Huishoudelijke hulp

Wat betalen jullie je poets? (zwart bedoel ik dan :roll: :oops: )

helaas geen geld voor hulp :frowning: :frowning:



Ik zou toch minstens 4 u per week hulp willen moets ik het me kunnen permiteren en liefst meer.

is 16 u in de maand aan bv.10 euro is 160 euro…is een hoop geld.

10 euro per uur gestemd, 3 uur per week doet ze alles van boven naar beneden stoffen/zuigen/dweilen. Ramen wassen etc heeft ze geen tijd voor maar dat doe ik gewoon zelf.



Ja is een hoop geld 120 euro per maand maar je koopt er je vrije tijd mee natuurlijk! En dat is het me wel waard. Wij bezuinigen gewoon op de boodschappen door naar AlI en LDL te gaan en je hebt het er zo uit!



Zou noooooooooit meer zonder willen

gr

muts

als thuisblijfmama is het maar logisch dat ik de poets doe zeker hé.

Niet dat ik dat altijd even leuk vind, maar das een ander verhaal.



liefs

Gerda

12,50 per uur, ca. 5 uurtjes per week. inclusief alle ramen beneden elke 14 dagen en strijk als er nog wat ligt.



heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! :smiley:

dat scheelt zoveel werk in het weekend! zelf goed bijhouden en dan loopt het op rolletjes! :dance:

Ik ben zelf de poets :mrgreen:

10 euro, na eens rondvragen hier! :mrgreen:

ik ben ook zelf de poets maar als we iets meer zoude verdienen zou ik graag een hulp gehad hebben

Vroegah in de guldentijd.

Koste de hulp van mijn moeder nog 10,- gulden!!!

Ik werk zelf bij mensen in de huishouding en ontvang 12,50 per uur dit is in het wit! :mrgreen:

Ik doe het (meeste, mijn man doet soms ook nog wel eens wat…) zelf ondanks dat ik 30 uur werk.

Als iemand de luxe van een huishoudelijke hulp wil en kan veroorloven, vind ik het best, maar ik vind het zonde van mijn geld. Dan maar af en toe een inhaalklus, maar ik red het nog keurig met de keuken, badkamer, wc, bedden en was in orde te maken.

Het lijkt me heerlijk hoor, hulp in de huishouding…maar als de hulp er maar 3-4 uurtjes in de week is, die tijd kan ik zelf toch ook maken? En dat is dan weer snel verdiend…(hoewel ik ook echt wel leukere dingen weet dan schoonmaken).



Heb dus gestemd op ‘ben zelf de poets’.

Ik heb nu bijna een jaar een nieuwe baan bij een startende onderneming. Ik werk 3 1/2 a 4 dagen per week en daarnaast zit ik regelmatig 's avonds thuis nog tot 11 uur te werken als peuter op bed ligt. Ik wilde nooit een poets, maar nu in juni komt er 4 keer een poets voor 2 a 3 uur en straks in september en oktober ook 8 weken lang een poets voor 2 a 3 uur per week. ik vind het vreselijk duur. Ik red alle normale dingen prima, maar ramen zemen, de keukenkastjes uitsoppen, diepvries en koelkast doen. Tja, daar heb ik even geen puf voor. Daarom toch een poets voor de speciale dingen. Ik heb erg veel geluk met een man die veel in het huishouden doet, dus 2 uur per week een poets is prima.

Volgend jaar zal de ergste drukte voorbij zijn, maar nu tijdens mijn zwangerschap wil ik goed voor mezelf en mijn beeb zorgen mede door mijn MK in december.

Maarre ik schaam me bijna dat ik een poets heb. :oops:

Nou ik zou ook wel een poets willen voor de dingen waar je eigenlijk niet aan toe komt of maar te lang laat omdat het zo’n rot werkje is.

Zoals de douche, je weet wel die leuke zeeprand onderaan je doucheschermen. Het keukenkastje met alle kruiden erin.

10 euro per uur. Zij komt vrijdag s’middags. Na een lange werk week is het heerlijk om zo’n schitterend schoon huis te hebben…

@Wawa wrote:

Ik heb nu bijna een jaar een nieuwe baan bij een startende onderneming. Ik werk 3 1/2 a 4 dagen per week en daarnaast zit ik regelmatig 's avonds thuis nog tot 11 uur te werken als peuter op bed ligt. Ik wilde nooit een poets, maar nu in juni komt er 4 keer een poets voor 2 a 3 uur en straks in september en oktober ook 8 weken lang een poets voor 2 a 3 uur per week. ik vind het vreselijk duur. Ik red alle normale dingen prima, maar ramen zemen, de keukenkastjes uitsoppen, diepvries en koelkast doen. Tja, daar heb ik even geen puf voor. Daarom toch een poets voor de speciale dingen. Ik heb erg veel geluk met een man die veel in het huishouden doet, dus 2 uur per week een poets is prima.

Volgend jaar zal de ergste drukte voorbij zijn, maar nu tijdens mijn zwangerschap wil ik goed voor mezelf en mijn beeb zorgen mede door mijn MK in december.

Maarre ik schaam me bijna dat ik een poets heb. :oops:




Ik zou mezelf er absoluut niet voor schamen!! Ik vraag me alleen af wat een poets in 2-3 uur per week kan doen, wat je zelf niet (beter/sneller)kunt zeg maar…Goed voor jezelf zorgen is het belangrijkst van alles, een schoon huis is dan geen prioriteit denk ik maar zo. :-*



@Lynda wrote:
Nou ik zou ook wel een poets willen voor de dingen waar je eigenlijk niet aan toe komt of maar te lang laat omdat het zo’n rot werkje is.

Zoals de douche, je weet wel die leuke zeeprand onderaan je doucheschermen. Het keukenkastje met alle kruiden erin.




Gelijk na het douchen even inspuiten met speciale sanitairreiniger (of antikal ofzo) en met je gebruikte handdoek even nadoen…hou je 'm altijd schoon.



Ik lijk hier wel een poetsgoeroe… :oops: :oops: :oops: is ook alleen maar nesteldrang hoor, normaal verloft er hier ook een hoop… :oops: :oops:

Volgens mij gaat het niet over wat je zelf kan beter/sneller doen maar wat je zelf wil liever doen… Peetje, het lijkt alsof je super handig bent met schoonmaken en huishuidelijke dingen en sterker nog dat je het toch prettig vind om alles zelf te doen. Veel mensen zijn precies hetzelfde. Maar er zijn ook mensen die een schoon huis wel een prioriteit vinden maar andere dingen willen doen in hun vrije tijd.



Wawa, je moet je zeker niet schuldig voelen. Het is 2007! We zijn emancipated… je rol thuis mag je zelf bepalen. Ik zie wel dat er drukte is op vrouwen om superwomen te zijn. Vrouw en moeder en schoonmakster en kookwonder en carriere vrouw etc etc. Maar we moeten allemaal ons eigen balans vinden en niet schuldig voelen dat we niet alles zelf kan doen.



Fijn weekend iedereen!

ik heb verkeerd gestemd sorry… moest zijn 10 euro per uur…moeilijk hoor dat stemmen :wink:



ik heb in dit huis een hulp een keer in de 14 dagen, maar ja ik ga weg en straks doe ik het zelf… heb dan ook een veel kleiner huis dus dat moet lukken… mijn man houdt de hulp :wink:

Ik ben mijn eigen poets. Ik vind het echt zonde van mijn geld. Maar goed, ik werk maar 16 uur per week… en daarbij heb ik echt een geweldige vent die zijn hand er niet voor omdraait ook het nodige in de huishouding te doen, dus ik vind het gewoon echt niet nodig.

@TaMa wrote:

Ik ben zelf de poets :mrgreen:




Me too 8) Maar hoe vaker ik zinnen lees met het woord " DE POETS" erin, hoe gekker ik dat vind klinken als je het hebt over een interieurverzorgster :wink: