Huishoudbeurs

Ben jij al geweest? Wat heb je allemaal gekocht??

Ik ga vrijdag, misschien zo’n ding kopen waarmee je zakken chips e.d. weer kan sluiten …

Ik ben al geweest, afgelopen zaterdag. Had vooral veel koek, snoep en zo mee :mrgreen: En verder dingetjes om kommen mee af te dekken (vacuum), zag er superhandig uit en denk dat we dat best vaak zullen gebruiken in de zomer, bij de bbq en zo.

Verder nog een boek bij de ECI stand en een pretpakket van sexclusively :mrgreen:

Maar wij hebben echt het grootste deel van de tijd op de culinair afdeling doorgebracht, met dingetjes proeven en zo :slight_smile: De rest zijn we veel sneller doorheen gelopen :mrgreen:

O en ik heb Nick en Simon zien optreden. Wat voor mij niet zo had gehoeven :angel: Maar was al lang blij dat we dat stuk voorbij waren voor Gordon met zijn groepje begon :angel: :wink:

Ik ga overmorgen :dance:

Gezellig samen met mijn zusje en ook gelijk naar de Negen Maanden Beurs.

klinkt handig vicky die dingen om kommen mee af te dekken! En een pretpakket haha altijd leuk!!

wij gaan ook vrijdag avond…

even zien hoe en wat daar

was er vorig jaar ook met mijn schoonzus en was erg gezellig

we zien wel hoe het loopt ik heb er al wel zin in

Ik ga zaterdag samen met mijn beste vriendin!!

ik ga zondag, al heel veel zin in

gezellig met mijn zusje en moeder

Wij zijn vandaag geweest en het was best druk.

Ik heb iets heel gaafs (en duur helaas) gekocht…

Een grote zitzak… een maxi.

Therapy Ergonomic Living

en die zit me toch lekker!!!

Ook heb ik een wrijfding gekocht om je benen te ontharen en je dode huidcellen af te halen, werkt echt super!

Plus nog een hoop aanbiedingen zoals dingen van Honig en Cola en weet ik veel wat nog meer!

Pfffff ben best moe!

Ik ben gister geweest…

rooike hihi in dat ding heb ik ook gezeten, zat erg lekker… maar wel prijzig

verder heb ik een BH gekocht, een shirtje bij scapino, en ook boeken bij de ECI (die waren maar 5 euro) blue wonder meegenomen, en een nieuw dekbedovertrek. de shopper van de huishoudbeurs heb ik ook gekocht…

Caris, kijk eens op marktplaats voor een treinkaartje. Daar staan er ook op. De kortingskaartjes van de ns speciaal voor de huishoudbeurs.

Ik ben nu in onderhandeling met iemand via mp voor donderdag voor de 9-maanden-beurs.

Succes :thumbup:

Vrijdag naar de 9 maanden beurs en vriendlief bood uit zich zelf aan of ik het gezellig vondt als hij mee ging :shock: :shock: :shock:

@dragon wrote:

Vrijdag naar de 9 maanden beurs en vriendlief bood uit zich zelf aan of ik het gezellig vondt als hij mee ging :shock: :shock: :shock:

de mannen vinden dat ook erg leuk maar doen net of het voor vrouwen is hier vandaag ook me vriend heeft vrij genomen voor vrijdag zodat die met mij naar de hhb kon hahaha heb het daar niet eens over gehad maar hij vind het zelf gewoon ook erg leuk :mrgreen: :mrgreen:

Nog iemand kaarten te koop trouwens voor de HHB?

Ik ben er woensdag, combineren met de 9-maandenbeurs.

Ben zeer benieuwd, ben er nog nooit geweest :oops:

Ik ga zaterdag met mijn vriendje :inlove:

@cees77 wrote:

Caris, kijk eens op marktplaats voor een treinkaartje. Daar staan er ook op. De kortingskaartjes van de ns speciaal voor de huishoudbeurs.

Ik ben nu in onderhandeling met iemand via mp voor donderdag voor de 9-maanden-beurs.

staan alleen kaarten op voor 1 persoon, en niet zoveel. Moet er dus 2 hebben dus dat wordt heel lastig denk ik… aan 1 heb ik ook niet, gaan nu w.s. met de auto, zetten die in weesp en laatste stukkie met de trein! Hebben we ook gedaan toen tl voor het eerst mee ging (ze was toen 2 maanden :inlove: :inlove: :inlove: ) en ging prima!

Ik ga zondag met mn mams, alweer 4 jaar geleden dat we geweest zijn dus heb dr wel weer zin in!

Ik ga morgen, met 3 klassen…

Ik heb van hen al gehoord over tampons zonder touwtje en over een gouden vibrator. Ik verheug me enorm.

:liar:

Ben er 2 jaar geleden met Hedwich geweest en ik werd er HELEMAAL gek, letterlijk niet lekker.

We waren snel de RAI weer uit…

@Cariska wrote:

@cees77 wrote:

staan alleen kaarten op voor 1 persoon, en niet zoveel. Moet er dus 2 hebben dus dat wordt heel lastig denk ik… aan 1 heb ik ook niet, gaan nu w.s. met de auto, zetten die in weesp en laatste stukkie met de trein! Hebben we ook gedaan toen tl voor het eerst mee ging (ze was toen 2 maanden :inlove: :inlove: :inlove: ) en ging prima!

hhb kaarten zelf zonder treinkaarten staan er genoeg op sommige hebben er wel 4 of 5.

Heb er net 1 gratis gekregen dus wij zoeken nog 1 kaartje haha

damens veel plezier allemaal alvast :dance:

Hier was de laatste keer toen ik een dikke buik had van Bregtje* dus lang genoeg geleden. Aanstaande woensdag staan mijn mams en ik vooraan samen met de kleine man. :mrgreen: En we worden door manlief vervoerd aangezien die toch al voor zijn werk bij de RAI in de buurt moest zijn. :dance:

@mariska_23 wrote:

@Cariska wrote:
@cees77 wrote:

hhb kaarten zelf zonder treinkaarten staan er genoeg op sommige hebben er wel 4 of 5.

Heb er net 1 gratis gekregen dus wij zoeken nog 1 kaartje haha

damens veel plezier allemaal alvast :dance:

hier alleen trein nodig, heb 9maandenbeurskaarten, deze wel via mp. net op de site van 9maandenbeurs zag ik dat je voor 17.50 met de trein kon. ik verder kijken was dit in 2010 :wall: :wall:

rooike, die zitzak ziet er leuk uit! Ga hem ff uitproberen vrijdag!

Lydia, sterkte dan maar morgen!!