Hormonster

haha, bij de zwangerschap van mijn meisje nergens last van…maar bij mijn jongetje :silenced: …

@Marda wrote:





Ik las ergens dat vitamine b12 kan helpen, dat er een tekort in de zw-schap kan ontstaan en dat het daardoor kan komen, volgens mij heb ik nog een potje b vitaminen staan… toch maar eens proberen :think:




Kan ik dan een infuus krijgen met vit. b12??? ik ben echt een HEKS de laatste tijd! Zit mezelf (en mijn man :mrgreen: ) ontzettend in de weg. Onredelijk boos, geirriteerd, onrustig… :oops:



By the way, wij krijgen een meisje dus ik denk niet dat het alleen op gaat voor jochies :smiley:

Hahaha infuus!! :lol:



Sinds wanneer heb jij er last van?? Hoeveel weken was je toen zwanger?? Ik las ergens dat het vooral tussen week 18 en 26 is.

Ben nu 22 weken zwanger en sinds een week of 2 is het wel echt heel erg met mijn buien… Vooral manlief heeft het zwaar. Ik probeer op mijn werk de schijn op te houden waardoor ik 's avonds dubbel zo vervelend ben…



Nou moet ik ook wel zeggen dat ik de laatste tijd héél erg moe ben en dat draagt ook niet echt bij aan een zonnig humeur… :mrgreen:

Hier was ik ook een monster hoor :wink:



Hub zei niet voor niks ik heb een sprookjes huwelijk, ik ben getrouwd met een heks :twisted:



Maar ik kon er wat van hoor! en nu af en toe nog steeds. Maar ik heb geleerd om gewoon te zeggen dat ik chaggie ben etc.

Vaak snaptie dan wel dehint dat hij even weg moet gaan :wink: anders krijgt hij de volle laag :stuck_out_tongue: :lol:

hahaha wat hebben onze mannen het soms zwaar he dames :roll: :lol: :mrgreen:

Ohhh verschrikkelijk ik ook! De eerste 12 wk was het wel veel erger dan nu, maar ik ben nog steeds wel erg over de zeik van nogal kleine dingetjes.



Ik houd me maar voor dat ikzelf er het meeste last van heb en probeer niet teveel te snauwen…wat zich resulteert in me heeeeeeeel zielig voelen :roll:

Ik ben de laatste dagen ontzettend chagie en heb een enorm kort londje. Vooral naar zoonlief toe :oops: En die heeft een enorm dwarse periode :roll: Zouden we elkaar versterken :think: :lol: :wink:



De warmte doet me geen goed. 's Avonds niet moe zijn en 's morgens nog uren willen slapen terwijl kleine man om aandacht komt vragen. Ben blij dat ze weer wat koeler weer aankondigen. 's Avonds tenminste weer op tijd naar bed en kunnen slapen. Dan gaat het vast snel beter :thumbup:

hier 4 jongens en heb het 2 zw.schappen gehad… dus dat zegt niks (en toch denk ook ik dat je een jongetje krijgt :lol: ).



Bij de jongste heb ik het heel erg gehad met vlagen tot het eind aan toe helaas… of wou je dat niet horen :angel:



Succes, ook voor je huisgenoten :wink:

Oh oh wat een verhalen :lol:



Hier precies hetzelfde :angel: :lol:



Huis is hier regelmatig te klein hoor :oops: :silenced: oh kan echt helemaal niks hebben en dan vlieg ik al uit de bocht.

En oh oh wat ben ik blij als de kids in bed liggen of zoals nu 1 slaapt en 1 op school zit :lol: even stilte en mn koppie rust gunnen.



Manlief zei al dat worden lange 8 maanden nog want hij vind me echt een bitch nu :lol: en wordt soms knettergek van me haha.



