Houten poppenhuis van Otto (uitkomst op pag1 en extra op 2)

@Noasmama wrote:

@mama van anne wrote:
@Noasmama wrote:
Jaaa, die vind ik dus ook zo leuk! :inlove: (alleen de prijs wat minder :silenced: )



Ik heb een paar weken terug bij Blokker de hele set van Sneeuwwitje plus de 7 dwergen gekocht, met die Dukaten actie was dit toen maar 15 euro. :thumbup: Ik denk dat ze het huis volgend jaar ook van de Sint krijgt. 8)




Lol, dat was het gekke, wij hebben dus ook bij blokker die set gekocht, er stond 24.95euro bij. Toen mn partner ging betalen moest ie 15euro afrekenen (wij sparen geen dukaten en wisten daar ook niks van). Tja en dan gaan we niet zeggen dat er 25 euro bijstaat, dus we hebben ze ook voor 15 euro :dance: . Het huis is idd duur, maar het ziet er erg degelijk uit, daarnaast ben ik aan een goed poppenhuis evenveel kwijt (nieuw).

Ik zal maar niet zeggen wat ze nog met kerst krijgt :oops: .

Maar goed beter verwend dan verwaarloosd :wink:



(nee hoor, we leren haar goed aan dat ze zuinig moet zijn op spullen en ze spaart al zelf, dus dat komt wel goed)




Zo, dat was toch weer een leuk mazzeltje dan bij Blokker… :smiley:

En Anne wordt dus ook al lekker verwend in december, hier nog zo een hoor. Ik zeg ook niet voor niets dat ze het Sneeuwwitje huis waarschijnlijk volgend jaar voor Sint krijgt, voor dit jaar staat er echt alweer veel te veel in de kast. :oops:

En ja, voor Kerst ook al :oops:



Maarre, laat je t.z.t. nog even weten hoe Anne hem vind? :wink:




Ooo, dat laat ik zeker nog weten, ze is al niet van de tc af te slaan (nee, niet echt) als ze sneeuwwitje zit te kijken :inlove: …ach en anders kunnen wij ermee spelen, want we vinden m beide super :mrgreen:

wow! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ooo…wij zijn echt erg geloof ik :oops: …mn partner zag op mp een poppenhuis staan, gratis af te halen…tja, niet geschoten is altijd mis, dus hij er vanmorgen heen gereden. Is het gewoon een echt zo goed als nieuw houten poppenhuis van eichhorn (denk ik), met meubeltjes en 3 poppetjes erbij. Oke, niet alles is precies compleet, maar hee, wat kan je verwachten…Dit was een buitenkansje. Het verhaal was dat dochterlief van 2.5jaar er niets mee deed dus kon het weg (ik zou het dan bewaren voor als ze ouder is, maar ja). Ik heb er enkel voor mn eigen idee even een doekje over heen gehaald en spelen maar.

Dat huis van Sneeuwwitje is superlief! :inlove: En wat een mazzel, dat gratis poppenhuis! :thumbup: