dynasty
15 oktober 2010 om 19:27
@kim86 wrote:
@mayo28 wrote::lol: :lol: leuk topic :thumbup:
ik heb nooit beter geweten dan HAKKIE TAKKIE WILD GERAAS :mrgreen: :oops:
(zie de maan schijnt door de bomen)
mhuwhahaha :lol:
mn exvriend zong altijd: makkers staartje wild geraakt :lol: :lol:
wat word er dan eigenlijk gezegd… want dat laatste zit ik volgens mij ook te zingen (of een versie daarop :mrgreen: )
ariel
15 oktober 2010 om 19:34
Makkers staakt uw wild geraas… Beetje oud nederlands maar ja sinterklaas is ook al oud natuurlijk
mayo28
19 oktober 2010 om 07:53
Smooth Criminal is nu op de radio…
Nooit geweten dat eddieajoewokie eddieajoewokie eddieajoewokie ajoewokie ennie niet goed was :mrgreen:
Mijn collega zat me net met open mond aan te kijken 8) :oops:
fluppie
19 oktober 2010 om 14:15
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik rol haast van mn burostoel van het lachen Mayo!
zo herkenbaar, ik heb ook geen flauw idee wat die man zingt en ik zing het dus net als jij! :mrgreen:
pinkie
19 oktober 2010 om 17:41
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik moest het dus even opzoeken wat ik zing altijd
Eddy are you ok…
Het is dus: Annie are you okay, are you okay Annie
anneke
19 oktober 2010 om 17:49
Haha, de wist ik weer wel!
:mrgreen:
fleur
19 oktober 2010 om 18:01
@mayo28 wrote:
Nooit geweten dat eddieajoewokie eddieajoewokie eddieajoewokie ajoewokie ennie niet goed was :mrgreen:
Haha, ik kan er ook nooit iets anders dan dat van maken :lol: :lol: :lol: Maar Annie are you okay zou ik er ook never nooit in horen!
@Fleur wrote:
@mayo28 wrote:Smooth Criminal is nu op de radio…
Haha, ik kan er ook nooit iets anders dan dat van maken :lol: :lol: :lol: Maar Annie are you okay zou ik er ook never nooit in horen!
Ik dacht altijd dat het was: Annie, are you walking… :lol:
nijmanb
19 oktober 2010 om 19:18
@mayo28 wrote:
WHAHAHHA, ik heb hier tranen van het lachen :lol: :lol: :lol: (en Mark maar raar kijken waarom in nou zo lach :mrgreen: ).
Heel herkenbaar trouwens al heb ik een keer opgezocht wat hij nou zong want bovenstaande kon ik mij niet zo voorstellen 8) :mrgreen:
Groetjes Bianca
dynasty
19 oktober 2010 om 20:18
@mayo28 wrote:
hahahahaha geweldig!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
betty
19 oktober 2010 om 20:51
Ik hoorde mijn dochter van de week Acda en de Munnick zingen, Herman. Ik vraag wat zingt hij nou steeds na :nu is hij niets meer niemand nergens meer:… want ik zing en hoor al jaren “kam de schaamhaar in de weg” en dat kan het toch niet zijn? Kind helemaal in een deuk, hij zingt: “kan dus gaan waar 'ie maar wil”…
wisje
21 oktober 2010 om 11:24
Ik had vroeger altijd bij Danny de munk, ik voel me zo verdomd alleen. Zong hij "Die mij altijd beschermen zouén"en ik zong/verstond altijd: Hij liet mij altijd de stenen sjouwen…
Tot mijn broer mij erop wees…
En mijn man heeft het met de reclame van die maaltijdpakketten. Dat die man kip alla pollo of zoiets maakt.
Daar hoort hij (en inmiddels wij ook) : See my fuckin polo…
Als het er eenmaal inzit
krabje
21 oktober 2010 om 11:42
Zo zingt hub steevast bij het nummer Kayleigh van Mariilion : Killing me :mrgreen: :mrgreen: ipv Kayleigh
krabje
21 oktober 2010 om 12:13
@Vicky wrote:
@Krabje wrote:Zo zingt hub steevast bij het nummer Kayleigh van Mariilion : Killing me :mrgreen: :mrgreen: ipv Kayleigh
:shock:
Ik ben in shock :shock:
Hoeft niet hoor, ik heb hem al gewezen op die fout. En daarbij, F. maakt overal zijn eigen teksten op. Is een krabbekwaaltje :mrgreen: (zijn pa doet het ook)
roos
25 september 2011 om 20:17
Ik lig in een deuk om dit topic :lol:
Mijn zoontje zingt ipv Oh denneboom, hóóg in de boom…
mamy
26 september 2011 om 05:34
Mijn dochter is er ook erg goed in inderdaad, wat te denken van “zo een krentenbol” van ilse de lange (so incredible)
Of “Jan smit” moonbeam (your sweet moonbeam uit trains soulsister)
Ook zong ze zonder die ooit te hebben gehoord bij de eerste zin van Men at work’s Down Under “ik zat alleen in een vuile kameel”
Ach ze zingt er nog zoveel meer.
Ok leuk bij het horen van de tune van de serie Friends "your love life’s D.O.A. “mama waarom zingen ze steeds your love life’s DIARREE”?
:mrgreen:
Ik kom werkelijk niet meer bij hier op de bank… tranen over mijn wangen van het lachen :lol: :lol: :lol:. Ik heb vast ook zoiets maar kan er nu echt niet op komen.
fleur
26 september 2011 om 20:11
Ik lig iedere keer weer dubbel als ik ze allemaal hoor (op het driehoekje klikken):