Hotter than my daughter

Ik vond de dochter ook meevallen.

De vriend van die moeder die een opmerking maakte over die dochter, daar viel pas mijn mond van open… :o

Vond de eerste aflevering overigens nog het ‘ergst’.

zo heb mij gisteren weer goed vermaakt haha! :mrgreen:

@Cin. wrote:

:mrgreen: Hier ook.

@ingelke wrote:

@Cin. wrote:

:mrgreen: Hier ook.

Die verkleedpartijtjes :eh: :lol:

:lol: :lol: Ja en dan de eerste moeder die vergeten was zich te scheren :o

Zomer en Winter scheer ik, is wel zo netjes.

In haar schooluniform :lol: (lijkt me meer iets om je partner mee te verrassen dan er zo mee over straat te gaan :doh:

Moeder twee ook weer geen ondergoed, doe dan wat meer kleding aan ( Of de rokjes wat langer) :shock:

Jaaaa hier ook erg gelachen! :lol: Gaat nergens over, lekkere makkelijke televisie, heerlijk! :mrgreen:

Die moeder met haar britney spears outfit! OMG! :o

Maar ze is wel opgeknapt na de make over! :thumbup:

Ze waren allebei wel opgeknapt zeg!!

Al vond ik de tweede moeder al een attitude hebben van: ow maar dit is 1x en hierna weer terug naar mn oude leven…

De eerste was echt top!

Nou zitten jullie ook te kijken hahah wat doen mensen zich zelf aan :roll:

nou idd… walgelijk zeg… ieuw!

:shock: :shock: OMG

Mijn vriend zit hier misselijk te worden.

Ik heb hem al gewaarschuwd dat ik er over 30 jaar vast ook zo uit zie :mrgreen: Wel met een andere kop gelukkig.

Echt erg zeg. Hele tijd met haar tasje. Volgens mij is ze ook niet echt heel snugger…

Hahaaaaaaaa ik heb lol zeg!

Ik heb het helemaal niet op dit programma maar ik ben aan het werk en heb de tv erbij aan. Hilarisch!

Dan ben je 50 en dan lig je in onsmakelijke poses op een bankje in het park in je foute bikini :mrgreen:

hahaha jajajaja… ik kijk ook nooit dit soort programma’s, maar ik ben na tvoh toch even blijven plakken, ongelofelijk zeg!! woehoeei

maar het resultaat van die tweede metam. van die dochter, ongelofelijk!!

moet ook eigenlijk wel lachen om die platte humor van G. dat maakt het dan nog wel leuk om naar te kijken

Die eerste moeder was echt afgrijselijk! Die 2e moeder viel hartstikke mee, maar ik vond die dochter ook niet echt leuk ofzo. Heel wit gezicht ook ofzo, leek wel of ze smink op had :eh:

Maar wat een metamorfose van die dochter! Ineens een heel mooi meisje! Ben dan weer benieuwd hoe dat thuis weer gaat. Zonder make-up en haren weer in een staart is ze weer terug bij af natuurlijk.

Ik wil ook wel eens een make-over, ben benieuwd hoe ik er uit zie met make-up (gebruik ik nooit) :mrgreen:

Ik zou mijn moeder echt tegenhouden om zo op tv te komen, zou ze uberhaupt niet eens opgeven voor de show, sorry hoor ik zou er niet eens mee gezien willen worden en al helemaal niet in dr gouden bikinietje! :shock:

ow erg man!! 50 jaar en dan zo poseren!! ik zal me ook schamen als ik zon moeder had hihi.

Hier ook heel erg gelachen, die 1e moeder was hilarisch :mrgreen: :mrgreen: en dan ook nog denken dat ze kan poseren in een bikini hahahaha oh wat een kijk… :lol: :lol: maar na de metamorfose :shock: wat een verschil toen zag ze er echt super uit!!!

Die 2e moeder kon wel iets anders gekleed maar ze zag er niet verkeerd uit verder…die zwarte jurk was echt niet lelijk en kon best voor een feestje…

Die dochter tja zag dr niet uit :oops: maar na een make upje en andere coupe was ze echt weer mooi en zag dr uit volgens dr leeftijd :thumbup:

Volgende week iemand uit Musselkanaal, dat is het dorp gelijk hiernaast :lol: heb die vrouw al heel vaak gezien dus ben heel erg benieuwd hahaha wat dat gaat worden…

oh ik heb wat gemist lees ik dus al wel?

Volgende week toch maar weer eens op inschakelen :mrgreen: .

Je kunt ook terugkijken bij gemist hoor, doe ik nu via rtl xl :thumbup:

Whoehaa wat hebben ze een mooie meid van die dochter gemaakt :thumbup: :thumbup: :thumbup: