat gaat 't 'm niet worden…



Ruud 8) jij hebt nog een andere knutselvraag in je mailbox al liggen :shifty:

:-*


nope dit gaat hem niet worden of je moet met ongeveer 3+ layer masks gaan werken en dat kost veel tijd ... (op ongeveer 3 á 4 'dieptes'de boel gaan uitsnijden.. kleur levels aanpassen en samen voegen ...)

Pak die camera weer .. kleed de kiddo's weer aan .. zorg voor veel licht.. en neem er gerust een uurtje of 2 de tijd voor ...

Bla bla bla...ik ken dus geen foto/computer taal :eh:
:mrgreen: En daarbij ben ik ook nog blonT 8)

en 2 uur de tijd heb ik ook niet :angel:
Je kent vrouwen toch wel....IK WIL HET NU! :snooty:

8)

@~Marion~ wrote:

(^&)(!@&)!(@& Die rode ogen heb ik zo weg… Maar het lukt me niet om het (UUUUUUBERKJOETE) koppie van Celies donkerder te krijgen… grmbl…
:inlove: dank je :- voor het compliment en de moeite!

@NoortjeP wrote:

:think:



Ik heb hem gespiegeld???



Nog een keer… :mrgreen:


:lol:

Wat apart om je huis verkeerd om te zien 8)

:-* jij ook bedankt voor de moeite :angel: