Houten poppenhuis van Otto (uitkomst op pag1 en extra op 2)

Hoihoi,



Ik zag op de site van Otto 2 houten poppenhuizen staan, 1 incl poppetjes en 1 geschikt voor barbies. Heeft iemand ervaring met de poppenhuizen van Otto? We willen Anne graag een houten poppenhuis geven met kerst, maar ja, deze kan ik niet van dichtbij bekijken.



Andere opties hoor ik ook graag. Wel liefst met een roze tintje, aangezien mevrouw erg van het roze is :inlove:

Wij hebben

http://www.intertoys.nl/epages/intertoys.storefront/490084bd001eb4e4277ed5d385cc06f6/Product/View/813958



Deze gekocht voor onze dochter veel spullen voor weinig eigenlijk. EN van een degelijk merk.



Hoe hij bevalt kan ik je verder alleen nog niet zeggen want ze krijgt hem aps met de feestdagen!

Ik heb dezelfde als Mamy gekocht, alleen op 11 oktober jl. bij Intertoys. Die dag kostte hij maar 27,95 euro! Ze krijgt 'm ook pas met Sinterklaas, dus kan er nog niet veel over zeggen.

Ik heb hem ook gekocht op 11 okt. :):):slight_smile:

Moet nog wel even inelkaar zodat ze er meteen mee kan spelen met sinterklaas/kerst. (moet nog even bedenken waneer ze hem krijgt)

Ja, die had ik ook gezien…was alleen te laat voor 11 oktober :? …Maar die van Intertoys is van een goed merk zeggen jullie? Dan zullen we nog eens overdenken. Zaterdag gaan we even in Belgie kijken aangezien veel speelgoed daar veel goedkoper is dan hier. Maar meer opties zijn altijd welkom :mrgreen:

Ik heb ook die van Intertoys, vorig jaar voor de Sinterklaas gekocht voor 25 euro. Hier wordt er nauwelijks mee gespeeld eigenlijk. De poppetjes zijn niet zo beweeglijk en de meubels kunnen niet in alle ‘kamertjes’. Bij een vriendin die hem toen ook heeft gekocht, hoor ik hetzelfde. Ik heb nog een plastic poppenhuis van 10 euro, daar wordt wel volop mee gespeeld.

Wij gaan er zelf eentje in elkaar zetten… tot nu toe heeft ze er twee van Little People, maar ze speelt nu zoveel met Playmobil poppetjes dat we daar iets voor willen fabriceren.



Die link naar jullie poppenhuis kan ik niet openen… ik ga even zoeken…



Maar wat betreft Otto… gewoon bestellen, dan kan je het altijd nog retour zenden toch?!



Succes!

Ja, dat is zo, het kan retour. Vandaag maar eerst even naar belgie en dan de knoop doorhakken. Klopt ook dat de link niet meer werkt, ze zullen bij intertoys de dagaanbieding hebben evrwijderd, toen het geplaatst werd stond ie er wel nog op.



Lijkt erop alsof er maar weinig houten poppenhuizen gebruikt worden gezien het aantal reacties, jammer, maar jullie zijn wel bedankt voor het reageren want het brengt me wel op ideeen.



Groetjes en ik laat weten wat het is geworden :thumbup:

op marktplaats zijn er echt legio te koop…



ook Anna en Jasper krijgen er een met sinterklaas :inlove:

@mama van anne wrote:

Ja, die had ik ook gezien…was alleen te laat voor 11 oktober :? …Maar die van Intertoys is van een goed merk zeggen jullie? Dan zullen we nog eens overdenken. Zaterdag gaan we even in Belgie kijken aangezien veel speelgoed daar veel goedkoper is dan hier. Maar meer opties zijn altijd welkom :mrgreen:




Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar als je in België gaat kijken zit de kans erin dat je dicht bij Maastricht woont. Niet zo goedkoop, maar wel mooie (houten) poppenhuizen heb je ook bij Krokodil, op de Boschstraat.

Jaaa, we zijn eruit…we konden niet echt iets vinden waarbij we het ‘tjakka’ gevoel kregen, maar vandaag zagen we het: het dwergenhuis van sneeuwwitje en dus de 7 dwergen…uitgeklapt ruim een meter lang. De poppen erbij gekocht (die kan ze los mooi als schoenkadotjes krijgen). Het lijkt ons echt een super leuk ding (vooral omdat ze altijd over sneeuwwitje bezig is), vanavond als Anne op bed ligt gaan we m in elkaar zetten :mrgreen:

Dat poppenhuis hebben wij vorig jaar gekocht en wij dachten ook dat het goed en sterk zou zijn mede omdat het van Eichhorn komt, maar wat een rotding. :thumbdown: :thumbdown: De gehele constructie kan niet echt heel stevig gemaakt worden, m.n. dakdeel, balkon en tuin. Ook zat ik om de haverklap met houtlijm meubeltjes en kleine onderdelen ervan weer vast te lijmen. Echt een grote sof, terwijl mijn kinderen er echt zuinig mee waren en voorzichtig mee speelden.



