vond het eerlijk gezegd een beetje maffe aflevering, kon er ook echt mijn kop niet bijhouden, terwijl ik er normaal toch echt wel in zit…
@mv2kids wrote:
vond het eerlijk gezegd een beetje maffe aflevering, kon er ook echt mijn kop niet bijhouden, terwijl ik er normaal toch echt wel in zit…
idem…
heb het niet helemaal gevolgd…helemaal dat stukje van die man die zonder pijnstilling wou sterven…deed mijn gedachten afdwalen…
Nou zeg, het ging helemaal nergens over :thumbdown:
Dat van die man vond ik wel “vreemd” maar het was weer een goeie aflevering, inderdaad anders dan anders.
ik smulde ervan , maar al weken denk ik :eh: :sick: :naughty: :sick:
ik ben afgehaakt.
als ze weer normaal kunnen doen kijk ik weer 8)
Even dit topic weer omhoog gehaald.
Was dit de allerlaatste aflevering :shock: :shock: Nee toch!!!
Sorry!!! Was weer te snel met mijn reactie. Heb net even op de officiele site gekeken en de serie gaat gewooon door :dance:
ik wou al zeggen… .lijkt me een beetje een idioot einde… Foreman is er nog… en Chase gaat ook nog wel terugkomen lijkt me zo…
Moet wel zeggen dat ik het erg weird vond hoor!!
Haha ik dacht gister ook gelijk "huh? stoppen ze er nou mee? '. Maar niet dus :dance: Mijn donderdagavonden blijven leuk :dance:
:eh: maar voorlopig was dit hier wel de laatste aflevering toch? Meen zoiets gehoord te hebben bij de voorstukjes…
Maar gelukkig gaat het door :dance: :dance: :dance: en zou dan dat ene meisje, die studente die haar cv moest mailen, bij zijn team komen?
oh kijken jullie r ook naar???
Het is zo leuk… een lekkere rare knakker die Houde…
Ik vind het altijd erg leuk die serie… super hoor.
celes
Joh, ik dacht ook, als dit maar niet het echte einde is…
Voorlopig hier wel, volgende week beginnen ze weer helemaal aan het begin, met de pilot-aflevering.
Hoop dat we niet al te lang op nieuwe afleveringen hoeven te wachten!
Nou jaaaaaa :shock:
Ik dacht echt dat ik de enige was, dat het geen zin had om tussen alle "as the world turns’ en ‘hollands next top model’-topics een topic te openen over House :inlove: :inlove: :inlove: … bestaat er gewoon al een topic over!
Hieperdepiep! Ik heb die foto van een naakte Hugh Laurie gelijk uitgeprint voor in mn agenda :mrgreen: :lol: :lol: …
Wat ik vooral zo geweldig vindt aan de serie is dat het echt accuraat is. Nu kijk ik op Donderdag gewoon mee, maar mijn man had de eerste paar seizoenen voor me gedownload. Zat ik daar met de afstandsbediening en mijn medische handboeken in de aanslag; bij elk nieuw symptoom of theorie de dvdspeler op pauze en ik bladeren… en dan klopte het altijd zo lekker! :oops: heerlijk…
Nog een vraagje: ik heb de aflevering van vorige week donderdag moeten missen, toen heeft mijn man gekeken in de tvgids en hem gedownload, maar volgens de tv gids was het de aflevering “Needle in a haystack”, over die zigeunerjongen met bloedingen die uiteindelijk veroorzaakt worden door een ingeslikte tandenstoker… maar die had ik al gezien! Dus volgens mij kan dat nooit de aflevering van vorige week zijn geweest, of ze hebben een fout gemaakt ergens…?
Kan iemand mij vertellen waar de aflevering van vorige week over ging (niet het einde verklappen hoor!), met evt het nummer en de titel, dan kan ik hem hopelijk alsnog opzoeken…
Gisteren was de laatste, dus als je weet hoeveel afleveringen er zijn per seizoen (ik meen 22) dan weet je dat je de een na laatste hebt gemist. Nr 21 dus?
Oh nee, gisteren was aflevering 24, dus 23 heb je gemist.
@mar27 wrote:
Sorry!!! Was weer te snel met mijn reactie. Heb net even op de officiele site gekeken en de serie gaat gewooon door :dance:
Wat is de officiele site? Ik dacht ook dat dit het einde was

Nr 23 heet : The Jerk
:dance:
Volgens wikipedia is er gewoon een seizoen 4, dus het komt allemaal goed :mrgreen:
Haaa… seizoen 3, aflevering 23 The Jerk dus…
Moet er helaas nog even op wachten, mijn mannetje heeft momenteel zelf een OMZ (Ongelooflijk Mysterieuze Ziekte)…
De Gewone Verkoudheid! :mrgreen: