Hulp bij foto bewerken!?

Kijk dit zijn de eerste 3 foto’s :mrgreen:

Daarna gingen ze allebei janken :lol:

8)

En daarna dus de laatste poging en dat is de geshowde foto toen stond mijn man gek te doen achter mij…daarna wilde ze écht niet meer terug en was het dus niet leuk meer…tja…kinderen hé :angel:

:inlove:

Ruud zegt handboeien, enkel kogels, sekondenlijm etc en kinderen moeten niet zeuren. Ze krijgen met Sinterklaas die kado’s toch alleen maar om daarna braaf te poseren voor de kerstfoto of niet? :think:

@ruud wrote:

Ruud zegt handboeien, enkel kogels, sekondenlijm etc en kinderen moeten niet zeuren. Ze krijgen met Sinterklaas die kado’s toch alleen maar om daarna braaf te poseren voor de kerstfoto of niet? :think:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dát zei ik nou ook 8)

Maar ze trapte er niet in :thumbdown:

Pech misschien een foto maken van een stofwolk? Die verzenden en zeggen dat je camera te traag was? :think:





Dat andere regel ik vanavond eventjes. :angel:



Nadeel is dat de kwaliteit van de foto slecht is om af te drukken.

:lol: :lol: :lol: :lol:



Ik krijg die 2 van mij ook nooit zo goed samen op een foto.

Ik heb dit jaar een foto gebruikt die ik al had :mrgreen: dus niet speciaal een kerstfoto gemaakt.

Ik heb deze gebruikt(Malieke heeft de kaart gemaakt)

@Joos wrote:





Nadeel is dat de kwaliteit van de foto slecht is om af te drukken.






:lol: :lol: :lol: :lol:

Hey dat is knap!!

Die is wel leuk zo :inlove:

@prinsjeJason wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol:



Ik krijg die 2 van mij ook nooit zo goed samen op een foto.

Ik heb dit jaar een foto gebruikt die ik al had :mrgreen: dus niet speciaal een kerstfoto gemaakt.

Ik heb deze gebruikt(Malieke heeft de kaart gemaakt)


Ja dacht ik ook eerst…

Maar ik maak ieder jaar echt een foto ij de boom…

Deze was van vorig jaar :inlove:

Misschien een ideetje hoor…



Kun je Celiza niet op de leuning van de bank laten zitten en Renzo voor de kerstboom? Eventueel op de knieen… Dan hoeven ze niet zo bij elkaar te staan, en hoeven ze niet zo te poseren…

Een gekke kerstboomslinger omhangen bij die twee… en dan chanteren met stilzitten of geen tv… :twisted:

ik zeg maar 1 ding :



Ducktape !!!



doet wonderen om onwillige koters vast te zetten voor een camera :slight_smile:





:mrgreen:

nou die vind ik heel mooi geworden :inlove: :inlove: dat is gelooofik aardig NU Sas :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:

Rivella :clap: :clap: :clap:

Vet goed!

mag ik hem ook zonder muts bij Renzo of de muts iets meer naar achter op zijn hoofd :oops:

:shifty:

U vraagt, wij draaien :mrgreen:



Oehhhhhhhhhhh ik denk dat die linkse het gewoon gaat worden :dance: :clap: :thumbup:



:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En 1000x dank!!! :inlove:

Als het goed is heb je ze allemaal via mail ontvangen :mrgreen:

Zo Rivella! Dat is nog eens toveren met photoshop!



Maareh, wat zit er allemaal in de rode zak? :shock:

@Mint wrote:



Maareh, wat zit er allemaal in de rode zak? :shock:




Een knuffelbeer en een knuffelkikker :mrgreen:

even helemaal iets anders … aangezien ik net pas aan het scrappen ben :lol: :oops:



Ik kon het niet laten sas … :-*