Mijn moppies :inlove:
Elin vandaag
En de schoolfoto’s van mei
@Bella wrote:
Hij groeide al uit zijn kleutervoegen in de loop van groep 2 maar nu lijkt het kleutertijdperk echt helemaal ver weg. Terwijl juist Nena zo op en top lekker aan het kleuteren is.
Mika blijft veel ouder lijken op die foto’s ook al scheelt hij maar een paar weken met Lasse. En dan zijn de foto’s nog uit mei ook. Maar misschien zit er iets vertekenends in de foto’s.
De nr tjes 2 kijken natuurlijk al een hoop af van nummer 1 en kijken al rond op school enzo. Dus die willen wel.
Nou de nummer 2 bij mij is veeeeeeeel bijdehanter maar idd die doet alles na :roll: . En ik heb met Mika op dat gebied al niks te klagen 8)
Even wat ‘gewone’ foto’s van Mika, vind je het dan nog? Hij zit natuurlijk ook al wel in groep 4 misschien ligt het daar aan :mrgreen:
In die tweede en derde foto zie ik toch meer een lasse gelijk ventje.
Op die andere staat zijn stoere fotoblik 8) :mrgreen: :lol:
Jeetje meiden, wat zijn jullie schatjes al groot! :shock: :inlove: Zó leuk om te zien!!!
Ik ga gelijk ff kijken of ik die van mij kan posten…
Mijn eigenwijze meissie :inlove:
En mijn boeffie :inlove:
Wat leuk al die foto’s!
Bianca, die schoolfoto’s zijn zooooo leuk. Die van ons zijn echt spuuglelijk.
De achtergrond dan he, mijn kinderen natuurlijk niet. :mrgreen:
En je kids zijn echt knapperds!
Veer, Arwen is nog net zo mooi! Ik herken haar meteen.
En charlie al zo groot. En knap!
Ja leuk is dat, hè, om de kindjes van iedereen weer te zien! :inlove: Echt geweldig hoe groot ze alweer zijn!
Dank je, Tirsa :oops: :inlove:
En nu die van jou! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
OK! :mrgreen:
Wat leuk zeg om al die grote kids te zien, niet te geloven dat ze alweer bijna 7 zijn :shock: Ik zal die van mij ook ff showen :mrgreen:
Leuk, Esmie!
Ze zijn nog steeds zo verschillend vind ik.
Wat een knappe mannen.
Hè T, arwen herken ik nog zo maar wel een hele meid geworden zeg. Charlie heb ik alleen als baby gezien dus geen idee hoe die was opgedroogd. Maar lekker manneke hoor.
Wat heerlijk meiden :inlove: .
Tirs, Suze lijkt echt op Hannah hè :shock: :inlove: . Mooie kindjes heb je. Is Suze net zo’n boef als haar grote zus? Ze lijkt wat rustiger?
Lucas kan dan wel gek doen maar dat doet niks af aan zijn mooie koppie. :inlove:
Veer, jeeee Arwen en Charlie heb ik echt al lang niet meer gezien maar :inlove: . Arwen is echt groot geworden echt kleuter af. En wow Charlie, hij heeft jouw ogen zo te zien maar ik zie B er ook in. Mooi ventje :inlove:
Esmie jouw mannen zijn ook al zo groot, ik vind Mariano het minst veranderd denk ik, maar nog net zo’n kanjer :inlove: en blauwoogje Sergio :inlove:
Hoe gaat het verder met jullie?
O ja Lydia, wel geen nov 05 moeder maar ik ben ook wel benieuwd naar AS, Lev en Sal hoor :inlove:
prachtige kindjes!!
Vera wat lijkt Charlie op jou zeg :inlove:
mooie kinderen vera
Wat zijn al onze kindjes toch knap!!! :inlove: Dat hebben we toch maar mooi gedaan, dames! :mrgreen: Zo leuk ook om te zien dat onze novemberkindjes nu écht kleuter af zijn. Wat zijn ze groot!!! :shock:
Om persoonlijke redenen haal ik de foto’s van mijn schatjes wel weer weg, sorry… :oops: