Holland's next topmodel

SLIM! Ik heb eigenlijk ook geen zin om tot zaterdag te wachten.

Zou het vannacht al online staan :think: :mrgreen:

ja ik kijk ook altijd

vind die van amerika nog leuker!

vorige jaar zat in HNT er een meisje die ik kon in,Cecile.(niet die gewonnen had)

maar die stapte er zelf uit! dramatis ch schandalig vond ik dat,

alleen omdat dr haar eraf moest, ik hou helemaal niet van mensen met zo een instelling! heb nu ook geen contact meer met dr



maar om een lang verhaal kortg te maken IK kijk vanaaf ook!!! :thumbup:

en kijken maar…

Nou ik snap niet wat die victoria er in doet, zoals 1 van die meisjes ook al gezegd heeft. Ze heeft van die grote verbaasde ogen en een scheve zuinige lach. Yvette vind ik een te grof hoofd hebben en Joosje vind ik ook niet mooi

Die claudia (dj) is zonder make up veel mooier dan hoe zij het aanbrengt.

Ik vind die ananda, Patricia en Jennifer wel een kanshebber en over de rest heb ik nog geen mening :mrgreen:

voor degene die de aflevering van gisteren nog moeten kijken, niet in de spoiler kijken :wink:







Ik zat echt met mijn mond open te kijken toen mai-britt er toch uit moest. :shock: En later viel mijn mond weer open toen ze er toch bij mocht, ik vind haar vanaf het begin al een mooie meid. Maar ik had niet verwacht dat franca er meteen weer uit ging.



Dit is de eerste keer dat ik spoiler gebruik, hoop dat het goed is gegaan (blond he :wink: )



Maar toen ik franca zag dacht ik meteen: oh nee weer een silvia look a like. Ik vond Kim ook al op d’r lijken. vond zelfs d’r stem bijna hetzelfde :think:



Van victoria snap ik het ook niet. Wat een ego zeg. ‘Ja ik had wel verwacht dat ik er nog in zou zitten’ Ze hemelde zichzelf helemaal op. vind haar echt niet iets speciaals hebben.



Aan de andere meiden moet ik nog wennen, die vielen me niet zo op haha.

We kregen onverwachts bezoek van de buurman, dus ik heb het einde niet gezien, wie eruit moest e.d.

Claudia is die blonde meid he…die blik van d’r toen er een paar andere meiden bijkwamen die ze van de straat hadden geplukt… :hand:

Wat onprofessioneel!!!

Victoria heeft ook al z’on groot ego…hoe kunnen mensen zichzelf zo voor paal zetten?

Maar goed, ik ben benieuwd naar volgende week :mrgreen:

eerste wat ik dacht…CATFIGHT!!! :mrgreen: :mrgreen:





Dat wordt weer lekker bitchen de komende weken, als je de voorstukjes moet geloven whahaha.

Wat zijn die meiden toch gemeen tegenover elkaar he???





Ik was verbaasd dat Franca eruit moest!! Heel mooi meisje!!



Die “nieuwe” Maj-britt ?? is ook een heel mooi meisje, maar dat had ze zelf geloof ik ook al wel in de gaten :eh: :mrgreen:

Getver helemaal vergeten!!!

Zullen ze het net als de amerikaanse versie herhalen op zaterdag???

hier in de gids staat dat het er woensdagavond half 9 voorkomt op rtl8

dank je klavertje!!

:think: ik vond die Victoria een beetje een slap aftreksel van Natasja uit ANTM :silenced: .



Verder vond ik het wel leuk, vind Maj-Brit wel mooi en dat rooie meisje, weet niet meer hoe ze heet eigelijk.

Ja met de rode haren vind ik een mooie meid… ook hoe ze praat… ze komt niet over als een hihi-meisje… :mrgreen:

Victoria, sorry hoor :sick: :sick: :sick: Heupen gekanteld, schouders tot de oren opgetrokken… :sick: vind er niks aan…

debbel wrote:
:think: ik vond die Victoria een beetje een slap aftreksel van Natasja uit ANTM :silenced: .


Dat dacht ik ook direct. :lol:
Ik moet er altijd even"in"komen...Na een aflevering of 3 ga ik de serie pas weer leuk vinden,als ik een beetje weet wie wie is.

Jeetje zeg, die Victoria :shock:



Wat die daar nu te zoeken heeft?!

Topmodel? Say what?! :o



Vind Claudia eigenlijk ook niet zo, bosje dun, dood haar…

Niet echt iets bijzonders.



Maar dat vond ik van alle meiden eigenlijk.

Dat daar een topmodel tussen moet zitten… :think:

Er zitten best leuke meiden tussen, maar topmodellen zie ik nog niet.



Had ook niet verwacht dat de 2 meiden van gisteren eruit moesten, eerder de 2 boven genoemden.



Maar wat een haat en nijd al meteen, zag in het voorstukje ook iets over iemand die een ander d’r vinger wilde breken…? :o

Je hebt best kans dat die Victoria wel heel fotogeniek is.



Claudia? Ik vond haar tanden niet mooi (voor een model).



Die Silvia nr 3 hebben ze er vast uitgeknikkerd omdat ze toch minder was dan Silvia en Kim (en het publiek moe van die look).



Ik zal me maar niet uitlaten voor de hysterie van die meiden, ik ben ook eigenlijk niet de kijkersdoelgroep.



Waar ik wel wat van wil zeggen is de mannen die er door beeld lopen. Het ergert me, de meiden/vrouwen moeten de hele dag hun gezicht onderplamuren (wat is dat toch iets raars), Daphne zit er tot en met opgeprikt bij (:sick: ) maar de mannen … dik uitgezakt … harig …lelijk … met een oranje jas met doodskoppen!! :sick: :sick: :roll: Glamour was toch het thema deze keer?



ps die ene man met lange haar die precies wist wanneer een vrouw lipgloss hoort te dragen en wanneer een rode gloss, was dan wel verzorgd, maar weer het andere extreme… :sick: :snooty:

Die uitspraak ook ‘Lipgloss is voor als je boodschappen gaat doen’.



Die man is volgens mij van Looking good.

Ik vond het gisteren een beetje suf om een of andere reden.

Had ook niet verwacht dat Danielle eruit moest.

Eerder de persoon die er met haar stond, als laatste.





Die Victoria, blijf me aan haar ergeren.

Die bovenlip, vind hem vreselijk.



Vond het gister ook maar een beetje duf…



Vond Yvette wel heel mooi op de foto staan!

arghh heb het gisteren niet gezien, vond CSI te spannend haha.

Zaterdag moet ik de herhaling maar kijken :smiley:

morgenavond is het er ook voor