House

eh, ja, grissom, hahaha



maar is ook oudere man met baard, hihihihi

ik vind er dus niks aan, zal wel aan mij liggen dan :wink:



kijk liever ER of Grey’s Anatomy of zo.

Ik heb weer genoten vanavond :mrgreen: . Die agent wordt wel erg irritant nu :?

En wie is die agent? Ken hem van iets anders maar weet het niet, dat is zo irri! :wall: :doh: :think:

ja echt een irri cop… :twisted:



enne ik moet eerlijk zeggen dat house ook rare trekjes krijgt…

maar goed dat zal wel een keertje terug getrokken worden…

Maaruh was weer een goede aflevering :thumbup:

Nou ik ben benieuwd wat voor aflevering vanavond zal zijn. Ik was vorige week een beetje teleurgesteld eigenlijk :? ik vind dat die verhaallijn nu wel erg lang doorgaat over house pillenprobleem en die irritante agent :thumbdown: ik wil gewoon lekkere medische mysterisch die opgelost moeten worden 8) . Gelukkig zijn de afleveringen op dinsdag nog :thumbup:

Wij waren giga House fan, maar het begint saai te worden, je weet gewoon dat na de laatste reclame ze pas de goede diagnose hebben gesteld, tot die tijd is het al duidelijk dat er niks goed uitkomt. De patient blijft leven en eind goed al goed. Jammer, daardoor slaan we hem nu weer vaak over :?

@miranda79 wrote:

En wie is die agent? Ken hem van iets anders maar weet het niet, dat is zo irri! :wall: :doh: :think:




hij speelde 1 van de bewakers in the greenmile

dus misschien dat je hem daarvan kent… :think:

ik vermoed dat het hele team uit elkaar valt, en dat zo op een gegeven moment de hele serie is afgelopen… :think: :think: :think:

@Angel & Luna wrote:

@miranda79 wrote:
En wie is die agent? Ken hem van iets anders maar weet het niet, dat is zo irri! :wall: :doh: :think:




hij speelde 1 van de bewakers in the greenmile

dus misschien dat je hem daarvan kent… :think:




Bedoel je niet de sha shrenk redemption…Ofzoiets?

@Claudie23 wrote:

@Angel & Luna wrote:
@miranda79 wrote:
En wie is die agent? Ken hem van iets anders maar weet het niet, dat is zo irri! :wall: :doh: :think:




hij speelde 1 van de bewakers in the greenmile

dus misschien dat je hem daarvan kent… :think:




Bedoel je niet de sha shrenk redemption…Ofzoiets?




En hij speelt volgens mij ook in de film “Disturbia”, tenminste, ik meende hem te zien in het voorstukje :slight_smile:

@Claudie23 wrote:

@Angel & Luna wrote:
@miranda79 wrote:
En wie is die agent? Ken hem van iets anders maar weet het niet, dat is zo irri! :wall: :doh: :think:




hij speelde 1 van de bewakers in the greenmile

dus misschien dat je hem daarvan kent… :think:




Bedoel je niet de sha shrenk redemption…Ofzoiets?




nee the green mile van stephen king de rechtse bewaker



al vind ik dit nou niet echt een duidelijke foto maar is hem wel :wink:

hier ook een echte house fan

lig altijd helemaal in een deuk van zijn sarcasme

kijk overgens veel op kanaal 13th street (digitaal kanaal bij upc)

en daar heb je soms wel eens 3 afleveringen achter elkaar

zooooo heerlijk :mrgreen:

@Angel & Luna wrote:

@miranda79 wrote:
En wie is die agent? Ken hem van iets anders maar weet het niet, dat is zo irri! :wall: :doh: :think:




hij speelde 1 van de bewakers in the greenmile

dus misschien dat je hem daarvan kent… :think:




J������AAAAA, nou weet ik het weer! En ik kwam er maar niet op he, wist wel dat hij een uniform aanhad, maar zat in de richting van kapitein ofzo te denken (Titanic). Maar heb de film GM idd iets van 4 keer gezien, dus hád het moeten weten :mrgreen:



Dankjewel! :wink:

vond het wel een goede adflevering gisteren :thumbup: ben wel blij dat dat hele verhaal nu eenbeetje is afgerond.

Die cop is David Morse … speelde o.a. in The Green Mile maar ook in 16 blocks, Disturbia, (6 episodes in House :mrgreen: House is nog niet van hem af!!!) The Rock (met Sean Connery) enz enz … speeld vaak militare types of pliesie agentjuh ook in veel tv serie’s… dus niet gek dat je hem herinnerd in een uniform :slight_smile:



off je moet vroegâh St. Elsewhere hebben gekeken waar hij Dr. Jack ‘Boomer’ Morrison in speelde :slight_smile:

Nee, herinner me hem dus idd van GM, hoewel ik The rock ook heb gezien. Ik wist dus wel een beetje welke rol hij speelde, maar waarin of waarmee? :think: Nu wel dus :mrgreen:

ben net iets aan het zoeken, kom ik deze topic tegen. :smiley: En ik maar denken dat ik de enige gek was, die naar House keek. Geweldige serie. Dat sarcasme van hem, helemaal te gek. :slight_smile:

Wel heen hele aparte aflevering vanavond vond ik. Wel mooi, maar ik vond het toch anders dan normaal :? Of ligt dat aan mij

Was idd een mooie aflevering vanavond. :smiley: Deze had ik nog niet gezien. Normaal zou hij geen tijd besteden aan dit. Hij blijft je verbazen.