Ik had de hoop dat het rond de 3 maand beter zou worden maar als ik het zo lees hoef ik dat niet te verwachten :lol:



Marda ik denk ook een ventje voor jou, weet niet waarom…gevoel…

hier nog iemand waarvan de man met dochter een paar maanden zou willen verhuizen, ik ben echt een heks :twisted: en echt om niks…

en zoals nu ik op mijn werk zit is er niks aan de hand en weet ik ook dat ik een heks ben en onredelijk…enz

maar op het moment daar, ben ik echt overtuigd van mijn gelijk :oops: en ik kan ook zo ineens overal ontevreden over zijn…



hoop dat het snel overgaat maar als ik dit zo lees duurt het nog wel een maand of 6 pffffff…



bij mijn vorige zwangerschap had ik er minder last van dan nu en dat was een meisje, misschien hier ook een jongen :mrgreen:

:lol: die Mar :lol: Ik herken het ook van mijn zwangerschappen. Weet eigenlijk niet wanneer het over gaat. Vooral thuis moest manlief het ontgelden. Kon ook janken om niets en voelde me intens verdrietig. Vooral genant op momenten dat je het niet wil maar het toch gebeurd dat je boos of verdrietig wordt. Kon soms wel door de grond zakken.



Zelfs manlief ooit gebeld op de voetbal helemaal overstuur want de deurklink was eraf gevallen, kon niet meer stoppen met huilen. :oops: :oops: Was een druppel die dag van dingen die tegen zaten.



Moet het nog horen van die gasten :oops: :lol:

Die gevoelens zijn heel intens. Kon ook schaterlachen en niet meer stoppen. Zaken die ik niet zwanger eigenlijk weinig mee maak.



Dus ja het gaat over maar wanneer geen idee :think: :mrgreen:

Grappig die verhalen over de voorspellingen :mrgreen:

:lol: :wink:



Oh ik vertel je persoonlijk nog wel eens wat ik allemaal heb gedaan/gezegd afgelopen weekend :mrgreen: :oops:

Nu gaat het gelukkig ietsje beter :slight_smile:

Ik ben ook heeel snel geirriteerd en boos (achteraf om niks…) :shifty:



Heb ook ontzettend de neiging om alles maar gewoon te zeggen als ik het lelijk, stom, raar, oneerlijk etc vind…

Het eerst denken, dan zeggen lukt me niet :lol:

@fiep klophout wrote:

@ICL wrote:
Ja hoor, gaat weer over als je jongetje geboren is :wink: :angel: .



grappig, ik wilde dus echt dezelfde opmerking maken, maar dan juist: dat krijg je van een meisje :mrgreen:

hier bij de zwangerschap van zusje echt een draak geweest, met dieptepunt de eerste weken. terwijl ik bij mijn zoon echt het zonnetje in huis was.

maar ik vind het al knap dat je je kan inhouden, ik kan dat dus echt niet :shifty: :oops:


Hier dus ook juist ht tegenovergestelde :wink: Bij mijn twee zoons was echt makkelijk en kon ik me nergens druk over maken en over opwinden. Maar nu :shock: Ik ben een waar hormonster de enorm lange tenen heeft :lol: tja tis maar tijdelijk he :thumbup:

Ik was even in een creatievebui :wink:



Mijn man wil hem als bord in de tuin zetten…





Grapje!! :mrgreen:

Ik moet trouwens zeggen: het gaat wel weer :slight_smile:

Ik denk achteraf gezien dat ook een pittige meivakantie en spanningen vooraf aan de 20 weken echo ook een flinke rol hebben gespeeld. Ik ben nog steeds soms niet te genieten hoor… maar ben niet meer zooo erg als vorig weekend! :mrgreen:

Ik was geen heks ik was erger dan dat, bij Luna fay.

Bij Riley was ik een hele lieve vrouw…

Maar hel bij Luna fay was ik echt erg! Om niks ook, kopje niet recht? Huis te klein, ohh wonder dat Roy niet weggerend is :shifty:

Mooi bord Marda :mrgreen: Gelukkig kun je er zelf om lachen :wink:

@Marda wrote:

Ik was even in een creatievebui :wink:



Mijn man wil hem als bord in de tuin zetten…





Grapje!! :mrgreen:




Geniaal :mrgreen: