Huggies?

Kwam er gisteravond achter dat de Huggies deze week in de aanbieding zijn, een megapak voor 6,99! (maat 4 zitten er 66 in)

Maarrr ik gebruik meestal pampers, maar wil effe flink in gaan slaan want dit is wel erg goedkoop :mrgreen:

Weet iemand hoe ze vallen in verhouding met pampers?

Rond een uur of 16:00 krijgen ze de nieuwe vracht binnen dus dan gaan wij effe shoppen :lol:

Groetjes Natascha :-*

hoi

heb laatst ook huggies gekocht in de opruiming maar wat zijn die luiers waardeloos zeg :evil:

bij iedere verschoning zaten er van die luiers rotzooi op zijn gevalletje.

Daarnaast stinken de luiers als erin geplast is.

nee geen huggies meer hier :hand:

mijn man heeft 1 keer noodgedwongen huggies gekocht omdat de pampers uitverkocht waren.

Wat een ellende!!!

Het leek net of zat er aan de voorkant een stuk karton.

De bandjes rekte niet mee, er zat overgens bijna helemaal geen rek in, dus ik vond ze super moeilijk om goed om te krijgen.

Volgens mij stonken ze ook en heb ik geregeld lekkage gehad.

Zoals je zult lezen; mijn soort luiers zijn het niet, maar ik ben ervan overtuigd dat anderen dit wel weer super dingen vinden.

Hier staan al maanden van die grote kartonnen dozen bij de AH opgestapeld. zo een MEGAdoos voor € 12.98 geloof ik. Ik dacht ook, WAUW dat is niet duur… Ik natuurlijk kopen, maar nu snap ik waarom ze er nog staan. Wat een krengen zeg :mrgreen: Ik vind ze erg klein, ze rekken totaal niet mee (trok er dus ook nog eens veel kapot) en ze hebben niet van dat “gel” erin zitten, maar zo een ouderwetse maandverbandstreep zeg maar. Je kleintje krijgt een echte ouderwetse klont in zijn broek.

Maar precies zoals Joseetje zegt… ieder zijn smaak en er zijn ook vast mensen die Pampers weer waardeloos vinden. Ik loop de dozen iedere keer voorbij in ieder geval :mrgreen:

Ik ben er ook niet kapot van, heb toevallig pas een pak geprobeerd. Mijn schoonzusje heeft ze ook geprobeerd maar mijn neefje plast nogal veel 's nachts en die lekte steeds door, met pampers niet…

Hmm… geen mensen die wel tevreden zijn? :think:

Bedankt voor jullie reacties :-*

Ik heb ze weleens vaker gehad, maar toen was Sem nog heel wat jonger, en toen bevielen ze wel goed eigenlijk. Moet er sowiezo bij vertellen dat Sem nooit zulke hele volle plasluiers heeft eigenlijk…

Denk dat ik dan maar even 1 pak neem, probeer ik ze eerst even uit en kan ik morgen evt nog meer halen… :shifty: Of ik vraag of de dichte pakken evt terug mogen :mrgreen:

Maarrr… De maat…? Niemand? Sem is nu een kilo of 8 denk ik, heb al een paar weekjes maat 4 van pampers…

ik vindt het het fijne luires, koop ze ook altijd voordelig in. Ik heb zelf weer meer problemen met pampers

huggies vallen wat groter dan pampers. anna heeft op het kdv maat 5 van pampers, en thuis maat 4 van huggies.

ik vind pampers juist stinken en heb al een tijdje huggies, ik had ze laatst ook in spanje gekocht en die vond ik fijner, die waren wat flexibeler.

ik zou zeggen, haal om 4 uur een pak, test ze uit en koop bij als je ze fijn vind? waar is dat trouwens?

Pampers zijn wel flexibeler, niet alleen de bandjes, maar gewoon de hele luier op zich.

Bij de Dirk zijn ze in de aanbieding, word geloof ik ook wel Bas genoemd :think:

Sneeze, rond 16:00 komt als het goed is de vracht binnen, en daar zouden ze dan weer bij moeten zitten. Ze raadde wel even aan om voor het zekere nog even te bellen of ze idd binnen zijn gekomen, anders sta je er misschien voor niks :wink:

O lekker, jullie gaan morgen natuurlijk naar Suriname! Fijne vakantie dan maar vast en hopelijk gaat alles goed onderweg :-*

Ik vind huggies prettige luiers!

En qua maat vallen ze ongeveer hetzelfde als pampers.

(eerder iets groter dan kleiner)

Ik voor Sem ook huggies…ook begonnen toen ze in de aanbieding waren.

Hij is nu ruim 9 kilo, maar past nog goed in maat 3 8)

Maar ehhh WAAAR zijn ze in de aanbieding/???

Hier nog een heel tevreden Huggiesgebruikster die pampers verschrikkelijk vind. Nou ja, Juul gebruikt ze dan hoor! :wink:

Juul heeft al een hele tijd maat 4+ en ze is nu iets meer dan 10 kilo. Daarbij is ze ook nog een grote plasser, maar ik heb pas 1 keer last gehad van lekkage (in de Jumb nog wel…).

bij Bas van der Heijden, hier in Rotterdam tenminste en ik heb 2 pakken ingeslagen.

kuzzz

@Kes wrote:

Bij de Dirk zijn ze in de aanbieding, word geloof ik ook wel Bas genoemd :think:

Das een supermarkt :wink:

die hebben we hier niet :?

@Sylvia! wrote:

Ik vind huggies prettige luiers!

En qua maat vallen ze ongeveer hetzelfde als pampers.

(eerder iets groter dan kleiner)

HAHA moet je zien :mrgreen: Ik vind ze echt veel kleiner vallen. Ik heb wel ooit eens een pak gekocht toen ik nog maat 3 ofzo nodig had. Om eerlijk te zijn vond ik ze toen fijner dan in deze maat. Dat schoot me net te binnen!

Wat me trouwens ook opviel aan de Huggies is dat ze om de beentjes niet helemaal afsloten. Hij kreeg gewoon van die striemen aan zijn bovenbenen… Onze kleine man heeft wel altijd spekbenen gehad hoor, dus daar kon het zeker aan liggen! Pampers sluiten wel mooi aan namelijk, ook bij spekbenen :oops:

Ik vind Huggies prima luiers…koop ze dan ook altijd in de bonus/reclame net als pampers die vind ik ook :thumbup:

Qua maat vallen ze gewoon hetzelfde (is mijn mening iig)

Heb nooit klachten over Huggies. Nou is onze kleine ook niet moeilijk

qua luiers hoor, ze kan alles hebben.

@Kes wrote:

Maarrr… De maat…? Niemand? Sem is nu een kilo of 8 denk ik, heb al een paar weekjes maat 4 van pampers…

Maat 4 hebben ze heel lang hoor, mijn dochter (16 maanden, ruim 11 kilo denk ik) heeft van alle luiers maat 4. Ik hou altijd de maat op het pak aan. (kijk dan naar het juiste gewicht voor mij dochter en dat is altijd goed gegaan)

Dus maat 4 Pampers, ook maat 4 Huggies

Ik zweer bij de huggies :mrgreen: :inlove:

Van pampers krijgt ie uitslag :?

Laat ik nou net per ongeluk een pak pampers hebben gekocht in de aanbieding… :wall:

Dacht dat het Huggies waren :oops: