Holland's next topmodel

@Baby2008Diablow wrote:

zie je!!!1 ik wist het wel!!!

ik zit ook hele tijd te zeggen dat ik haar ergens van ken!!!

maar wat dan???




Dat vraag ik me dus ook af… :think: En ik kan er maar niet achter komen :twisted:

@Jacqueline wrote:

@johanna1978 wrote:
Die Jennifer komt me zo bekend voor. Is ze al eens in een ander tv-programma geweest waar ik haar van zou kunnen kennen? :think:



Ik zit me dat namelijk al 2 afleveringen af te vragen.




Dat heb ik me ook afgevraagd. Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze wel al op tv is geweest, als actrice geloof ik.
of een programma als dames in de dop…of van del tot dame

aardige dames zeg :liar:

Laura (die er de 1e ronde is uitgegaan) daar heb ik 8 jaar bij in de klas gezeten op de basisschool…

Ik was erg verrast om haar in dit programma tegen te komen.



Ik vind het wel een leuk programma

@Jannigje wrote:

@Jacqueline wrote:
@johanna1978 wrote:
Die Jennifer komt me zo bekend voor. Is ze al eens in een ander tv-programma geweest waar ik haar van zou kunnen kennen? :think:



Ik zit me dat namelijk al 2 afleveringen af te vragen.




Dat heb ik me ook afgevraagd. Ik heb wel eens ergens gelezen dat ze wel al op tv is geweest, als actrice geloof ik.
of een programma als dames in de dop…of van del tot dame




Hier staat dat ze veel ervaring heeft met theater en televisie.

http://www.modelmasters.nl/pages/renderpage/546

Hollands Next Topmodel heeft ziekte van Crohn

door Michou Basu

zo 27 apr 2008, 05:3

AMSTERDAM - Patricia van der Vliet (18), de mooie kandidate uit het RTL kijkcijferkanon Hollands Next Topmodel, is geveld door de chronische ziekte van Crohn. De blondine, die momenteel elke maandag is te zien in de serie, heeft afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen met een darmperforatie en is nu thuis herstellende van haar ziekte, zo werd nu pas bekend.

De bloedmooie Patricia heeft ziekte van Crohn



“Het gaat goed met me, hoor”, liet de Zaanse gisteren vanaf haar ziekbed weten. Maar dat was een week geleden wel anders. Toen lag het potentiële topmodel uitgeput en sterk vermagerd in een ziekenhuisbed. Amper een week nadat het Franse parlement een anti-anorexia wet heeft aangenomen, laait met het nieuws rond de ziekenhuisopname van Patricia de discussie rond uitgemergelde modellen weer opnieuw op. Want ook al is de ziekte van Crohn een chronische ontsteking van de slijmvliezen van het maagdarmkanaal, het geruchtencircuit concludeert dat de ziekte van het model de schuld is van de mode- en modellenindustrie. In die snoeiharde wereld zouden immers alleen lange, magere meisjes een kans van slagen hebben. En om in de smaak te vallen van potentiële opdrachtgevers zou Patricia zich hebben uitgehongerd.



Wens





Maar daar is volgens Karin Petri van Ici Paris XL, een van de sponsoren van het populaire tv-programma, niets van waar. " Haar ziekte heeft niets te maken met haar wens om te vermageren" , aldus Petri. “Patricia had voor de opnames al klachten. Een ziekenhuisopname zat er sowieso in.” Petri merkte dat er iets ernstigs met het model aan de hand was, omdat gedurende het filmen de sprankeling in haar ogen verdween. “Daarbij at ze niets, vond ze niets lekker en had ze vaak last van buikpijn. Niemand wist wat er aan de hand was en zij gaf niet aan wat ze precies mankeerde. We hebben goed voor haar gezorgd.” " Patricia heeft een ziekte waar meer mensen last van hebben", weerlegt Anneriet van Schaijk van het bureau Modelmasters waar alle modellen van de serie onder contract staan, de commotie. “Momenteel ligt de focus op herstel. Patricia heeft professionele begeleiding. We moeten afwachten wat er uit de onderzoeken komt en dan kijken we hoe we verdergaan. Het is een sterke meid die goed weet wat ze wil.” De ziekte van Patricia noemt Van Schaijk niet schadelijk voor een mogelijk succesvolle modellencarrière: “Er zijn meer meisjes die iets hebben. Wel moeten ze in een later stadium gezond genoeg zijn om goed te kunnen werken als model. Het is fysiek een zwaar beroep.” Wat dit voor gevolgen heeft voor de opnames (die nog steeds in volle gang zijn) van de serie is nog niet duidelijk. “We hoopten dat we de ziekte van Patricia onder de pet konden houden, zodat ze in alle rust kon herstellen”, zegt Endemol woordvoerster Daan den Heeten. “Ze was er goed beroerd aan toe. We zijn ons kapot geschrokken.”

And the Winner is…



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: ANANDA :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Eigenlijk geen verrassende uitslag.



Het viel me tegen dat Patricia er zo snel uit moest.

Maar wat heeft die ziekte dat meisje vreselijk vermagerd joh! Eng om naar te kijken.

Nee niet echt een verassende uitslag maar het was niet mijn keuze.

Ik vind haar niet mooi.

Maar ben wel blij voor haar :dance:

Zo jammer dat Patricia niet gewonnen heeft, volgens mij was iedereen van de jury daar ook wel van onder de indruk dat ze er zo snel uit moest.



Ananda was mijn tweede keuze

Patricia was wel mooi op foto’s, maar ik vind haar qua persoonlijkheid echt niet leuk. Ze komt zooo lomp over op de manier waarop ze praat en ik vind haar (zeker nu) zo dun!



Ananda was mijn favoriet en ook wel een terechte winnaares.



Vond het vreselijk sneu voor Jennifer dat die zo’n bizarre pruik op moest, dat zag er toch niet uit!

hihi, en dat Daphne dan ook even zei dat ze net op Cousin It van de Adams Family lijkt. Dat was precies wat ik dacht toen ze op kwam met die pruik. :mrgreen:

@Maaike79 wrote:

Vond het vreselijk sneu voor Jennifer dat die zo’n bizarre pruik op moest, dat zag er toch niet uit!




dat vond ik ook werkelijk een flop :shock: :shock: :shock:

Je had dat gezicht moeten zien van Jennifer toen Rosalie zei dat ze op een Sugababe leek, en de andere 2 dames omschreef als ‘klassieke schoonheden’.



Uit de publieksstemmen viel trouwens op te maken dat Jennifer de meeste stemmen had, die ging van 0 naar 21%, Ananda op de 2e plek van 40 naar 50% en Yvette als derde van 10 naar 19%.



Jennifer heeft dus 21% van de stemmen gehad, Ananda 10%, en Yvette 9%.



Ik denk ook dat als Patricia er niet uit was gestemd, zij gewonnen had, want dan had zij de meeste jury stemmen gehad.



Ik had niet echt een favoriet, vond alleen Jennifer wat minder.

Dus van de 3 anderen had het me niet heel veel uitgemaakt.

Vond Yvette een geweldig hoofd hebben, maar een wat minder lijf, Patricia staat geweldig op foto’s, maar idd haar stem past er niet echt bij (al vind ik dat niet echt een doorslaggevende factor, kan het meisje ook niks aan doen), en Ananda vind ik mooi, maar niet speciaal ofzo.



Jennifer is een knappe meid, maar vond het geen model.

Vond haar ook vaak niet serieus overkomen.

'Hoe vond je dat je het gedaan had?"

'Nou, beetje kansloos hé?!"



Dat komt niet echt heel gemotiveerd over, vind ik.

de winnares komt bij mij uit het dorp vandaan.



jammer dat patricia niet gewonnen had ik vond haar het mooiste fotomodel kopje hebben.

@Anneke wrote:



Jennifer heeft dus 21% van de stemmen gehad, Ananda 10%, en Yvette 9%.



.




dan mist er nog 10%?

volgens mij had Yvette 19% van de thuisstemmen…

Mijn favo heeft gewonnen!!! :dance:

Ik zou alleen iets laten doen aan haar tandvlees… :mrgreen: :wink:



maar ik heb dan ook met mijn visagie-ervarings-ogen gekeken… die Ananda is heel veelzijdig… Patricia minder…



OOk mooi, maar minder veelzijdig…

En ik begrijp de vakjury wel, op dit moment zijn tiepjes als Patricia ‘in’…

Ik vond Yvette het leukst omdat ze niet zo doorsnee is, maar ik had wel verwacht dat Ananda zou winnen. :slight_smile: