Ik ga er woensdag heen, ben benieuwd nog nooit geweest
lijkt me dat het op woensdag niet een mega drukte zal zijn toch :think:
@Goudvis wrote:
Ik ga er woensdag heen, ben benieuwd nog nooit geweest
jawel hoor, volgens mij is iedere dag druk…
@Cariska wrote:
@Goudvis wrote:Ik ga er woensdag heen, ben benieuwd nog nooit geweest
Nou hoop wel dat ik een beetje dichtbij kan parkeren
zou al 7.30 van huis maar zag dat dat wel heel fanatiek was want het gaat pas 11.00 open :mrgreen:
ach ja we gaan het zien, ze weten er qua parkeer kosten ook wel een slaatje uit te slaan 20,- :shock:
@Goudvis wrote:
@Cariska wrote:@Goudvis wrote:Ik ga er woensdag heen, ben benieuwd nog nooit geweest
zou al 7.30 van huis maar zag dat dat wel heel fanatiek was want het gaat pas 11.00 open :mrgreen:
ach ja we gaan het zien, ze weten er qua parkeer kosten ook wel een slaatje uit te slaan 20,- :shock:
daarom parkeer ik bij station weesp (gratis), dan met trein door naar rai en geen gedoe met parkeerplek zoeken e.d.
@Cariska wrote:
@Goudvis wrote:@Cariska wrote:@Goudvis wrote:Ik ga er woensdag heen, ben benieuwd nog nooit geweest
daarom parkeer ik bij station weesp (gratis), dan met trein door naar rai en geen gedoe met parkeerplek zoeken e.d.
Nee maar ik neem mijn dochter wel mee dus denk dat het dan niet echt handig is met de trein…
ben trouwens ook een leek wat treinen betreft.
@Cariska wrote:
@mariska_23 wrote:@Cariska wrote:@cees77 wrote:Caris, kijk eens op marktplaats voor een treinkaartje. Daar staan er ook op. De kortingskaartjes van de ns speciaal voor de huishoudbeurs.
Ik ben nu in onderhandeling met iemand via mp voor donderdag voor de 9-maanden-beurs.
Succes :thumbup:
staan alleen kaarten op voor 1 persoon, en niet zoveel. Moet er dus 2 hebben dus dat wordt heel lastig denk ik… aan 1 heb ik ook niet, gaan nu w.s. met de auto, zetten die in weesp en laatste stukkie met de trein! Hebben we ook gedaan toen tl voor het eerst mee ging (ze was toen 2 maanden :inlove: :inlove: :inlove: ) en ging prima!
hhb kaarten zelf zonder treinkaarten staan er genoeg op sommige hebben er wel 4 of 5.
Heb er net 1 gratis gekregen dus wij zoeken nog 1 kaartje haha
damens veel plezier allemaal alvast :dance:
hier alleen trein nodig, heb 9maandenbeurskaarten, deze wel via mp. net op de site van 9maandenbeurs zag ik dat je voor 17.50 met de trein kon. ik verder kijken was dit in 2010 :wall: :wall:
rooike, die zitzak ziet er leuk uit! Ga hem ff uitproberen vrijdag!
Lydia, sterkte dan maar morgen!!
Die kaarten kon je bestellen tot en met 11 februari. Dat wist ik ook niet, dus ik kwam gisteren ook van een koude kermis thuis :wall: :wall:
maar gelukkig wel met iemand kunnen onderhandelen die een kaartje met de trein had gekocht en niet gaat :dance: :dance: :dance: En het is nog in de buurt ook!!
@lydia wrote:
Ik ga morgen, met 3 klassen…
Ik heb van hen al gehoord over tampons zonder touwtje en over een gouden vibrator. Ik verheug me enorm.
:liar:
Ben er 2 jaar geleden met Hedwich geweest en ik werd er HELEMAAL gek, letterlijk niet lekker.
We waren snel de RAI weer uit…
ohmygoddd met 3 klassen gewoon… hoe was het??? leef je nog?? dat is toch gewoon niet menselijk?
Wij gaan heerlijk met zo’n busreis. Vind het ideaal. Stap in de auto, pik mijn zusje bij het busstation op, rij naar het AC en stap daar op de bus. Terug ook weer lekker rustig in de bus. (Treinverbinding is hier lastig).
Voor mij is het denk ik een jaar of 17 geleden! Was 11 of 12 en ging met mijn moeder mee…
Ik ga vrijdag samen met een lieve zwangere vriendin… ook naar de 9 maanden beurs dus! Wel zin in! :mrgreen:
Cariska en Vicky, van welk bedrif zijn die dingen om chipszakken enzo weer te sluiten en om kommen mee af te dekken? Dan weet ik waar ik heen moet!
Andere dames die al geweest zijn: zijn er nog ergens leuke gratis dingen te krijgen? :mrgreen:
Ik ben 1 keer op de huishoudbeurs geweest, om te werken :mrgreen:
Wij hadden toen een stand vooraan en zagen dus de massa aankomen toen het 10 uur was.
:shock:
tierr… geen idee welk bedrijf. maar lijkt me een handig ding! HEb er wel eens vaker bij gestaan, wel doen niet doen. maar ook voor zakken aardappels e.d. in vriezer lijkt mij het erg handig!
@ollie wrote:
Ik ben 1 keer op de huishoudbeurs geweest, om te werken :mrgreen:
Wij hadden toen een stand vooraan en zagen dus de massa aankomen toen het 10 uur was.
:shock:
Niet deze massa :mrgreen: :mrgreen:
Nee met geen 10 paarden trek je mij daarheen. Maar ik wens iedereen veel plezier :thumbup: .
Ik heb er helemaal zin in, alleen hebben we gratis kaartjes voor de koopavond. Of denken jullie dat we daar dan te weinig tijd hebben?
ik ben ook eens naar de avond geweest
maar vond het goed te doen hoor kwa tijd!
ik zou het niet op 1 avond kunnen hoor! Moet altijd alle zalen hebben inclusief 9maandenbeurs…
@Goudvis wrote:
@Cariska wrote:@Goudvis wrote:@Cariska wrote:@Goudvis wrote:Ik ga er woensdag heen, ben benieuwd nog nooit geweest
Nee maar ik neem mijn dochter wel mee dus denk dat het dan niet echt handig is met de trein…
ben trouwens ook een leek wat treinen betreft.
Geloof me, de trein is écht handiger

De hele woonwijk rondom de RAI word met de hh-beurs helemaal afgezet, alleen bewoners kunnen er in met de auto.
De stadsdelen eromheen staan al goed vol met auto’s van buurtbewoners en met hele vroege vogels, ik raad het je echt af, ik kom uit die buurt en ken het een beetje :mrgreen:
Station RAI ligt op twee minuten lopen van de RAI zelf

Ik had het in een avond niet gered, wij hebben er gelopen van 10 tot 17.30 :shifty:
@Vicky wrote:
Ik had het in een avond niet gered, wij hebben er gelopen van 10 tot 17.30 :shifty:![]()
zo lang :shock: pfffff nou dan ben ik wel gebroken hahaaha
nee zo lang ga ik echt niet doen en mijn zus en ik zijn een beetje het zelfde dus dat scheeld wij hoeven niet alles maar staan wel voor 6en voor de deur… en daar voor eten we wat bij mijn oma die in adam woont
vorig jaar heb ik met mijn schoonzus in 3 uurtjes gedaan toen hadden we het wel gezien
9 maanden beurs is leuk een rondje te lopen maar echt veel zal ik niet mee nemen die tijd hebben we gehad … dus wij zullen meer huishoudbeurs doen
nog leuke dingen te koop daar.
Echte aanraders?
had wel wat verhalen verwacht damens onder dit topic haha.
Wij gaan morgen dus ben benieuwd.