House

ow ik baal… ik was dinsdagavond niet thuis… dus heb hem gemist… ik dacht dat het een herhaling zou zijn eigenlijk…



baal nu echt… (en dat voor die stomme musical Cats waar we naartoe gingen, en waar geen fluit aan was :wall: :wall: )

Superserie idd :thumbup: :thumbup:

Hhiervoor vind ik t jammer dat ik geen tv heb! :eh:

@famkegb wrote:

Superserie idd :thumbup: :thumbup:

Hhiervoor vind ik t jammer dat ik geen tv heb! :eh:




:shock: :shock: Dat meen je? Ik zou inderdaad alleen voor House een tv aanschaffen :mrgreen: :mrgreen:

is het nu op dindag én donderdag nieuwe afleveringen?

ben wel blij dat ze op donderdag de tijd verander hebben, zo hoeven heroes niet te missen :mrgreen:

@Danielle77 wrote:

@famkegb wrote:
Superserie idd :thumbup: :thumbup:

Hhiervoor vind ik t jammer dat ik geen tv heb! :eh:




:shock: :shock: Dat meen je? Ik zou inderdaad alleen voor House een tv aanschaffen :mrgreen: :mrgreen:




Ik meen t! :shifty: :lol:

Hebben een aantal jaren geleden de tv weggegeven… En missen we m eigenlijk niet.

Toen ik in t ziekenhuis lag heb ik house gekeken. Dat vond ik wel leuk, en csi, verder niks eigenlijk…

House is geweldig!!! echt waar ik wil alle afleveringen hebben van deze serie en vanvond weer een dubbele

geen dubbele meer dacht ik hoor

Dubbele is idd niet meer. Er komt nu wel 1 aflevering op dinsdag en 1 op donderdag!!!



Ik ben ook echt mega fan. Ik blijf er echt voor thuis :mrgreen:

Wat een hufter die agent.

JA echt wel een lul van een agent, vond het trouwens grapig dat ze het ff over NF-2 hadden zelf heb ik ook NF maar dan 1

Jaaaah, geweldige serie. Wij liggen met z’n tweetjes (fijn, zo’n grote hoekbank!) elke donderdag en nu ook dinsdag voor de TV!!

:lol: :lol: Hier ook op een mega-hoekbank genesteld :thumbup:

@SamSam wrote:

Zucht… Heb effe mijn avater aangepast… Need I say more??? :dance: :thumbup: :inlove:



Wil je MIJN verzameling effe zien dan:























Gaaf he? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind het ook een goeie serrie.



Maar als ik die arts in het echt zou krijgen in het ziekenhuis, had ik hem denk ik allang over de gang heen geslagen.

@Lynda wrote:

Maar als ik die arts in het echt zou krijgen in het ziekenhuis, had ik hem denk ik allang over de gang heen geslagen.






Anders ik wel hihhihi wat is die man sarcastisch… :inlove:

Heerlijke serie! :inlove:



Heeft iemand de aflevering van gisteren gezien? Ik was net te laat thuis van het zwemmen.

Ging het over dat verliefde stelletje ( Fools for love) of was het toch die aflevering van die dikke man ( Que sera sera)?



Volgens de voorstukjes zou het die laatste zijn, maar volgens de gids zou het Fools for love zijn en die hebben we dinsdag al gezien, dus dan heb ik niks gemist.

Heerlijke serie. Wij kijken HOUSE altijd lekker samen. Manlief ligt vaak in een deuk om de opmerkingen van hem.



Gisteren ging het over die dikke man.



Vond die van gisteren trouwens minder leuk want die arrestatie zat mij dwars. Zit gewoon te wachten tot house hem moet behandelen dat zou wat worden.



Groetjes Ellen

Rooike, geef effe de link van waar je die avaters hebt!!!



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Please???

Vindt het een kei goeie serie… Perfect bedacht… Neem ook alles op… Zo kan ik ze nog eens kijken…



Heb er nu nog 2 op staan ( van dinsdag en donderdag )… En nestel me vanavond lekker met mijn pielepak aan op de bank !! Wijntje erbij… En genieten maar…