houten treinen: merken, ervaringen, tips

@mariska89 wrote:

Had dit topic nog even opgezocht…

Ga morgen denk ik maar eens bij IKEA langs om nog wat delen voor Ryan te halen. Hij kan nu net 1 rondje maken. En mama is gister wild geworden bij vrienden die de hele woonkamer vol hadden liggen met spoor. Ryan begon er meteen mee te spelen. Geweldig!!

Hihi, bij ons kun je ook niet meer lopen als de hele baan uitgelegd is! Ze mogen er vaak op donderdagavond één leggen. Vrijdags zijn er geen gastkinderen, dan kunnen ze er lekker lang mee spelen (en dan ben ik hem op vrijdagavond of zaterdagmorgen spuugzat, want er moet poolstokhoogspringen aan te pas komen :slight_smile: ) Kortom, een grote baan is zoooooo leuk :mrgreen:

Wij hebben vanalles door elkaar maar ik merk wel dat Brio het langst meegaat, van de eichhorns sets is toch wel veel stuk gegaan, kruidvat/noname ook.

Ik heb wel veel op koninginnedag voor een prikkie bij elkaar gescharreld :smiley:

Ik ga met koninginnedag ook op zoek naar treinbanen oh en ook playmobil.

Ik hoorde trouwens dat de houtentreinbaan van ikea niet meer op de rest past, is dit zo?

Verder is Yari nog steeds erg blij met zijn eichhornbaan :thumbup:

@mamma van sharondenise wrote:

Ik ga met koninginnedag ook op zoek naar treinbanen oh en ook playmobil.

Ik hoorde trouwens dat de houtentreinbaan van ikea niet meer op de rest past, is dit zo?

Verder is Yari nog steeds erg blij met zijn eichhornbaan :thumbup:

Ikea past wel, maar het gaat wel wat lastiger dan de andere merken idd. Weet niet of dat altijd al zo was, maar dat ikea-spul is zo goedkoop dat ik dat maar voor lief neem. Moet Joas nu wel helpen met de treinbaan uit elkaar halen, want het zit dan echt goed vast.

Ik heb 3 verschillende sets bij ikea meegenomen. En het past idd niet op de noname-set van Lidl. Ga die van de lidl even iets bij vijlen en dan past het wel gewoon 8) Ohja het treintje van lidl past ook niet onder de brug door :lol:

Wij hebben een mengelmoes van ikea-treinspul (eerste kerstdag negen jaar hier in huis) en rails wat we met een speeltafel kochten, maar die van de ikea blijven veeeeeel beter! En is veeeel voordeliger. Dus ik geef je gelijk dat je bij IKEA gaat kijken!