En dit is één grote mama appelsap/homme deze komme, zo cool:
Whahahaha, make my day! Ik vind dit zooo lollig!
Ik zong vroeger in een christelijk liedje ipv in de eeuwigheid, in de eeuwigheid… en een hele mooie geit en een hele mooie geit. Hahahaha :lol: !
whahaha ik lig helemaal in een deuk met manlief…geweldig deze topic!!
:mrgreen:
dit topic idd :mrgreen:
(copy uit het andere topic)
onze Minke verstaat niet altijd even goed wat er gezongen wordt. Het liedje “diamanten ringen” van Nick en Simon gaat bij haar als volgt:
Diamanten ringen hoeft ze niet,
Gouden armbanden wil ze niet,
cavia dat smaakt zo raar…
en zeg nou zelf, als je het liedje hoort is het net of ze het echt zingen en geef het kind eens ongelijk: ik zou ook niet graag cavia eten (hoewel ze daar in Zuid Amerika anders over denken )
en ook:
Ik wordt altijd wakker met een meisje in mijn hoofd,…, wakker met een meisje en m’n dag kan niet meer stuk!
(wakker met een wijsje in mijn hoofd/Fluitsma en van Tijn, Kinderen voor Kinderen)
:lol:
ik hoorde bij het liedje van mega mindy
voor je vader ben ik blind :shock: :lol:
hebben het echt moeten opzoeken wat ze nu zong om erachter te komen dat ze voor gevaren blind is :lol:
Binnenkort wordt ie weer uitgezonden, de mama appelsap top zoveel. Ik moet nog een keer gaan stemmen op de site van timur open radio.
@Femke Fataal wrote:
Binnenkort wordt ie weer uitgezonden, de mama appelsap top zoveel. Ik moet nog een keer gaan stemmen op de site van timur open radio.
vergeet niet op 3FM weet iedereen ook waar ze moeten luisteren
nee hoor, ik word niet ingehuurd voor reclame :mrgreen:
@annemarie69 wrote:
dit topic idd :mrgreen:
Ik wordt altijd wakker met een meisje in mijn hoofd,…, wakker met een meisje en m’n dag kan niet meer stuk!
(wakker met een wijsje in mijn hoofd/Fluitsma en van Tijn, Kinderen voor Kinderen)
Mijn dochter zingt precies hetzelfde!! En mij niet geloven dat het WIJSJE is :lol:
Op mijn werk draaien we regelmatig cd’s van Kinderen voor kinderen. In het liedje Mijn vader is een clown hoorde ik telkens jouw vader is een vrouw :oops: .
Onze dame zingt altijd: Kip me outta here! ipv get me outta here, van esmée denters.Hilarisch als ze dat doet!
Ik had net ook even een lachmoment in de auto, op de terugweg van zwemles.
Er begon een liedje, met de een aantal keer herhaling van dezelfde tekst. (volgens mij zongen ze ‘got to love you’, maar ik weet het niet zeker, want ik luisterde niet echt)
Vraagt Mischa ineens: mam, is dat engels: ‘kattenluier?’
't Is zo sneu he als je heel hard moet lachen om een serieuze vraag, maar ik kon me slecht inhouden :mrgreen: .
volgens mij hebben ze de reclame van Coca cola / Homme deze komme geschrapt :twisted: zie namelijk wel andere reclames voor CC…
Ik heb niet alles gelezen, maar me nu al wel kostelijk vermaakt :lol:
Tot nu toe ben ik deze nog niet tegen gekomen, het liedjes van can’t touch this zong een vriend van mij altijd twee tosti’s
Mijn zoontje van bijna 3 is fan van dit nummer (zingen ze in de film van Cars)
Life is a highway
I wanna ride it all night long
If you’re going my way
Well, I wanna drive it all night long
Hij weet het woord highway en way keurig te zingen, maar van all night long maakt hij: nonano !!
mijjn dochter…nu tien zong toen ze vier was met sint maarten
elf november is de dag dahat mijn nichtje dahat mijn nichtje branden mag
zelfde leeftijd, christelijke school . riep juf mij eens bij zich…we weten niet goed wat we hier mee moeten
ze zingt niet
heer jezus o mijn heiland , wees mij nabij
maar;
heer jezus in het weiland wees mijn gewei
Proest! :mrgreen: (sorry!)
Zo zong ik altijd dat liedje van de beegees mee:
ha ha ha ha stena line stena line
(ipv staying alive dus :mrgreen: )
Offuh:
ik ben mega mindy … ik ben een echte superheld die elke boef op aarde belt…
Ja en dan? Doodlullen ofzo? :lol:
(bij het opzoeken las ik dat het elke boef op aarde velt moet zijn )
Mijn oudste zong een liedje van Alexis Jordan of zo. Dat heet happines maar hij vroeg: mamma, waarom zingt ze nou ha penis? :lol:
hahahhaa
Ivan zingt bij Sean Paul Got the love you, got the luier got the luier :lol: