Holland's next topmodel

Vond ze wel allemaal erg giegelig (of hoe schrijf je dat :shifty: ) tijdens die foto shoot met blote mannen. Had echt het idee dat ze het maar viezig vonden :stuck_out_tongue: :lol:

Vooral die opmerking “voel je in een keer zo’n piemeltje langs je been glijden” :angel: Zal voor die mannen ook wel leuk overgekomen zijn nu dat verklein woordje er achter staat :silenced:

@Anneke wrote:



Die Victoria, blijf me aan haar ergeren.

Die bovenlip, vind hem vreselijk.



!






Jaaaaaaa die bovenlip… idd… :sick:





En mennnn wat een gedoe om een paar naakte mannen :roll: alsof ze nog nooit een piemel gezien hebben… en het waren ook nog een paar lekkere mannen… :angel:

Ik zit er weer helemaal in hoor! En het valt me tegen dit seizoen.

Ik vind Annika echt geen model, om over Victoria maar helemaal te zwijgen.



Veel arrogantie dit keer.

Zoals jullie weten ben ik visagiste geweeest… in dat wereldje,.,…



Ik vraag me af waar ze deze meiden vandaan hebben??? Waren er in de voorrondes geen betere??? Jemig…

De enige 2 waar je echt iets mee kunt zijn die Maj-Britt, nog 1 meisje met halflang haar en die met dat korte rode haar…



Voor de rest zijn het maar een stel enge meisjes… met name de karaktertjes…



Enne, gisteravond had idd niet die rode eruit gemoeten maar die Annika…

Maj-Britt is wel mooi maar ik vind haar zo gewoontjes…

Zo zien heel veel modellen eruit.

Ik zie liever een appart meisje winnen.

ik vond yvette gister wel stoer!!! :thumbup:

En Jennifer(volgens mij heet zij zo)

Toch vind ik ANTM altijd veeeeeel leuker dan HNTM

Maar misschien is het volgende week wel leuker met de inktvis op hun hoofden…hihihi :mrgreen:

Beter gaat die Victoria weg(da’s die dunne toch?)

Ik vind haar zooooo erg lelijk en overdreven :snooty: , Maar volgens mij krijgt zij volgende week ruzie!!hihii :dance:

@Baby2008Diablow wrote:



Beter gaat die Victoria weg(da’s die dunne toch?)

Ik vind haar zooooo erg lelijk en overdreven :snooty: , Maar volgens mij krijgt zij volgende week ruzie!!hihii :dance:


:naughty: :snooty:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

niet met me eens??? :frowning:

Ik denk eerder dat ze bedoelt dat jij het nu al leuk vind dat ze ruzie gaan krijgen. Zo van :naughty: daar mag je toch niet blij mee zijn. Als grapje.

Ik verheug me daar ook al op, eindelijk wat actie!

@Maaike79 wrote:

Ik denk eerder dat ze bedoelt dat jij het nu al leuk vind dat ze ruzie gaan krijgen. Zo van :naughty: daar mag je toch niet blij mee zijn. Als grapje.

Ik verheug me daar ook al op, eindelijk wat actie!




ow!!! :slight_smile:

ik vind dat altijd leuk

bij amerika zijn die meiden ook altijd felll

gister kon ik het helaas niet zien maar kijk het vaak wel leuk al die histerische meiden onder elkaar :lol:

Vind de Amerikaanse ook altijd leuker.

Dit is een beetje een slap aftreksel daarvan.

Vooral de ‘DAPHNE MAAAAIL !!!’ :sick:



Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden als Victoria zou blijven, puur en alleen voor 'ruzie’s ’ enzo. :angel: :shifty: :twisted:



Vind Maj-Britt helemaalniet leuk eigenlijk. Idd een 13 in een dozijn meisje.



Dat van die blote mannen, toen Jennifer zei dat ze een piemel(tje :lol: ) tegen haar been voelde had ik ook zoiets van… :sick:

Leuk om naar te kijken, maar om ze daadwerkelijk tegen je been aan te voelen :lol: :lol:

ik vind ook eigenlijk yfke sturm veel leuker dan daphne dekkers

maar ja tyra is gewoon super! :mrgreen:

@Baby2008Diablow wrote:

niet met me eens??? :frowning:




Jawel vreselijk dun :shock:

Ik bedoelde de smiley achter de zin dat ze volgende week ruzie krijgt ( :dance: )

@Greetje14 wrote:

@Baby2008Diablow wrote:
niet met me eens??? :frowning:




Jawel vreselijk dun :shock:

Ik bedoelde de smiley achter de zin dat ze volgende week ruzie krijgt ( :dance: )




Ja ik snapte het pas later hahaha :oops:

Ik vind haar wel een model voor Parijs wat ze gister ook zeiden!

@Anneke wrote:



Vooral de ‘DAPHNE MAAAAIL !!!’ :sick:




Ach ja...altijd beter dan Yfke briefke toch? :wink:

:mrgreen:



Die Maj-Britt komt wel erg arrogant over vind ik. Ik ga ook voor Yvette en Jennifer.

Die Jennifer komt me zo bekend voor. Is ze al eens in een ander tv-programma geweest waar ik haar van zou kunnen kennen? :think:



Ik zit me dat namelijk al 2 afleveringen af te vragen.

@johanna1978 wrote:

Die Jennifer komt me zo bekend voor. Is ze al eens in een ander tv-programma geweest waar ik haar van zou kunnen kennen? :think:



Ik zit me dat namelijk al 2 afleveringen af te vragen.




Dat heb ik me ook afgevraagd. Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze wel al op tv is geweest, als actrice geloof ik.

zie je!!!1 ik wist het wel!!!

ik zit ook hele tijd te zeggen dat ik haar ergens van ken!!!

maar wat dan???