wie gaat ook, wat moet ik vooral niet en wat vooral wel doen???
ik las ergens op internet dat je de tas van de negenmaandenbeurs voor openingstijden kan gehaald worden? oid?? weet iemand er wat van? tegen betaling natuurlijk van de tas… k vind die tas zo tof… (en altijd al willen hebben, maar nu met twee grotere kids ga ik niet meer naar de negen maandenbeurs, ook van wege de baby confrontatie… het is zo welkom hier, maar door omstandigheden, zorgen om onze jongste is het neit verstandig.
)
Ik ga ook, maar voor het eerst, dus geen idee wat ik kan verwachten, haha.
Tips
-Ga met openbaar vervoer en ga echt Optijd want is druk!
-Zorg dat je wat te drinken mee hebt want het is allemaalmerg duur om wat te nemen
-Als je al honger krijgt ga dan naar het proeflokaal daar kan je je met proeverijen hier en daar wel aardig wat bij elkaar eten
-Neem een plattegrond mee kan je in het begin krijgen
Is het niet om bepaalde stands te zoeken. Is het wel om de toiletten te vinden
-De entree van huishoud beurs is gelijk Aan toegang An negenmAndenbeurs dus als je vanaf 20 februari gaat toch misschien deze even mee te pakken
Kost toch niks extra
Ik vind altijd laatste dag hèt leukste vooral Savonds wan tegen het einde word vaak nog extra korting gegeven op producten of zelfs gratis weg gegeven omdat ze geen zin hebben om met veel weer terug te moeten
Allemaal weer zooi om in te pakken en te versjouwen dus dan is hèt net als op de markt
:mrgreen:
Ik ga al 6 jaar ieder jaar en vin hèt nog steeds leuk
Ook de negenmAndenbeurs
Maar goed nu ook weer beebje opkomst en wil graag heen maar kan dus niet zo lang meer lopen dus denk dat ik dit jaar toch helaas verstek moet laten gaan
ik ga ook al jaren naar de beurs. wij gaan altijd met de auto, maar we zorgen dat we er voor openingstijd al zijn. als de beurs open gaat is het nog niet zo heel erg druk, pak dan de kramen waar je echt iets wil hebben.
die tassen kun je de hele dag door wel halen volgens mij. meestal zijn het veel folders en is de tas zelf een canvas boodschappentas.
oh, ern wij nemen altijd een boodschappenkarretje mee. scheelt sjouwen hahaha!
Pas wel op voor die boodschappenkarretjes, want niet iedereen let even goed op met die dingen Verder gewoon genieten.
Ik ga zelf ook al jaren, helaas dit jaar niet, omdat ik het niet meer red met dat geslenter en dergelijke.
Ik ga met een gratis kaart van de Kruidvat naar de avondopening. Die is namelijk een stuk rustiger. Die kaart is voor de 9mnd beus maar geeft ook vrije toegang tot de hhb.
Hou overdag rekening met heeeel veel mensen, drukke treinen of file voor de afslag als je met de auto gaat. Het is echt megadruk daar.
De tas is volgens mij alleen op de beurs zelf te verkrijgen :think: ja misschien wel vanaf een half uur van tevoren ofzo maar dan staan er denk ik al rijen hoor. Met ja ook heel veel zwangeren…
Ik ga ook al jaren, samen met mijn zus, moeder en een vriendin van mijn moeder. Vind het altijd zo gezellig!
We gaan met de auto en zijn er ook ruim voordat de RAI open gaat. Dan is het qua auto rijden nog te doen en kunnen we onder de RAI parkeren.
Tips heb ik niet echt voor je, behalve idd wat hier al gezegd is, neem je eigen drinken mee omdat het altijd erg duur. Ikzelf neem ook altijd broodjes mee maar komt door mijn voedselallergie.
Ik ga ook al jaren, samen met mijn zus, moeder en een vriendin van mijn moeder. Vind het altijd zo gezellig!
We gaan met de auto en zijn er ook ruim voordat de RAI open gaat. Dan is het qua auto rijden nog te doen en kunnen we onder de RAI parkeren.
Tips heb ik niet echt voor je, behalve idd wat hier al gezegd is, neem je eigen drinken mee omdat het altijd erg duur. Ikzelf neem ook altijd broodjes mee maar komt door mijn voedselallergie.
Ik ga ook al jaren en dan met mijn moeder…dit jaar op de eerste dag, 16 feb, omdat mijn ventje dan voor het eerst mee is in de omgangsregeling en ik sinds een jaar weer een vrije dag heb.
Die tas is alleen te verkrijgen op de beurs zelf en als je vroeg gaat moet je er vroeg bij zijn anders staan er megarijen. Op de site van de HH beurs kan je een plattegrond bekijken zodat je alvast weet waar de stand is.
En ja heb je honger moet je naar het proeflokaal…heb zelf al eens gehad dat ik daar bommetje vol en misselijk weg kwam :oops: was de eerste keer want meestal ben ik niet zo van dat wachten en bedelen.
Drinken meenemen is ook handig en niet teveel kleding aan als je geen gebruik maakt van de gaderobe. Doen wij nooit namelijk moet je weer voor betalen en weer in een rij staan…de jas nemen we zo mee.
Als je met de auto gaat kan je ook je auto parkeren bij de amsterdam arena en dan verder met de trein/metro.
Scheelt je de helft aan parkeerkosten, bij de rai is het 16 euro bij de arena 8 inclusief ticket voor de trein/metro, maar je moet natuurlijk wel even extra reizen en je moet het daar aangeven als je gaat parkeren anders krijg je het niet.
Wij doen het wel, want het scheelt teveel geld en je komt makkelijker de snelweg op en af…want bij de Rai is het hartstikke druk met auto`s.
Verder geen tips alleen veel plezier…
Ik heb begrepen dat je dit jaar de tas alleen kunt kopen vooraf via internet en dan met een bon de tas op kan halen.
Alleen op de laatste dag kun je de tassen kopen die niet opgehaald zijn.
@Rachael wrote:
Ik heb begrepen dat je dit jaar de tas alleen kunt kopen vooraf via internet en dan met een bon de tas op kan halen.
Alleen op de laatste dag kun je de tassen kopen die niet opgehaald zijn.
Meestal is het zo dat er een bon in het boekje zit die je bij de plattegrond krijgt die je koopt en met die bon kan je dan ook de tas kopen.
Voor de mensen die hem online hebben gereserveerd houden ze hem apart en als ze hem dan niet komen halen dan verkopen ze hem op de laatste dag.
Ik ga de eerste dag dus ga er niet vanuit dat ze dan allemaal uitverkocht zijn.
Zou ook niet eerlijk zijn voor mensen (die in deze tijd :think: ) geen internet hebben…die zouden hem dus nooit kunnen kopen.
Oh en nog een tip, neem een pen mee.
Wij komen soms wel langs standjes die leuk zijn…als we dan tijd over hebben willen we daar nog wel eens langs, maar dan weet je niet meer waar ze stonden, hoe ze heten en welk standnummer ze hebben.
Ik kruis de leuke standjes aan op de plattegrond, zodat we ze zo weer terug kunnen vinden.
Lekker georganiseerd hé :mrgreen:
ow… de huishoudbeurs… de horror… :lol: Maar ik wens jullie allemaal veel plezier… Ik zal zorgen dat ik Amsterdam mijdt die dagen…
griebel gruwel griebel… :mrgreen:
Ooit nam een vriendin mij mee voor een leuk dagje uit; een verrassing. O gruwel, de huishoudbeurs. Eens maar nooit weer (net als de zwarte markt :shifty: ) Veel plezier, maar ik hou me er verre van.
Hahaha leuk hé dat sommigen het verschrikkelijk vinden en sommigen gewoon hartstikke leuk :mrgreen:
Wij gingen ook altijd naar Creadoe en de magrietbeurs…LEUK!!!
hahahaha, Maxime, je bent in elk geval niet alleen… had jij niet ook een Niekje… :lol: great minds think alike… :lol:
Ik ben er in 2008 geweest met mijn zusje, ze wilde er zo graag een keer heen en ik was zwanger van Mies, dus dacht… nou vooruit, doen we meteen de 9 maanden beurs… man man man… Het duurde niet lang of mijn knop ging om… na een half uurtje ergernis om het gevoel "waar ben ik aan begonnen, help " heb ik me kostelijk vermaakt, maar dan vooral met me verbazen om het dringen, de blikken in de ogen van venijn als iemand voordrong en ze misschien misgrepen, het gekrioel en het over voeten heen rijden met van die trolly’s Vond het een soort summum in mensenkijken, een attractie… Laat zich raden dat mijn zusje de stands afging en ik steeds zei… toe maar, ik wacht wel hier… (vermaak me wel met kijken…) Einde van de rit had ik amper wat gekocht want zoveel goedkoper was het helemaal niet en vond ik het zo’n vershrikkelijk gebeuren, nee sorry… never niet meer… :shifty:
wat jij beschrijft herken ik wel Cell, die verwilderde blikken :lol: ! de vreethal (zo noemen wij de hal met hapjes/zogenaamde koopjes) is echt hell on earth. vrouwen die elkaar bijna de hersens inslaan voor een fles cola van een euro (volgens mij is het in de winkel bijna net zo duur :mrgreen: ) of die een uur :wall: in de rij gaan staan voor een klein beetje patat!
echt om je dood te lachen. wij lopen meestal een klein rondje langs de buitenring en alleen als het niet meer zo druk is :mrgreen:
ik ben toen ook wel een paar keer een beetje boel spottend bot geweest… stonden we bij de stand van conimex en er werden stukjes vlees uitgedeeld om te proeven, die dan in de toen net nieuwe woksausen waren gebakken… mijn zusje stond er al een poos en dat was 1 van de 3 keer dat ik bij haar stond. Wilde ik het net aan pakken, duwt een ander zijn hand eronder en zoef… weg… pak ik het stukje van mijn zus en douw dat bij die vrouw er ook onder… “hier, je hebt er duidelijk erge behoefte aan”
Kijk… die rode toet die toen verscheen, daar kon ik weer een half uur op teren… Gelukkig zat krentenbollen met kaas mee, heerlijk hoor :lol:
Nee… doe maar niet, het brengt de sarcast pur sang in mij naar boven.
Kan je met het kaartje van de hhb naar de negenmaandenbeurs??
konijn, ja je kan naar beide toe met het kaartje