Het kan nog erger…op een ander forum las ik me hubster :sick:
Ik vind het geen aantrekkelijke uitdrukking, maar kan me er niet druk om maken… Heb wel belangrijker dingen aan mijn hoofd dan me ergeren aan “hub” “me” “zun” en weet ik het wat allemaal nog meer…
Bovendien zit ik al dusdanig lang op verschillende fora, dat ik al wel gewend ben dat niet iedereen dezelfde schrijfwijzen er op na houdt! :mrgreen:
@romata wrote:
Iedereen doet het, in begin dacht ik dat het gewoon een naam van die man.
Zo was ik helemaal in de war toen ze het overal op dit soort fora steeds over klussen hadden. Ik dacht ze zijn toch niet allemaal aan het verbouwen!? :mrgreen:
Maar ik zeg het nooit hoor, hubbie. En als ik het al tik hier dan is het hubs.
Ik zeg het ook nooit, want ik ben niet getrouwd. Wat is de uitdrukking dan? Boffie of zo? :lol: :mrgreen:
Kids gebruik ik wel, en irl ook hoor… Als ik kaartjes verstuur onderteken ik wel eens met “Sydney, Vicky & de kids” of zo. Of als ik ze verstuur naar “J., A. en kids” als ik geen zin heb om er een formele “familie huppeldepup” op te zetten. Het is zelfs nog niet bij me opgekomen dat mensen zich daaraan zouden kunnen storen :think:
Ik kan me er niet aan storen, maar volgens mij gebruik ik het ook niet
toen mijn collega voor het eerst naar me toekwam met de woorden: je bubby heeft gebelt, keek ik haar zo ong. aan :shifty:
Ik had geen flauw idee wie ze bedoelde hahahahaha
lekker belangrijk HAHAHAHAHA
hier schrijf ik trouwens over mijn LIEVIE :mrgreen: en mijn kiddies
het zijn koosnaampjes… niets erg aan toch.
ik vind sommige taalfouten erger… maar om er nu een topic aan te besteden…
ach ja ieder zijn / haar ding toch :mrgreen:
kom op het is bijna weekend… ontspan en zucht even diep
Ja ik gebruik het soms ook, overnomen omdat ik het op kok altijd zo zag staan.
Ik zeg altijd hub, ik vind sowieso verkleinwoordjes vreselijk :mrgreen:
Dus ik zal zelden hubby zeggen.
heb ik ook met namen, lotje bv, ohh vreselijk, :silenced: :wall:
@#puk# wrote:
@romata wrote:
Zo was ik helemaal in de war toen ze het overal op dit soort fora steeds over klussen hadden. Ik dacht ze zijn toch niet allemaal aan het verbouwen!? :mrgreen:
Maar ik zeg het nooit hoor, hubbie. En als ik het al tik hier dan is het hubs.
Ja ik snapte er ook niks van, van dat klussen. Op een gegeven moment schreef iemand dat ze op vakantie gingen dus dan flink zouden gaan klussen
Toen was ik helemaal de klu(t)s kwijt.
Toen heb ik ook nog heel dom gevraagd: huh? hoezo ga je op vakantie klusen dan. :oops:
Eigenlijk vind ik hubbie ook stom, maar betrap mezelf erop dat ik het op openbare stukken wel gebruik (alleen dan 'hub' misschien nog wel stommer, maar dat 'ie' klinkt zo koetsjiekoetsjiekoetsje :sick:), omdat iedereen dan weet wat ik bedoel, en ik niet de naam van mijn HUBBIE wil noemen :wink:
Maar dat is echt alleen op dit forum, ik zou het niet in mijn hoofd halen om het tegen vrienden of kennissen over mijn hubbie te hebben hahaha,klinkt belachelijk.
Maargoed, maak me er verder niet te druk over.
@nathaliehvdominique wrote:
HUSbunnie heb je ook … dan moet ik denken aan een man achter het fornhuis met roze fluffie konijnen oren op zn kop een roze string aan met zon konijnen fluffie staartje …
Die is echt Super :mrgreen: :mrgreen:
Ik zit op een roze wolk, en type daarom mijn Lover
Maar Hubbie hmmm klinkt wel erg lief…
@Mutsie86 wrote:
:lol: dan wordt mijn naam wel een beetje vreemd; maartje :mrgreen:
@mamaartje wrote:
@Mutsie86 wrote:
:lol: dan wordt mijn naam wel een beetje vreemd; maartje :mrgreen:
Kan best :mrgreen:
Je hebt tegenwoordig toch ook al April (engelse uitspraak) en June haha, kan maart er ook nog wel bij :mrgreen: :mrgreen:
Mijn man vind het een vreselijk woord, en hier staat gekscherend ‘straf’ op het gebruik van dat woord.
Ik gebruik het dus ook maar niet. Ik zou het ook vreselijk vinden als hij een benaming had voor mij die ik :think: vind, en dat hij die bleef gebruiken.
Ik zal die benaming dus ook niet gebruiken.
Ik zeg wel manlief ofzo, dat zal ook niet iedereen ‘lekker vinden bekken’ maar goed, op een forum als dit heeft iedereen zijn eigen ding he.
@Tweet wrote:
Ik vind het geen aantrekkelijke uitdrukking, maar kan me er niet druk om maken… Heb wel belangrijker dingen aan mijn hoofd dan me ergeren aan “hub” “me” “zun” en weet ik het wat allemaal nog meer…
Ja ik ben hier inderdaad heeeel veel mee bezig, het stoort me dusdanig dat ik verder niks meer uit handen krijg.
:wink:
'k Vind het ook altijd wel een beetje een raar woord…
Volgens mij heb ik het nog nooit gezegd… :think: en áls ik het gebruikt heb, dan zeker alleen hier! :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
Dat je namen eindigend op -tje niet mooi vindt, oké… maar vreselijk! :silenced: :naughty:
En wat vind je dan van je eigen nick-name? :think:
Ben beetje in een pestbui vandaag en voel me dus vandaag even aangesproken door die opmerking… Sorry alvast!!!
Ik gebruik ook het woord Hub alleen op het forum. Laatst was mijn Hub ook wat op het forum aan het lezen. Hij snapte helemaal niks van wat er allemaal geschreven stond. Iemand die hier voor het eerst komt moet toch even hard z’n best doen om er achter te komen wat allemaal die afkortingen betekenen. Zoals: bib, bia, bub, hub, nod, ongi, enz, enz…
Stel je zit lekker op het terras te genieten van het weer en naast je zitten 2 dames te praten over of wanneer er nou eindelijk een bia komt want ze heeft zo’n behoefte aan een bub…
Dit soort woorden zijn goed voor op een forum, maar verder…
@romata wrote:
Ja ik noem hem ook alleen zo op het forum.
Tot ik er achter kwam dat iedereen dat zei :lol: :lol: :lol:
Hier hetzelfde.
In het echt zeg ik dat nooit :mrgreen:
Als mijn man hoort dat ik hem ook hubbie zou kunnen noemen…
Ik krijg het mijn toetsenbord bijna niet uit