Hoihoi

Hey girls!

Gerda, proficiat met je 2e kleinkind! :-* Mooi!

Ik zal je pb’en over mijn gegevens, maar ik zit nu ook niet op Fb i.v.m. mijn schouderklachten. Maar dat komt hopelijk wel weer eens!

Mijn manneke is niet al bijna vier, hoor :wink: Hij is net drie geworden! :mrgreen: Maar een hele kerel al! :inlove: En mijn meiske is een hele jongedame al :inlove:

Bianca, wat naar om te lezen dat je geen kindjes kunt krijgen… Ik had het je zó gegund! Gelukkig ben je een heel lieve tante! :-* Gelukkig zijn er ook nog positieve dingen!

He T,

Zit A nu in groep 3 of al in groep 4.

Lasse is na 2 3/4 jaar kleuteren nu eindelijk in groep 3 beland en heeft het daar nu erg naar zijn zin. Nena zit nu in groep 1 en vind het geweldig.

Gr Caroline

Hey Caroline! A is net in groep 3 begonnen. Ze was er ook echt aan toe! Leuk dat Lasse en Nena het zo naar hun zin hebben!!!

:-*

Hiiii skatje, ik zag je forumnaam en dacht :shock: , je bent er gewoon weer even (niet dat ik er veel ben nog :mrgreen: ).

Balen dat het nog stees niet lekker gaat hè mop :hug: , dus A. Vermaakt zich wel in groep 3, iets minder vermoeiend al voor haar?

Als je je verveelt wil ik wel een foto-updateje van je mooierds :inlove: , mag ook per whatsapp hoor 8)

Xxx

Nou eh ik wil ook wel een foto update :shifty:

Dan moet het hier dus 8) :lol:

Hey Trying, wat fijn om je weer eens langs te zien komen. Hopelijk gaan je schouderklachten nu minder worden.

Wat leuk om zo oude kokkers weer terug te zien!! Je zat in dezelfde maand als Tirsa he!

@lydia wrote:

Wat leuk om zo oude kokkers weer terug te zien!! Je zat in dezelfde maand als Tirsa he!

Misschien moeten we een topic openen voor old school kokkers :mrgreen:

Ik dacht laat ik na honderd jaar weer eens hier gaan kijken.

Kom ik toch bijna in een nov’05 reünie terecht.

Gezellig!

wat leuk ! :dance: :dance: :dance:

wat vliegt de tijd hé nov05 mama’s !

onze baby’s van toen worden alweer 7 !!!

xxx

Gerda

@Tirsa wrote:

Ik dacht laat ik na honderd jaar weer eens hier gaan kijken.

Kom ik toch bijna in een nov’05 reünie terecht.

Gezellig!

Ja hoor Tirs, ik geloof je niet, jij zit hier gewoon nog elke dag 8) :lol: :-*

Heerlijk is dit, haha! Puur genieten! Idd bijna een reünie, zeg! :roll: :mrgreen:

Ik zal binnenkort eens kijken voor een foto update. :wink:

Verder alles goed, meiden?

:-*

Waar blijven de foto’s 8) .

Hier alles goed maar dat wist je al :wink: .

Ik zit hier nog wel vaak hihihihi schrijf niet actief mee maar lees wel veel.

Ik wil ook wel foto’s zien hoor :mrgreen:

Hoi meiden, ik ben het niet vergeten, hoor! :smiley: Maar ik moet dan de laptop aan zetten en dat gebeurt niet vaak (i.v.m. mijn schouder). Ik kijk en typ nu via de mobiele. Maarre… jullie schatjes dan? :-D. Kom maar op met die foto’s!!!

niet helemaal up to date maar het geeft een aardig beeld

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=105316&postdays=0&postorder=asc&start=45

Ok helemaal up to date, vandaag in Ouwehands Dierenpark

Jee wat wordt Nena ook alweer groot :inlove: en Lasse een echte groep 3-er :wink: :inlove:

Hij groeide al uit zijn kleutervoegen in de loop van groep 2 maar nu lijkt het kleutertijdperk echt helemaal ver weg. Terwijl juist Nena zo op en top lekker aan het kleuteren is.