Hotter than my daughter

Oh my :lol:

Wel erg leuk om te zien dat dochterlief heel anders is dan moeders.

Zo zie je maar dat je als ouder soms juist helemaal geen invloed hebt op je kind.

Haha en wat een nonprogramma :lol:

Zag je dr zweetvlekken onder dr armen? :silenced: :shock:

Vreselijk dit. Ik zou me echt kapot schamen :hand:

Moet je de aflevering van vorige week bekijken, dies nog erger :silenced:

Ik vind het verschrikkelijk maar we kijken wel hahahaha!

@Rooike wrote:

Ik vind het verschrikkelijk maar we kijken wel hahahaha!

Haha Hier ook.

die eerste kwam uit mijn woonplaats :mrgreen: een straat verder dan waar ik woon…

@klavertje4 wrote:

die eerste kwam uit mijn woonplaats :mrgreen: een straat verder dan waar ik woon…

die zebra?

Maar ik ben na dat eerste stukje afgehaakt… vreselijk :silenced:

haha trijntje ik dacht gelijk, hey daar woont trijntje ook…

ach ja je hoeft in ieder geval niet een heel eind weg tegaan om op safari te gaan :lol:

Ik vond het de vorige week ook erger!

Maar echt, sommige moeders :silenced:

De volgende week beloofd ook weer wat! :roll: :lol:

Vond die kinderen eigenlijk erger dan de moeders en dan vooral bij die vrouw met de navelpiercing. Van iemand van 16 kan ik me de schaamte nog wel voorstellen, dan denken koters nou eenmaal zo, maar ouder? :think:

Mens zag er erg gelukkig uit, haar man vrat haar zowat op dus volgens mij was ze wel goed bezig zo :thumbup: .

Hoef het nu niet meer te zien trouwens, wat een gruwelprogramma en wat de rol van Gorden nou precies moet voorstellen is me ook niet duidelijk, vond hem een beetje voor Jan met de korte achternaam staan… Zie/hoor hem dan liever wat scherper uit de hoek komen, dit pseudo sociale gedoe kwam voor mij niet echt lekker over, beetje ongemakkelijk ofzo. Neh…[/i]

@oessie wrote:

ach ja je hoeft in ieder geval niet een heel eind weg tegaan om op safari te gaan :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:

@oessie wrote:

Ik vond haar trouwens helemaal nog niet zo erg, ik vond dat secreet van en kind erger, 15 jaar mensen :roll:

Ennuh wat zie ik nu ineens voor een mooie banner :inlove: , nou ik loop dus echt hopeloos achter he, shame on me :oops:

ik vind het wel een heel leuk programma !

Die dochter van 15 vond ik ook ronduit irritant ! Dat je je schaamt voor je moeders kledingkeuze a la maar hoe zij over haar moeder praatte was echt respectloos !

dat zou ik niet eens durven tegen mijn moeder hoor :shock:

@Mam van 2 wrote:

ik vind het wel een heel leuk programma !

Die dochter van 15 vond ik ook ronduit irritant ! Dat je je schaamt voor je moeders kledingkeuze a la maar hoe zij over haar moeder praatte was echt respectloos !

dat zou ik niet eens durven tegen mijn moeder hoor :shock:

Die dochter was inderdaad erg.

Zo hoefde ik ook nooit tegen mijn moeder te praten. Dan was het feest in huis denk ik :?

@yvon wrote:

Vond die kinderen eigenlijk erger dan de moeders en dan vooral bij die vrouw met de navelpiercing. Van iemand van 16 kan ik me de schaamte nog wel voorstellen, dan denken koters nou eenmaal zo, maar ouder? :think:

Mens zag er erg gelukkig uit, haar man vrat haar zowat op dus volgens mij was ze wel goed bezig zo :thumbup: .

Hoef het nu niet meer te zien trouwens, wat een gruwelprogramma en wat de rol van Gorden nou precies moet voorstellen is me ook niet duidelijk, vond hem een beetje voor Jan met de korte achternaam staan… Zie/hoor hem dan liever wat scherper uit de hoek komen, dit pseudo sociale gedoe kwam voor mij niet echt lekker over, beetje ongemakkelijk ofzo. Neh…[/i]

Ik heb maar een flard gezien, maar ik dacht ook van ach het valt nog wel mee (ok niet mijn smaak) en vriendlief die helemaal van haar hield.

Ik vond die dochter eigenlijk veel erger. Die zag er niet uit voor haar leeftijd.

Ik werd nieuwsgierig, dus heb even uitzending gemist aangegooid, maar ik vind die dochter echt afschuwelijk. Bah. Dat je zo over je moeder kan praten zeg.

Oooo en dan zo reageren als andere mensen haar kleding afbreken… Blegh…

Kom op zeg dames…

Zo vreselijk vond ik haar nou ook weer niet, gewoon puberaal…

Ze is 15 jaar hoor.

En toegeven, die moeder had ook een smaak van niets. Ik zou daar ook niet heel blij mee zijn, dat jonge gedrag en gedans bij je andere pubervriendinnen.

En zo raar zag het meisje er niet uit he. Ze had wat ouwelijke kleding aan, maar het was niet afschuwelijk.