Als ik dat geweten had, hadden we een playmobil poppenhuis aangeschaft of een groter en steviger houten poppenhuis zoals we destijds in de houten speelgoed winkel hadden gezien.

Gister zijn we bijna 3 uur bezig geweest om het hele huis in elkaar te zetten, alles (behalve de grote behuizing) zat in van die plastik strips, dus alles loshalen en netjes maken. Maar dit is het resultaat:

(de poppetjes krijgt ze als schoenkado’tjes en dan krijgt ze het huis met sinterklaas, de rest van de inkopen krijgt ze dan met kerst anders wordt het wel erg zot) O ja, het huis is ruim 1 meter lang, om een idee te krijgen :wink: .



:inlove:

nog 3 :inlove:

oh wat leuk :inlove:

@kimmetje23 wrote:

oh wat leuk :inlove:




:mrgreen: Wij waren ook meteen verliefd, hopenlijk Anne ook…



O ja, de waterpomp daar kan je echt water mee pompen, uit de klok komt een vogeltje als je aan de klepel komt en de piano maakt ‘geluid’ als je op het pedaal drukt (erg hard drukt :? ).

Jaaa, die vind ik dus ook zo leuk! :inlove: (alleen de prijs wat minder :silenced: )



Ik heb een paar weken terug bij Blokker de hele set van Sneeuwwitje plus de 7 dwergen gekocht, met die Dukaten actie was dit toen maar 15 euro. :thumbup: Ik denk dat ze het huis volgend jaar ook van de Sint krijgt. 8)

@Noasmama wrote:

Jaaa, die vind ik dus ook zo leuk! :inlove: (alleen de prijs wat minder :silenced: )



Ik heb een paar weken terug bij Blokker de hele set van Sneeuwwitje plus de 7 dwergen gekocht, met die Dukaten actie was dit toen maar 15 euro. :thumbup: Ik denk dat ze het huis volgend jaar ook van de Sint krijgt. 8)




Lol, dat was het gekke, wij hebben dus ook bij blokker die set gekocht, er stond 24.95euro bij. Toen mn partner ging betalen moest ie 15euro afrekenen (wij sparen geen dukaten en wisten daar ook niks van). Tja en dan gaan we niet zeggen dat er 25 euro bijstaat, dus we hebben ze ook voor 15 euro :dance: . Het huis is idd duur, maar het ziet er erg degelijk uit, daarnaast ben ik aan een goed poppenhuis evenveel kwijt (nieuw).

Ik zal maar niet zeggen wat ze nog met kerst krijgt :oops: .

Maar goed beter verwend dan verwaarloosd :wink:



(nee hoor, we leren haar goed aan dat ze zuinig moet zijn op spullen en ze spaart al zelf, dus dat komt wel goed)

Die is leuk zeg!! :inlove:

@mama van anne wrote:

@Noasmama wrote:
Jaaa, die vind ik dus ook zo leuk! :inlove: (alleen de prijs wat minder :silenced: )



Ik heb een paar weken terug bij Blokker de hele set van Sneeuwwitje plus de 7 dwergen gekocht, met die Dukaten actie was dit toen maar 15 euro. :thumbup: Ik denk dat ze het huis volgend jaar ook van de Sint krijgt. 8)




Lol, dat was het gekke, wij hebben dus ook bij blokker die set gekocht, er stond 24.95euro bij. Toen mn partner ging betalen moest ie 15euro afrekenen (wij sparen geen dukaten en wisten daar ook niks van). Tja en dan gaan we niet zeggen dat er 25 euro bijstaat, dus we hebben ze ook voor 15 euro :dance: . Het huis is idd duur, maar het ziet er erg degelijk uit, daarnaast ben ik aan een goed poppenhuis evenveel kwijt (nieuw).

Ik zal maar niet zeggen wat ze nog met kerst krijgt :oops: .

Maar goed beter verwend dan verwaarloosd :wink:



(nee hoor, we leren haar goed aan dat ze zuinig moet zijn op spullen en ze spaart al zelf, dus dat komt wel goed)




Zo, dat was toch weer een leuk mazzeltje dan bij Blokker… :smiley:

En Anne wordt dus ook al lekker verwend in december, hier nog zo een hoor. Ik zeg ook niet voor niets dat ze het Sneeuwwitje huis waarschijnlijk volgend jaar voor Sint krijgt, voor dit jaar staat er echt alweer veel te veel in de kast. :oops:

En ja, voor Kerst ook al :oops:



Maarre, laat je t.z.t. nog even weten hoe Anne hem vind? :wink: