Ivan zingt bij Sean Paul Got the love you, got the luier got the luier :lol:
Dan zijn Mischa en Ivan het aardig eens :lol: . Kattenluier en got the luier…die luier zit er in ieder geval in. Volgens mij moet die beste zanger wat aan z’n uitspraak gaan doen .
Er begon een liedje, met de een aantal keer herhaling van dezelfde tekst. (volgens mij zongen ze ‘got to love you’, maar ik weet het niet zeker, want ik luisterde niet echt)
Vraagt Mischa ineens: mam, is dat engels: ‘kattenluier?’
Hahahaha. Geweldig topic! Bovenstaande doet me denken aan een vriendin. Postte laatst nog op FB… Zoonlief was steeds aan het zingen "Katsalade, katsalade :eh: :? :sick: ). Totdat het origineel een keer voorbij kwam. Toen werd er opeens een heleboel duidelijk. :lol: :lol: :lol:
We hebben menig sinterklaas en zwarte piet in de lach doen schieten toen we het zongen. Wij hadden het niet door dat mn vader ons een wat rare versie had aangeleerd :shifty:
Mijn jongste zingt uit volle borst en overtuiging bij het refrein van the Lions sleep tonigth ( “In the jungle, the mighty jungle …”) … mijn piemel weg, mij piemel weg … :roll:
Ik niet :think: :think:, maar ik kijk de laatste tijd nauwelijks tv eigenlijk…
woehaha, even een lach op mijn gezicht toen ik Homme deze komme zag staan :lol: :mrgreen: Ik heb deze vorig jaar gewoon helemaal niet gezien… Hoop dit jaar wel weer haha