Hoihoi

Hoihoi allemaal,

Ben hier al zoooo lang niet meer geweest (veel gebeurd), maar ik kom weer eens kijken… Heb (met behulp van manlief) ook wat babyspulletjes te koop gezet bij “Aangeboden”. I.v.m. schouderproblemen kan ik niet of nauwelijks typen, dus veel zal ik er nog steeds niet zijn, maar ik hoop af en toe toch ff te kunnen kijken.

Liefs!

Welkom terug. :-*

Dank je wel! :mrgreen:

:-* :-*

he leuk! dat is lang geleden…

welkom terug :slight_smile:

he leuk! dat is lang geleden…

Oohhhh Lien al 36 weken, je gaat gewoon al bijna bevallen. Sterkte met de laatste loodjes.

welkom terug!! :-*

welkom terug lieve trying

Hey Trying!!!

Leuk je weer te zien hier!! Hoop dat het goed met je gaat! :-* Balen van je schouder zeg :hug: Hoe is het met je kinderen? :inlove:

Heeey Trying!!

Wat leuk je weer te zien!

Welkom terug!

Hey wat leuk dat je er weer bent :smiley:

hey welkom terug :mrgreen:

hee meis

leuk je hier weer te zien :-*

Hey wat leuk !

We willen natuurlijk wat meeer van jullie weten, hoe is t enzo?

Liefs Bianca.

Hey meiden, wat een heerlijk warm welkom! :oops: :mrgreen:

Met de kiddies gaat het goed. Heb mijn handen eraan vol!

Zelf veel problemen: schouderoperatie gehad, nekhernia-operatie, en het gaat nog niet goed. Vandaar (o.a.) ook mijn langdurige afwezigheid.

:-*

Hey meis,welkom terug!! :-*

hoi lieve medemama nov 2005,

wat een warm gevoel geeft het, om je hier weer te lezen. :-*

balen dat het zo minder gaat qua gezondheid meis.

ben benieuwd nog eens foto’s van A. te zien. zal intussen al een hele grote meid zijn.

en C. bijna 4 ! :shock:

time flies…

als je naar mijn banner kijkt, zal je merken dat de tijd hier ook niet stilgestaan heeft. ik heb intussen twee kleinkindjes.

(ik was je kwijt op fb omdat ik een nieuwe account moest maken. Geef je per pb je gegevens daar nog eens door. kan ik je zoeken.).

heel veel liefs

Gerda

@gerda wrote:

hoi lieve medemama nov 2005,

wat een warm gevoel geeft het, om je hier weer te lezen. :-*

Zo dacht ik ook exact ! :-* :hug: voor alle gedoe om je lichaam dat duidelijk niet mee wilt werken.
Wat is het toch wat.

Qua mijn info: Gescheiden van André , tante van een pracht petekindje genaamd Anne* ( van mijn toenmalige oppasgezin waar ik werkte)
Helaas mocht zei niet lang bij ons blijven en na 6,5 week intensieve verpleging is ze overleden. ( Gezien de periode van je afwezigheid heb je dat nog meegekregen )

Sinds een paar weekjes trotse tante van een jongetje genaamd Michel. Wendy is na 10 jaar eindelijk grote zus. Een hele goede liefdevolle zus.
EN ik dus een nieuwe kans om mijn liefde te delen.

Mijn eigen zwanger worden dus o zei gezet al voor de scheiding ivm gevaarlijke groei door I.U.I en ziek zijn. De arts heeft vast gesteld dat kinderen krijgen voor mij gevaarlijk blijft en dus hebben we vastgesteld dat ik gene mama zou worden. Nu ik alleen en zonder partner ben prima te doen op lange termijn zullen we zien hoe dat uit pakt met een grote mama wens die nooit vervult wordt.

Maar verder heel gelukkig, ongezond in een goed huissie genietend van veel mooie dingen om me heen en blij zijn met liefdevolle mensen om me heen.

Jij welkom terug nogmaals en alle goeds voor jou en ke kindjes !! :-*