huishoudbeurs

Is het een beetje te doen met de trein, is het niet ontzettend druk zoals geen zitplaatsen meer op de terug weg ?

@Cell wrote:

ow… de huishoudbeurs… de horror… :lol: Maar ik wens jullie allemaal veel plezier… Ik zal zorgen dat ik Amsterdam mijdt die dagen…

griebel gruwel griebel… :mrgreen:

hihihi mijn reactie

@romata wrote:

Is het een beetje te doen met de trein, is het niet ontzettend druk zoals geen zitplaatsen meer op de terug weg ?

Ruud gaat met de trein naar zijn werk en gelukkig stapt hij in op Den Haag Centraal… gedurende de huishoudbeurs stopt de trein OOK bij de RAI (normaal dus niet) en gisteren belde hij… “ik zit fijn als kalende forens tussen de kakelende huisvrouwen” en hij was not amused… trein was overvol… dus ga er maar vanuit dat het idd tegen kan vallen… :lol:

Ja het is ontzettend druk in de trein :wink: dus nee op een zitplaats zou ik niet rekenen.

@Cell wrote:

ow… de huishoudbeurs… de horror… :lol: Maar ik wens jullie allemaal veel plezier… Ik zal zorgen dat ik Amsterdam mijdt die dagen…

griebel gruwel griebel… :mrgreen:

volgend jaar Cell, zijn we van de partij!

whaahaa… ik kan e nu al verkreukelen om met eigen ogen die strijd te zien tussen al die vrouwen!! hihi!!

K zou jaarlijks heengaan Cell… volgens mij kun je je de blaren lachen! :slight_smile:

We zijn er klaar voor, met onze bollen kaas, koffie en water in de tas :)!! we hebben al veel lol gehad :slight_smile:

Dromen mag hoor… echt… droom maar, droom maar…

wat zei ik ook weer op FB… when hell freazes over… gnagna

:lol: 8)

Nou, was goed te doen hoor vandaag. Heb wel lol gehad. De heren in onderbroek trouwens maar even ontweken, daar ben ik niet zo dol op :wink: .

Verder was de trein erg druk. Wij zijn naar weesp gereden, en het laatste stukje hebben we met de trein gedaan. We konden heen en terug gewoon zitten. Maar terug was het vooral doordat iedereen in de war raakte omdat de naam op de trein anders was dan op het informatiebordje op het perron. Gevolg: niemand stapte in, omdat ze dachten dat het de verkeerde trein was. Alle ruimte dus :wink: , boften wij even. Het was overigens gewoon de goede trein. Maar het perron stond enorm vol!

hoelaat zijn jullie dan terug gegaan?

We gingen iets over half 5 terug met de trein.

wij gaan altijd met de auto. is altijd prima te doen. we zorgen dat we er ruim voor openingstijd zijn en gaan meestal ruim voor sluitingstijd weer weg.

maar dat komt ook omdat we stukken van de beurs overslaan. zoals eerder gezegd, de vreethal doen we maar een klein stukje, de tellsell hal (met van die pannen, zeepjes, raspen enz) slaan we over, workshops doen we eigenlijk niet, maar dat komt meer omdat die altijd overvol zijn, en de hal met vakanties/nieuwe ramen enz lopen we vluchtig doorheen.

wij gaan eigenlijk voornamelijk voor de 9 maandenbeurs (nu zeker :inlove: ) en de rest is gewoon leuk om te bekijken. maar om nou te zeggen dat we van opening tot sluiting bezig zijn, nee.

@Cell wrote:

Dromen mag hoor… echt… droom maar, droom maar…

wat zei ik ook weer op FB… when hell freazes over… gnagna

:lol: 8)

Toen mijn collegaatje eergisteren vertelde dat ze met haar moeder naar de huishoudbeurs ging was mijn redactie: “met nog geen 20 paarden krijg je mij daarheen” In het verleden op weg naar iets anders wel eens in zo’n overvolle ‘kakeltrein’ gezeten en dat was voor mij al genoeg hhb experience :mrgreen:

Maar de dames die wel gaan wens ik veel plezier, het is maar goed dat niet iedereen dezelfde dingen leuk vindt, wat een saaie wereld zou het dan zijn :wink:

Wij zijn in 2011 een stukje huishoudbeurs overgegaan. Zwanger als ik was had ik natuurlijk honger, en ze hadden daar een of ander proeflokaal, waar ik dus even alles meerdere keren geproeft heb :lol:

Cell, ik weet wat je bedoelt bij de vreetschuur, zoals we die hal hebben genoemd. We liepen gewoon een willekeurige hal binnen en kwamen direct in de vreethal :slight_smile: direct aan het begin dus een proefje hier en een ditje daar, op het eind, nogmaals de vreetschuur in mn zusje wilde nog ff bij de wijnproeverij naar binnen, omdat onze juul ook mee was, moest ik buiten blijven, dus mij tegen de muur gesetteld en genoten van hoe mensen zich de schompes vreten in gratis chippies oid!!

En verder, tassen vol, oa spelletjes, stofzuigerzakken! rottas als dat was…En verder gewoon een dag rondgehupst.

K moet nu wel eerlijk zeggen dat ik weinig echte huishoudingen heb gezien hoor… de echte tips ed.

k ben niet van make up ed dus dat kan zo over geslagen worden, maar de echte huishoudspullen zijn er nu nog maar heeeeel weinig