Huggies?

Huggies vallen klein, vind ik… Ik vind ze ook niet top, vrij stijf. Pampers komen hier de deur niet in; ik blééf de plas ruiken! Ik gebruik zelf altijd de luiers van het Kruidvat en ben daar heel erg tevreden over!

Huggies werken hier het best! Vind ze helemaal super. Er zit hier alleen geen Dirk/bas in de buurt. Geldt de aanbieding volgende week ook nog?? Dan zijn m’n opa & oma weer terug van vakantie en bij hen zit wel een Bas in de buurt???

Ben weer terug, ze hadden alleen nog maat 3 en ze kwamen niet meer binnen deze week :frowning:

Volgende week waarschijnlijk bij de dirx drogist, meestal de week erna.

Ik heb ze vorige week in de reclame bij de Super de boer gekocht.

In één woord: WAARDELOOS!!! Bij het ‘kont-gedeelte’ zit een hard stuk luier, er zitten geen zijkanten aan waardoor er dus een heel stuk huid overblijft (en waardoor Rhodé dus uitslag krijgt vanwege het schuren). Ze lekt minstens 1x per dag door (en ik heb nog geen wasmachine door de verbouwing :evil: ), ze rekken bijna niet mee, en ze stinken :sick: :sick:

Niet echt reclame he?! :wink: :angel:

ik heb ze ook es gehaald in de aanbieding, vond ze prima eigenlijk!!

hier ook huggiesfan hoor… nooit problemen mee, vind de pampers ook goed, maar huggies zijn ietsie beter ivm luieruitslag…(althans hier dan)… en stinken doet ie hier alleen als ie te vol zit, of gepoept heeft, en het gaat er zelden langs… En er zit echt wel rek in de bandjes hoor…

Nee hier niks als lof over huggies!

Ik heb tot nog toe altijd Pampers gebruikt maar aangezien onze kleine meid zoveel plasjes en poepjes doet op een dag heb ik nu ook de aanbieding van Dirk gekocht, een mega pak van 60 stuks in maat 4 voor 6,99. Ik heb gelijk drie pakken ingeslagen en mij bevallen ze uitstekend.

Dusseh ik zit zelfs te denken om over te stappen naar Huggies hoor :wink: .

Als je regelmatig verschoont hoeven kindjes helemaal geen uitslag te krijgen. Ik heb eerder het idee dat dat komt door pampers te lang om laten zitten dan dat het komt door het merk.

:mrgreen: Sneeze

Effe ter verduidelijking voor de rest :lol: Mijn man moest nog ergens naartoe en effe gezocht… Zat ook een Dirk vlakbij, effe gebeld en daar hadden ze nog wel verschillende maten :dance:

Had zelf 1 pak maat 3 meegenomen, en die gaan nog net, ze zitten verder goed bij Sem.

Moet je voor je zien denk ik… Mijn man met een afgeladen kar vol huggies 8) Tja voorraadje voor Sem en voor Dionne (van Sneeze) :wink:

Idd hier ook juist uitslag van de pampers (op zijn buikje)

@cathyanne wrote:

Als je regelmatig verschoont hoeven kindjes helemaal geen uitslag te krijgen. Ik heb eerder het idee dat dat komt door pampers te lang om laten zitten dan dat het komt door het merk.

Het kan dus wel hoor :wink: Heb 6 jaar in de kraamzorg gewerkt en sommige babys hadden bij een bepaald merk veel uitslag, ging je over op een ander merk was het binnen een paar dagen weg…

En Sem heeft het dus geregeld op zijn buikje, daar is de luier nooit nat bij hem, dus heeft niks met verschonen te maken :wink:

Ik hou ook van huggies!!! :thumbup:

Ik heb nu pampers in de aanbieding gekocht en vind die dus :thumbdown:

Zo zie je maar ‘‘smaken’’ verschillen :mrgreen: