House

Wie kijkt er hier ook naar de serie House op sbs? Ik vind het echt een geweldige serie. Het sarcasme van die man is echt zo goed :mrgreen: en dan zijn cynische opmerkingen :thumbup: echt super. En goede verhaallijnen ook trouwens.

En nu lekker voortaan 2 keer per week een aflevering :thumbup:

Ja, hier nog zo’n fan!! Heerlijk dat het nu twee keer per week komt! Ik verwacht trouwens stiekem een romance met dr. Cameron. Geen idee waarom ik dat denk hoor :mrgreen:

Geweldige serie!!! Wij blijven er voor thuis!

Ja Leuk leuk leuk!!

AL STOND ER GISTEREN IN DE GIDS DAT HET EEN PILOT ZOU ZIJN EN TOEN WAS HET TOCH EEN NIEUWE AFLEVERING!!

(oeps hoofdletters aan… :shifty: )

prachtig :mrgreen: :thumbup:

Geweldige serie!!!

Oooooooooo ik volg 'm ook, vind het echt helemaal geweldig!!! :mrgreen: Morgenavond weer heh, heerlijk ha ha ha. Op de site van SBS staat idd een uitleg over de volgorde van de afleveringen. Volgens de site wordt er vanaf volgende week elke dinsdag een aflevering uit seizoen 1 uitgezonden en elke donderdag een aflevering uit seizoen 3. Ik geniet echt van het karakter van House en lig soms helemaal dubbel om de humor. Echt super!

ja house is super. Ik heb gisteren niet gekeken, vergeten zit nog niet in het systeem hier :wink:. Maar wat daarna komt lijkt me ook een mooi serie, medical investigation ofzo.

Ik kijk ook, mijn vriend is ook fan. Die moest eigenlijk voor zijn examen leren en daarvoor had hij morgenavond uitgekozen. Toen ik hem vertelde dat dat onze House-avond is, besloot hij toch maar dit weekend een proefexamen te doen. :mrgreen:

Hier ook een fan!



Wist je dat hij meespeelt in Stuart Little, hij speelt de vader.

Echt lollig!



En als House, hij is gewoon te gek!

Laatst was hij bij Oprah of bij Ellen op tv.

ik kijk ook


GEWELDIGE SERIE!!!!!!!!!!!

heb bijna nog geen aflevering gemist :thumbup: ..blijf er idd voor thuis..of kom er voor naar huis :oops: :mrgreen:

Erg goede serie!!! Volop fan!

Zucht… Heb effe mijn avater aangepast… Need I say more??? :dance: :thumbup: :inlove:



Ben er helemaal weg van… en stiekum ook van de dokter zelluf, haha… :inlove: Nou ja, niet stiekum, want lief weet ervan. Komt me zelfs halen als ik niet op tijd voor de tv zit, hihi…



En ja, omdat ik Hugh wel leuk vind, heb ik vorige week maar weer eens Stuart little 1 en 2 zitten kijken… zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig :lol:



Ga binnenkort denk ik toch maar even de dvd-tjes via MP bestellen…

Hier nog een superfan! Ik gniet toch zo van die man zijn humor, dat is helemaal aan mij besteed! :mrgreen:



Enne… Ik heb Stuart Little 1 & 2 nog op video; ik denk dat ik die maar eens aan Juul moet laten zien… :wink:

Hier nog een fan :mrgreen: Geweldige serie!

@SamSam wrote:

Zucht… Heb effe mijn avater aangepast… Need I say more??? :dance: :thumbup: :inlove:




Hi hi hi, helemaal top! :dance:

jhaaa hier ook een super fan…



een geweldig team, precies de goeien er voor uit gekozen :thumbup:



heerlijk echt 2 avondjes ontspanning :inlove: :inlove:

haha ik dacht al dat ik de enige was, in mijn directe omgeving kijkt niemand :? :? .

Wij blijven er ook voor thuis hoor, als we druk zijn met de kids dan nemen we het op :mrgreen: .

Ik hoop dat er nog heel veel seizoenen komen :thumbup: .

Ik zat me gisteravond helemaal op te naaien toen House werd aangehouden door die hufter op het eind… Wat een eikel!!! Ik ben des :evil: :evil: :evil: !!!

Mijn moeder is ook fan.