Hubbie

Wie heeft dit woord bedacht ?

Ik heb geen flauw idee…

Vind um wel leuk :smiley:

geen idee eigenlijk, maar hij luistert er wel naar hihihi :mrgreen:

ik denk overigens dat het een simpele verbastering is van het woord hubby wat in het engels dan weer een liefkozende benaming is voor husband :wink:

Vind je het leuk ? Ik vind het dus tenenkrommend :silenced:

Ik las net een heel verhaal van iemand die wel 100 keer het woord hubbie gebruikt. Ik word er helemaal kriegel van :?

Helemaal als er staat :" Me hubbie"

@Karin2 wrote:

Vind je het leuk ? Ik vind het dus tenenkrommend :silenced:

Ik las net een heel verhaal van iemand die wel 100 keer het woord hubbie gebruikt. Ik word er helemaal kriegel van :?

Helemaal als er staat :" Me hubbie"

ik kan me helemaal voorstellen dat je je irriteert aan me hubbie hoor

Maar verder denk ik : äch als iemand hem nou zo wil noemen…ieder zijn ding toch?

Ik noem hem hooguit hier op het forum zo trouwens hoor :lol:

Ik vind hubbie ook helemaal niet zo erg, je moest eens weten hoeveel bijnamen ik eigenlijk heb :mrgreen:

En hubbie is daarvan nog een hele ‘nette’ die ze volgens mij alleen - soms - op fora gebruikt.

Ja ik noem hem ook alleen zo op het forum.

Iedereen doet het, in begin dacht ik dat het gewoon een naam van die man.

Tot ik er achter kwam dat iedereen dat zei :lol: :lol: :lol:

Zeg het maar eens hardop tegen een vriendin, het klinkt echt niet hoor! :snooty: :smiley:

@romata wrote:

Ja ik noem hem ook alleen zo op het forum.

Iedereen doet het, in begin dacht ik dat het gewoon een naam van die man.Tot ik er achter kwam dat iedereen dat zei :lol: :lol: :lol:

Hahahahahaaaa, hier moet ik echt smakelijk om lachen :thumbup: Je zult maar zo heten :lol:

:oops: :oops:

Ik lach je niet uit hoor, ik vind het echt een goeie! Ja weet jij veel toch ? :-*

Hoi,

Ik gebruik het nooit, ik vindt het verschrikkelijk klinken lachwekkend zelfs :mrgreen:

Nee je kunt al mijn posts nakijken, maar ik gebruik het nooit :wink:

Ik dacht het in begin ook hoor romata, ik denk wat een rare naam :oops: :shifty: :mrgreen:

gr melanie.

haha, eigenlijk vind ik het niet echt iets, dus echt alleen voor hier. :mrgreen:

ik vind dat soort afkortingen ook echt tenenkrommend :? net als ongi :roll: Maar helemaal alsof het over een volwassen vent gaat (dat neem ik tenminste aan :mrgreen: ).

Vreselijk zulke woorden…

Hubbie, ongi, beeb, kiddies, kids… :sick:

HUSbunnie heb je ook … dan moet ik denken aan een man achter het fornhuis met roze fluffie konijnen oren op zn kop een roze string aan met zon konijnen fluffie staartje …

Kids is voor mij heel gewoon. Maar ik denk dat mijn text heel vaak vol Engelse termen zit :oops:

Kids en hubbie, ik ben volledig schuldig, gebruik beiden. En nee, ik erger me er ook niet aan. Maar dat zal wel logisch zijn als je het zelf gebruikt 8) .

Het woord “me” daarentegen erger ik me (mij :wink: ) een ongeluk aan, dus als het ipv mijn wordt gebruikt…Dus tja, ik zal regelmatig ook tot de veroorzakers van :sick: behoren :mrgreen: .[/spoiler]

@nathaliehvdominique wrote:

HUSbunnie heb je ook … dan moet ik denken aan een man achter het fornhuis met roze fluffie konijnen oren op zn kop een roze string aan met zon konijnen fluffie staartje …

Ik ben weer een fantasie rijker :mrgreen: !

Ik vind het ook stom…Ik gebruik mijn man zijn naam…

Ik kan echter niet met 100% zeggen of ik het nog nooit heb gebruikt :think:

Maar volgens mij niet…

Ongi vind ik ook stom, me al helemaal, echt in alle gevallen. Van mij mag dat woord worden afgeschaft…Het is sowieso een nutteloos woord…